1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

  1. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ze binnen 2 dagen na betalen binnen.............
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Erg gave demo. Vrij kort, maar genoeg te genieten.

    Alleen even aankloten met het ietwat stroeve draaien, maar dat zal een kwestie van gewenning zijn, en kan anders misschien nog worden aangepast in de full game.

    En hopen op een verslavende, goed uitgewerkte en vooral probleemloze MP.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Demo gespeeld en het is vet. Graphics zijn echt goed al wordt ik er niet door weggeblazen. Verder knalt het gewoon erg lekker weg. Vind wel dat er teveel explosive barrels zijn. Besturing is goed al vind ik de default setting net wat te traag met richting, dus zal even in de options kijken of dat te veranderen is.

    Ga de demo denk ik nog een keertje spelen maar stop er dan ook mee en ga wachten tot Killzone 2 uit is. Er staat trouwens nu een bijna 20 minuten durende video review op Gamekings.tv
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er inderdaad aardig uit. Cover system is ook wel aardig.

    De demo heeft mij niet weten weg te blazen, maar ook zeker geen reden gegeven om het niet te kopen ;).
     
  5. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Demo net gespeeld. Vond het begin stuk vrij lame maar naar het einde toe werd het steeds beter. De AI is echt goed, zoals overal word vermeld. Ze sluipen echt naar je toe en voor je het weet ben je omsingeld. Ze lopen ook de hele tijd naar andere plekken zodat je ineens niet meer weet waar ze zijn, tot je van de zijkant wordt beschoten. De visuals zijn echt heeel goed. Nog niks gezien wat er op lijkt. Gears 2 kwam wat mij betreft dichtbij maar dit is nog wel een stapje hoger. Demo heeft mij ontzettend verrast, was namelijk nogal sceptisch aangezien er tegenwoordig wel meer hype's zijn die het niet waard zijn, maar god, wat een game. Kom maar op op 27 februari, ik kan niet meer wachten.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de demo ook gespeeld. De game ziet er goed uit, maar het blaast me niet weg. Besturing voelt erg traag aan, niet echt lekker. Misschien dat je het met wat instellingen nog wat kan verbeteren. Verder vind ik de game eigenlijk heel erg standaard aanvoelen. Het doet niets wat een andere game nog niet heeft gedaan. Na m'n eerste speelsessie van de demo ben ik nog niet weggeblazen. De hele hype om de game snap ik dan ook niet helemaal. Zo nog maar eens spelen, kijken of m'n mening veranderd.
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo echt heel kort.

    Ik ben niet onder de indruk, sorry.

    Na al die hype, en verwachtingen.........is dit nou het paradepaardje voor Sony.

    Begrijp me niet verkeerd, het ziet er erg goed uit.......maar niet echt heeeel bijzonder.

    :confused:
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Demo is inderdaad heel erg kort. Na de hype en alle verwachtingen valt het inderdaad allemaal tegen, vind ik dan. Het ziet er goed uit (allemaal wel ontiegelijk grauw en soms low-res), maar het voelt verder inderdaad helemaal niet bijzonder aan. Vind bijvoorbeeld CoD 4 en GoW2 tijdens het spelen veel intenser aanvoelen.
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Was die coversysteem nou ook online te gebruiken?
    Bv met die onlinebeta van toen?
     
  10. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo is echt te kort om je weg te blazen.
    Maar damn, wat een wrede game!!
    Hier ga ik echt heel lang zoet mee zijn.
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Kan je zien hoe meningen/smaken kunnen verschillen :)
    De demo is kort idd, had van mij wel wat langer gemogen. Maar tegen vallen doet het bij mij zeker niet.
    Het spel ziet er meer dan prima uit, behoort imo toe bij de mooiere spellen. Het grauwe zat ook in K1, ben zelf blij dat ze dat er ook in gehouden hebben. Ik vond het niet minder intens aanvoelen als CoD 4 of GoW.

