1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lauwe reacties... Dit is weer een Triple A product van Ensemble! Dan verwacht ik toch meer enthousiaste reacties...
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke demo. Moet zeggen dat ik een demo nog nooit zolang heb gespeeld. Graphics ogen erg mooi en ik vind de besturing goed werken. En omdat het halo is vind ik het nog vet ook :). In de tutorials wordt alles goed uitgelegd, en de caimpaign levels zijn erg vet. Skirmish net gedaan...(ik ben geen goede rts gamer):+. Of ik m bij de release haal... wil t wel, maar ik wil ook nog heel graag street fighter 4.. en een HDTV moet er bij mij ook nog inkomen :x
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel te gemakkelijk op easy en normal, en ik speel nooit RTS, en blijf erbij dat ik RTS voor 360 niets vind, although ik me net wel vermaakt heb. Alleen online gaat erg frustrerend worden voor mij, en daar heb ik geen zin in.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Demo alleen voor Gold??
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nee, heb zilver, en kon em gewoon downloaden.
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, beter !\o/
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Misschien is het wel een lauwe demo? ;) Ik heb hem bijna binnen, dus ben benieuwd.
     
  8. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er niet kapot van. De cinematics zijn wel mooi, maar ik vind het allemaal mat aanvoelen. Ik heb de drang niet (meer) om deze game te halen bij release.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De demo heeft mij juist overtuigd. In tegenstelling tot de Resident Evil 5 demo vorige week.
     
  10. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Toffe Demo, controls zitten goed in elkaar. Speelt gewoon heerlijk weg.
    Ik ben genoeg overtuigd om het spel te halen :)
     
  11. ATiQ

    ATiQ Real AFG

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel eerlijk gezegd niet zo super vet. Ik heb wel Halo3 gespeeld en die vond ik wel vet, maar ik denk dat dit soort genre me niet zo aanspreekt.
     
  12. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo en the universe in de gewone Halo games niet erg boeiend, maar deze demo is erg goed. Ik vind eigenlijk de Halo universe zo beter tot z'n recht komen (daar krijg ik vast reacties op ;-)). Spel speelt heel goed, ziet er prachtig uit en de controls zijn lekker. Aanrader!
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Speelt tof en ziet er goed uit, gewoon een goede game die het Halo universum nieuwe wind in de goede richting geeft! Tussenfilmpjes zien er grafisch wel heel erg mooi uit!

    Kopen doe ik wel niet, zie me dit niet veel spelen.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik ben hem ook nog aan het downloaden, maar 1,4 gig heb je in Friesland niet zomaar binnen. ;):) Ben wel benieuwd naar de tussenfilmpjes enzo, maar hoop dan ook dat die anders zijn dan alle andere filmpjes. De missie of missies mogen wel van het begin zijn, die moet je niet van verder in de game doen. Iemand een idee hoe dat zit?
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.436
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik vind het maar niks.
    Elke keer als ik het aan het spelen ben wil ik gewoon met de Chief zelf in First Person op dat slagveld iedereen aan gort knallen...wordt em niet voor mij dus. :+
     
  16. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond maar even de demo downloaden.

    Ik heb er niet als te hoge verwachtingen van. Ik houd niet zo van RTS games. Halo vind ik dan weer wel tof.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat mijn pre-order voor de Limited lekker staan. :)

    Geweldige filmpjes, sfeer.
    Prima game, besturing.
    Basebuilding werkt prima.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  18. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Spel stond in de pre-order en blijft in de pre-order staan.
    Een RTS die ik goed kan besturen op een console, wel even wennen, maar de besturing had ik snel door. Graphics zijn ook in orde en vooral die tussenfilmpjes :9.
     
  19. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb precies hetzelfde.. ik ga zo even kijken!
     
  20. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    xboxhome heeft hem alleen vandaag nog voor de prijs van 49,- zag ik ivm de demo. heb hem zelf al in pre-order staan daar maar mocht je het nog niet hebben gedaan is het misschien een leuke korting :) ik ga de demo zo ook even downloaden, hoor er erg goede verhalen over
     

Deel Deze Pagina