1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond de demo wel goed, physics en animaties zijn dik in orde en dat geeft een shooter wel iets extra's , ben erg benieuwd naar wat de A.I allemaal kan :) (en of de multi net zo verslavend is als die van COD4 :) )

    Ik ga denk ik nog wel kijken voor zo'n adapter om met een 360 controller te spelen voor de multi, vind ik toch net wat lekkerder. Ik heb nogal grote handen en de ps3 controller is net wat te kllein en dan krijg ik snel kramp :+
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo zie je maar dat hypen echt dodelijk is.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hypen doe je nog altijd zelf...
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ja voor het grootste gedeelte. En verder gamesites.
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het belangrijkste bij shooters toch dat het opbouwt. Kan door verhaal, door steeds gavere actie of dergelijke. Of veel afwisseling natuurlijk.

    Je moet iets hebben wat het leuk houdt. Het speelt lekker en ziet er lomp uit, nu nog iets wat mij bezig houd. En dit kan ik onmogelijk uit deze demo halen. Heb vaker gaaf uitziende spellen gespeeld die snel verveelde. Hoop dat dit dat niet doet. Maar naar de reviews te kijken geloof ik wel dat dit goed zit.
     
  6. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond de demo eigenlijk best wel goed en kort, alleen de controlles (met die cover en aime) vond ik een beetje minder. Ach je moet er ff aan wennen.
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de demo net nog een aantal keer gespeeld en m'n mening is niet veranderd. Vind de trage / zwabberige controls echt slopend voor de game.
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering, die knoppen configuratie zuigt echt en je kan maar een paar andere optie's kiezen.
    Ik heb hem ook even met de 360 controller geprobeerd en vind dat toch net even fijner spelen....

    En zoals al eerder gepost, moeten ze wat aan het geluid van die wapens doen, in reviews beelden hoor je die wapens toch even krachtiger, vind het wel raar en word waarschijnlijk wel gepatched...
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb ook gehoord op andere forums dat sommige mensen helemaal geen geluid hebben. Dus het zal wel een foutje zijn ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Denk het ook want in de review op Gamekings hebben ze het juist over het goede geluid en heb ook nog van geen andere site echt negatieve dingen over het geluid gelezen. Mij was het zelf trouwens de eerste keer ook niet opgevallen maar nu ik het weet en er op let merk ik het ook
     
  12. Gre

    Gre Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat dat zo'n adapter?
    Dat zou ik wel willen, want die PS3 controller ligt me niet. De xbox360 controller vind ik stukken beter, vooral met shooters. Je hebt betere triggers, bij de ps3 glijden mijn vingers er voortdurend af. Ook de positie van de twee sticks is bij de xbox beter.
    Als iemand weet wat voor een adapter je nodig hebt en waar je dat kan bestellen, laat het gerust weten.
    Thanks.

    Wat Killzone 2 betreft: ik heb de demo 1x doorlopen, maar het voelde nogal stroef en traag sturen. Ook veel gewiebel tijdens het mikken. Heb mijn PS3 nog maar een paar weken dus ik dacht dat ik die controller nog niet voldoende onder de knie had, maar er zijn er blijkbaar nog die er problemen mee hebben.
    Het geluid vond ik niet goed, ik hoor mijn eigen assault rifle nauwelijks. In de uiteindelijke versie zal het wel beter zijn denk ik , waarschijnlijk neemt dat allemaal veel ruimte in beslag en de demo was al 1,2 gig.
    Enfin, we zien wel.
     
  13. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    demo = kort
    verwachtig was zeer hoog....

    Ben idd niet weggeblazen maar dat was ik van de COD4 demo ook niet.

    De omgeving voelt solide aan, hoop dat de MP goed is, anders denk ik een nogo.

    ...imo kan het nog beide kanten op met deze game: Het zou zonder twijfel dé GOTY kunnen worden maar ook zomaar de loser van het jaar.....ben er nog niet uit
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. het ziet er ten eerste, PRACHTIG uit.. daar kan geen twijfel over zijn meer, dit is een van de beste, zoniet beste uitziende shooters van dit moment.

    Maar na het spelen van de demo, en de hoge verwachtingen ben ik toch wat teleurgesteld.. het voelt totaal niet episch en groots aan zoals het oorlog voeren er in de trailers eruitziet.

    Mischien wel een te korte en te kleine demo van KZ2? te veel hype? ik weet het niet, maar ik vondt het eigenlijk weer de zoveelste shooter, zo standaard.. nogmaals, het ziet er zo mooi uit, maar ik koop mijn spellen niet alleen voor goede graphics.

    Ik vindt de ruimtes te klein, het voelt allemaal erg op rails aan, naar A toe lopen, schieten wat dood kan, als alles dood is, naar B toe lopen.
    En dan die barrels.. zucht, dat zou toch echt verleden tijd moeten zijn nietwaar? welke ongetrainde aap gaat er nou naast een barrel zitten, een RODE barrel nog wel, met een "PAS OP, EXPLOSIEF" teken erop? lol.

    Ik vindt het ook zo standaard dat je niet verder kunt voordat je alle vijanden hebt afgemaakt, daarmee doel ik op het feit dat je maat een code/slot moet ontcijferen/ontgrendelen en jij moet de vijanden weghouden.
    De vijanden komen eraan, nemen allemaal een vaste positie in, en je kunt vast en zeker in cover blijven zitten totdat je een ons weegt, maar die deur gaat denk ik niet eerder open voordat je elke vijand hebt gedood.
    Dat soort dingen vindt ik voor zo'n mooie game als deze echt te standaard, dat had ik met alles eigenlijk in de demo, een mooi uitziende game maar een standaard shooter.

    Ik hoop dat ik ernaast zit en dat de volledige game wel beter is, groter en meer open.. maar de demo weet mij absoluut niet te overtuigen.
    Waar ik eerst zeker wist dat ik deze ging kopen, twijfel ik nu heel erg na het spelen van deze demo.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    De graphics vind ik ook niet echt baanbrekend, maar kan ook aan de demo liggen. Sommige stukken, zoals de intro zijn prachtig. Maar vooral de omgeving is soms niet super mooi.

    En de controls moet je gewoon op alternate 2 zetten en x/y sensitivity op de 1 na hoogste, zoom op hold. Dan speelt hij gewoon als cod. Alleen het aimen uit dekking lukt dan niet meer, maar dan moet je gewoon r2 loslaten en schieten en dan weer r2 indrukken.
     
  16. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb ik hem ook staan:b:

    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zq-49-en-15-XCM Cross Battle Adapter-70-36sx.html

    Let wel, je hebt geen trilfunktie, geen motion sensor (die je straks waarschijnlijk bij de singleplayer nodig hebt), je hebt daarintegen wel een rapid fire functie.
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2009
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb inmiddels de controls aangepast, maar de besturing blijft te traag en ruk. Lees op het internet sowiezo best wel wat negatieve berichten over de demo. Veel telleurstelling in de game overall en de slechte controls komen het meest voor.
     
  18. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem behoorlijk tegenvallen, heeft natuurlijk ook met de hoge verwachtingen te maken. Grafisch is het niet zo mooi als ik gehoopt had. Misschien hebben ze in de demo low-res-textures gebruikt maar gezien de demo 1,2GB is zal dat wel meevallen. Controls zouden idd ook beter kunnen.

    Best jammer, had wel weer eens zin in een goede PS3 game maar deze ga ik pas kopen als ie rond de 20-30 euro :'-(
     
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel aan ons liggen, maar op andere sites is men helemaal laaiend.

    Mis ik iets, of zijn sommige mensen zo debiel PS3 fan, dat ze niet meer kritisch kunnen kijken.

    Er is iets met de demo.......wat gewoon niet lekker zit.....weet niet precies wat.

    Heb wel mensen horen blaten over vertical sync lock op 30 fps.....wtf dat mag zijn.

    Wellicht is de full game beter, ik wacht wel ff.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Op de Nederlandse sites heeft het puur te maken met het feit dat de game uit Nederland / Amsterdam komt. Ergste vind ik Gamekings nog met dat gehype, heb de review van GK nog niet gekeken overigens. Verder heeft het er mee te maken dat de PS3 niet echt veel topgames heeft gehad de afgelopen maanden / afgelopen jaar. En als dan de uber gehypte PS3 komt na zoveel jaar, dan MAG hij gewoon niet tegenvallen, dat kan dan gewoon niet.
     

Deel Deze Pagina