    Wat betreft standaard aanvoelen, dat is denk ik beinvloedbaar door eigen verwachtingen. Zelf heb ik nooit anders verwacht dan een standaard shooter, K1 was dat ook. Maar titels als CoD doen niet anders als dat, waarom is het dan wel een nadeel voor K2?
    Wat ik belangrijk vind is dat de AI zo te merken prima in orde is. Zowel van de tegenstander als medestander. Tuurlijk is de demo te kort om daar echt iets met zekerheid over te zeggen. Maar in de paar minuten die de demo duurt heb ik toch erg weinig domme dingen gezien. Iets wat ik niet kan zeggen van een titel als GoW.

    27 feb sta ik in ieder geval in de winkel
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Graphics bliezen mij inderdaad ook niet weg, zeker niet. Laten we nu ookniet gaan beweren dat 360 dit niet aan zou kunnen, want ik zie namelijk niet in waarom niet :)

    Even iets anders, vinden jullie ook dat je die eerste gun amper hoort? Die submachine gun?
    Ik heb een Logitech Z5400 surround set 5.1, en bij elke game is het goed..maar ik hoor die gun amper joh..echt jammer. De andere guns iets beter..maar toch...niet super.
    Helaas zijn die explosies echt te slap voor woorden, die zijn gewoon echt NIET mooi...is geen verassing want dat viel me al op in filmpjes...maar echte spectaculaire explosies ....helaas, nope.

    Enneh, een vriend van mij kan gek genoeg de demo nergens vinden, heeft iemand hier ook last van gehad? Ik niet, ik zag een plaatje van KZ2 gelijk in het PS store menu.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Geluid van de standaard machinegun is bij mij ook erg zacht. Vind het trouwens uitermate hinderlijk dat als ik even wat ammo ga verzamelen, m'n teammates gelijk om de seconde blijven schreeuwen dat ik hier heen moet komen. Echt tergend irritant, je moet gelijk doorlopen (zonder dus de munitie te verzamelen), dan pas houden ze op met dat gezwets.
     
  14. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Pff echt niet dat de 360 dit aan kan. PS 3 rules, 360 sucks...................O-)
    De xbox zou het zonder twijfel ook aan kunnen. Ik moet het eerste spel nog zien op 1 van de twee, wat de ander niet aan zou kunnen. Als er al verschillen zijn dan is dat vaak in multiplatform spellen en dat is 99% van de tijd te wijten aan luie flikkers van developers die makkelijk denken te porten.

    Ik had hetzelfde met het geluid. De wapens mogen van mij wel wat zwaarder klinken.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Kijk, gelukkig ben ik dan niet de enige die dat vind van het geluid....en inderdaad, die game moetik ook nog zien. Fanboys zullen altijd roepen dat die game er allang is...namelijk MGS4. maar ja, daar zijn het ook fanboys voor natuurlijk.

    Weet nog toen ik in 2007 in Leipzig was bij de GC, bij Guerilla....dat ze een heel mooi praatje hielden waarom dit niet mogelijk was op de Xbox 360.....mjaaaa....sure. Maar toffe demo, dat zeker wel. Maar van het geluid blijft ik het jammer vinden...de guns dan vooral maar ook die explosies en grewoon vuur in het algemeen...ziet er gewoon niet uit, ik ga niet liegen.
     
  16. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo geprobeerd en... Ik vind hem totaal waardeloos... Grafisch is het allemaal wel zo ongeveer in orde... Maar de besturing is totaal klote en stom... En ik ben een first person shooter liefhebber... Ik heb het e.e.a. nog aangepast via de presets e.d., maar ik kan er niet aan wennen... Goed dat ze deze demo hebben gereleased... Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben... Hebben ze 4 lange jaren gewerkt aan deze "stront"? Ik heb de demo inmiddels van mijn harddisk gegooid, dit spel ga ik dus niet kopen... Er is veel gemekker over de besturing van Resident Evil 5, maar dat heb ik nog liever dan de Killzone 2 bullshit... De besturing is totaal fucked-up, veel te "los" en heeft totaal onlogische instellingen, zoals het rare coversysteem...

