Pro Evolution Soccer 09 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
  2. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ze zijn ook al het beste team in pes. Dus wat dat betreft zit het al goed. Alleen sommige stats van spelers in barca zijn overrated. Met name etoo, die man kan letterlijk alles in pes. Hij is de beste speler in het spel, terwijl hij irl het aflegt tegen kaka, messi, ronaldo etc..
     
  3. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Kaka anders ook wel erg goed in PES. Dat ze goed zijn oke, het zien er alleen zo stom uit als ze dwars door verdedigers heen rennen met de bal.
     
  4. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand misschien een goede site, mét alle editing-stats. Dus ook die van de Premier League? Aangezien pesfan.com, logisch, dat wel, Premier League materiaal weigert, moet ik op zoek naar een nieuwe goede site.
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    net even een bizarre wedstrijd gehad met Bal. ik zat nog op de bank toen er in de volgende minuten werd gescoord. Man Utd - Lazio
    42, 46, 49, 51, 53, 55, 58, 61, 90
    stond m'n team dus lekker voor in de 1e helft, meteen 2e helft een vrije trap tegen. Ik dacht, nou we hebben nog een hele helft te gaan en dat bleek ook maar. Jemug, ik zat achter m'n pc en hoorde steeds het geluid na een doelpunt. Ik werd trouwens in de 60e min erin gebracht, nog geen bal aangeraakt en Tevez ramt hem erin. Goeie shit dit.
     
  6. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig wat je met die punten kan doen?
    elke keer als je naar een andere club gaat, krijg je punten/salaris
     
  7. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    In Be A Legend bedoel je?
    Helemaal niets als het goed is. :)
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Zou wel vet zijn als je dingen kon kopen met die punten. Zoals huizen, autos, boten, dure horloges etc...
     
  9. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik deze site altijd: http://www.pesstatsdatabase.com/
    Ik gebruik dan vooral de stats van nederlandse clubs omdat die zo underrated zijn.
     
  10. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Die site slaat nergens op. Voorbeeldje:
    Wat een logica. Hoe kun je aan een voetballer zien of z'n schotkracht bv 75 of 73 is in een wedstrijd? Het is gewoon nattevingerwerk.

    Anyway, ik ben dit seizoen 2e geworden in de D1 League, maar ik mag geen European Championship spelen? WTF?
     
  11. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja oke, Er zitten een paar stats bij die gewoon moeilijk te beoordelen zijn. Maar ik vind de stats die op die site staan echt wel beter dan de stats die Konami aan spelers heeft gegeven.

    Maar hoe speel jij dan de Eredivisie? Ik vind het echt bloed irritant als spelers gewoon niet kloppen. Stel je speelt ML en je denkt:"Ah laat ik is een goede buitenspeler kopen". Als je dan naar Elia kijkt, die is volgens Konami hardstikke slecht. Dan vind ik het handig om op die site te kunnen kijken naar wat betere stats.
     
  12. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde eigenlijk vooral de sites met formules voor shirts! Maar met deze site kan ik ook zeker wat. Zal me helpen bij het creëren van Bundesliga-teams. Dank je!
     
  13. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    Bundesliga zou trouwens ook wel leuk zijn voor de volgende PES. Wordt wel eens tijd voor een nieuwe league.
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    er is toch vandaag een update uitgebracht? Ik kan zelf niet checken nu.
    Is er wat gedaan aan de lag?
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb net even voor je gekeken, en ik kreeg inderdaad een update.
    Had ook gelezen dat het met het online gedeelte te maken had.
    Of het verbeterd is durf ik niet te zeggen. :)

    Is er nou al bekend wanneer die grote update komt?
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De update die over on-line ging had te maken met de pass-and-go move die soms helemaal niks deed ( lees dus 'voor lag zorgde' ) en dat bij vrije trappen online de L1 en R1 niet werkte, verder niets.

    Later deze week komt de grote transfer-update.

    Of lag on-line nu echt verminderd is met deze bescheiden update weet ik niet en dat hoor ik graag van jullie, want ik speel meer FIFA dan PES op dit moment :eek:
     
  17. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    de grote tranfer update is vandaag of gister ook uit.. maar helaas kan ik niet vinden hoe en waar ik het moet downen.. ??? het kwam niet automatisch ofzo..
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij systemsettings in het beginmenu. Daar kan je dan naar downloads gaan en de file downloaden.

    Gisteren heb ik dat even gedaan, blijft stroef en onnodig rot spelen. Pass-and-go werkt niet. Ik merk wel iets verschil, er wordt wat minder foutief gepassed maar verder niks te merken op gameplay gebied. De transfers zagen er wel goed uit volgens mij.
     
  19. indir

    indir Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    daar staat het er niet bij..

    edit: er staat wel een andere update. data update (oct '08) volgens mij is dit het
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ehhm wat lees ik in je laatste regel. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina