Kan iemand mij misschien helpen met de financien bij morrowind K heb in een korte tijd een hoop geld nodig.
kijk eerst eens in de andere morrowind topics er bestaan er ondertussen al genoeg tip: zoeken (rechtboven) naar morrowind maar... om je toch maar even te helpen waar ben je ergens? ben je pas begonnen ofzo? waarom heb je zoveel geld nodig? ik denk dat ik je wel verder kan helpen mzzl Lucky
Hiervoor hadden we de centrale topics in het leven geroepen. Klik hier voor alles wat je ooit hebt willen weten over Morrowind!! Vooruit maar,...een slotje waar ik nog even mee wacht omdat die morrowind topics zo groot zijn. Als je antwoord hebt gaat hij gelijk dicht!!
de vraag is gewoon te vaag om antwoord te krijgen. Win de loterij! Of jat veel, doe veel opdrachten. Maar alles hangt af van hoe goed je bent. Maar wat heeft het voor zin als je centrale topics hebt en toch daarnaast deze mag openen? zo, antwoord gekregen slot kan geplaatst worden.
Ik weet niet veel over Morrowind, maar als je in een snelle tijd veel geld nodig hebt waarom ga je dan niet gewoon mensen beroven ofzo, of kijk veel rond in kisten daar ligt soms ook wel eens wat... Of zoek een baan, die betalen toch ook uit ? Ga op zoek naar kleine opdrachten die mensen gedaan willen hebben, misschien krijg je een beloning Verder kan ik niet helpen, heb 't spel zelf maar 3 dagen gehad.. Dus weet er niet veel over te vertellen... En aangezien je hulp zoekt zal ik 'm ff in het Help deel plaatsen, daar zal je vast meer hulp krijgen. - ik sluit 'm nog niet, omdat je nog geen duidelijk antwoord hebt.
Ik sluit hem wel, anders mogen we alle threads open laten tot ze antwoord hebben. Central zijn er niet voor niks he? Toedeloe