    Ik kom tot de conclusie dat Sony opnieuw in de hype is geschoten... Is dit het spel waar men zo lang aan gewerkt heeft? Ik vreet dit echt niet, zeer zeker niet met die reeds genoemde totaal waardeloze besturing, alsof je op zee ziek zit te worden... "Vernieuwend" noemen ze dat, een potentiële game of the year... Forget it! Dit is een van de slechtst speelbare first person shooters ooit... Dit spel kan wat mij betreft meteen in de afvalbak, zonde van de energie die Sony hier in gestoken heeft... Deel 1 was al zeer matig, dit is niet veel beter... Alleen grafisch is het - zoals gezegd - nog wel te pruimen... Vergeleken met Gears of War 2, die ook een op zijn zachtst gezegd vreemde besturing heeft is Killzone 2 een zeer amateuristisch spelletje... Ik snap niet dat de reviews die tot nu toe zijn verschenen zo lyrisch zijn over deze "shit"... Call of Duty 4: Modern Warfare en Rainbow Six Vegas 2 zijn veruit superieur in vergelijking met Killzone 2... Mijn score voor Killzone 2 is 5/10, voor de genomen moeite...:b:
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb zelf MGS4 en ik ben ervan overtuigd dat het gewoon op de xbox zou kunnen draaien.

    Ach een dergelijk praatje wordt wel eens vaker gehouden. Ik snap het ook wel, als Sony zijnde (en dit gaat net zo goed op voor MS) wil je natuurlijk niet dat de ontwikkelaar die wellicht 1 van de belangrijkste titels voor jouw console aan het maken is aan jan en alleman verteld dat ie ook zonder problemen op de concurrent kan draaien.

    Geluid kan beter. Ik hoop ook dat er wat meer bass aan wordt toegevoegd. dat zou al een boel schelen. Het geluid van de wapens was juist tof in K1.
    Explosies kunnen ook wel wat beter.
    Ach, de demo is mij in ieder geval erg positief bevallen. Misschien ben ik wel iets te veel een Killzone fanboy. lol
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Damn, jij bent er echt in teleurgesteld zo te zien....damn. Maar ja, ik ben het er wel mee eens over die hype...ook die reviews. Graphics zijn nice hoor,maar damn zeg....ik heb mooier gezien. Maar dit is denk ik ook gelijk één van de minder mooie levels, want als je de demo laat gaan...dus tijdens het main menu niks doet , krijg je een gameplay filmpje en die graphics zien er duidelijk nicer uit.....mooier level gewoon ook.

    De besturing is gewoon wennen, voor mij althans wel.....het is zeker slakkerig en apart...maar het went wel , EN ik denk dat ze dit expres gedaan hebben om het realistisch te laten lijken...guns zijn ongetwijfeld zwaar om te dragen ;).
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    wat een kutdemo. Het geluid doet het niet
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde als jullie , ik heb de demo nu iets van 4 x gespeeld en was na de 1ste keer behoorlijk teleurgesteld , omdat ze zeggen van mooiste console game ooit ??? nou ik speel hem op full hd , maar vond het vies tegenvallen (misschien te hoge verwachtingen).En maar niet te spreken over de besturing , ik stel hem dan in op standaard 2 dat lijkt nog een beetje op xbox controls , maar die besturing is best onwennig,stroef,lomp.

    Ik begin het wel steeds meer te waarderen , maar ik bespeur toch een lichte teleurstelling en ik lees het op meerdere forums dat mensen zoiets hebben vann "hmmm oke is dit het nou"...

    Echt jammer , maar ik hoop dat de MP een hoop goed maakt !
     

Deel Deze Pagina