1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ik kan mijn MS point niet storten

Discussie in 'Games' gestart door royspijker, 6 feb 2009.

  1. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag via bol.com ms point binnengekregen. Zelf de seal verbroken en de kraslaag op de code weggekrast.

    Wanneer ik de code invoer (5 keer opnieuw geprobeert) geeft hij nog steeds aan:
    Code isn's valid.

    Heeft iemend dit ook weleens gehad? belangrijker nog: wat kan ik nu doen?

    Ik zal de points wel moeten betalen, maar waar kan ik mijn gelijk halen?

    Alvast bedankt voor jullie reactie.

    GR,

    Roy
     
  2. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf ook nog ff wat gegoogled en waarschijnlijk komt het doordat ik een amerikaanse hotmailaccount en dus ook xbox live account heb.

    kan ik dat ook ergens aanpassen?
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil je de M$ punten gebruiken dan zal je een EU XBL account moeten aanmaken.
     
  4. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik dat doen zonder mij huidige gamertag en verzamelde credits, etc te verliezen?

    zo ja, hoe?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit is helaas niet mogelijk. Als je een nieuwe account aanmaakt zal je ook weer met 0 gamerscore etc. moeten beginnen.
     
  6. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je wel kan doen is een Nederlands account aanmaken, punten erop storten en daarvandaan dingen downloaden en die gewoon gebruiken van je USA account :)
     
  7. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ok maar dan zou ik dus ff een trial op de kop moeten tikken.

    ben ik met een nederlands hotmailadres ook automatisch verzekerd van een nederlandse xbox live account?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik mijn XBL account ook in combinatie met mijn US hotmail account.
    M$ maakt volgens mij geen verschil tussen hotmail.com of Live.com
     
  9. royspijker

    royspijker Master

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    kun jij wel gewoon ms points storten dan?
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon een hele nieuwe Nederlandse account aanmaken en dan kan je zonder problemen gebruik maken de M$ points die bij Bol.com heb gekocht.
    Mijn broertje had namelijk de zelfde problemen !!

    Hij is ook helemaal over nieuw begonnen !!!
     
  11. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je een nieuw hotmail account aanmaakt moet je aangeven in welk land je woont, als je daar Nederland in vult en je vult dat emailadres in bij je nieuwe account is hij gelijk Nederlands (Europees).
    Nu kun je dus je Nederlandse punten er op zetten en via dat account downloaden om vervolgens met je eigen account de gedownloade spullen te gebruiken.

    Je kan ook gewoon een Nederlands account aanmaken en vanaf nu daar mee gaan spelen, ben je gelijk overal vanaf.
    Weet niet of je een veel Gamerscore hebt waar je trots op bent, want dat is eigenlijk het makkelijkst om te doen.
     
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    je zult kwa score idd opnieuw moeten beginnen. Heb het ook gehad. Komt idd door de USA account gelukkig had ik toen nog niet zo'n hele hoge score.
     
  13. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een keer gehad dat ik geen ms points erbij kreeg. ik kreeg dezelfde melding heb toen contact opgenomen met microsoft xbox die controleerde de code en zeiden dat hij niet klopte ik kon contact opnemen met de winkel waar ik die punten gekocht had en kreeg toen nieuwe kaart met code die wel goed was
     
  14. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij hoeft niet per se opnieuw te beginnen, zoals ik al zij kun je ook een Nederlands account aanmaken, de punten daar op storten en daarvandaan downloaden om ze vervolgens gewoon met je USA te gebruiken.
    Dan behoud je je punten en heb je je DLC.
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Gaat niet werken. De meeste (vooral betaalde) downloadable content word gesigned met zowel je console-id als je gamertag.
     
  16. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    werkt idd niet...

    heb het zelf ook gehad... momenteel heb ik 2 accounts met live... 1 amerikaanse en 1 nederlandse...

    je zal gewoon opnieuw moeten beginnen... niks aan te doen...

    p.s. als je een nieuwe live.nl of hotmail.com aanmaakt krijg je een maandje x-box live cadeau... wat is MS toch vrijgevig... (althans bij mij wel...)

    Groetjes,
    Peter
     
  17. GomoRra

    GomoRra Guest

    Ik zou die punten gewoon verkopen en dan US punten aanschaffen...

    Hoe moeilijk kan het wezen?
     
  18. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik me aanlogde bij live met mijn msn.com adres lukte het niet. Ik denk dat mijn gegevens ingesteld zijn als usa. Als ik bijv. inlog op mijn hotmail adres xx@msn.com en de landinstellingen etc wijzig naar Nederland, kan ik me dan wel aanmelden bij Live ? Ik heb namelijk al mijn contacten bij mijn msn.com mail adres van hotmail, en daarmee wil ik me ook aanmelden bij Live.

    Of moet ik een live.nl account aanmaken ?
     
  19. fetester

    fetester Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ik help je graag!

    1. maak een nieuw email account TIP: (Maak een @hotmail.co.uk)
    .co.uk geeft je de mogelijkheid om INSIDE XBOX te ontvangen + Community games!
    2. als je klaar bent ga je naar je xbox - Guide button - account managment (rechts van je guide screen) - windows live id - Change windows live ID - Dan klik je YES I DO and verander je email op je originele account, je behoud gamerpoints ms points enzv.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2009
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 800 microsoft points op een account maar die gebruik ik niet meer. Maar mijn vraag is: Kan ik die microsoft points overdragen naar mijn huidige XBL account.
     

Deel Deze Pagina