1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Je speelt inderdaad niet als Frank West. Helaas Franky was geinig. Hi, I'm Frank. I'm a photojournalist

    Ik wilde screens posten, maar zag ze al in de startpost staan 8)
     
  2. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    [gt]45268[/gt]
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kijk eens op de vorige pagina. ;)
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    deel 1 was echt te master, al wordt deel 2 hetzelfde dan koop ik hem al :D wiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
     
  5. mitch afca

    mitch afca New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    vet verhaal maar die game zuigt zo hard door het k u t save system hoop dat deze beter wordt ziet er wel zeker strakker uit dan deeltje 1
     
  6. Porchmonkey

    Porchmonkey Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    6
    Het save systeem was juist perfect, dat was hetgene wat de game zo cool maakte. Als je een ander save systeem wil, wil je geen nieuwe Dead Rising.
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat blijft een mening he :). Ik vind het save-systeem niet geweldig uitgewerkt. Ik vind het op zich niet zo erg om na een half uur opnieuw te beginnen (Al heb ik me er bij deze game wel aan geërgerd). Maar je bent een half uur bezig en je moet er vandoor en je kan niet saven, dat is vervelend.

    Misschien is het beter dan ze een soort quicksave-functie erin verwerken. Dat als je dood gaat, gewoon opnieuw begint. Maar moet je weg, dan gebruik je een quicksave en kan je verder. Mocht je dan weer opnieuw opstarten en je gaat dan dood, dan begin je gewoon bij je laatste echte save.
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Ik heb me er zelf nooit aan geergerd, maar dat komt omdat zombies killen gewoonweg te leuk blijft. Al doe je 4 keer achter elkaar dezelfde missie. Dat wat al duidelijk was (hele famitsu verhaal) is nu officieel dus ik ben blij.

    Kom maar op! :D
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Screens zien er vet uit! Lijkt me erg toffe setting, zo'n Vegas-achtig gedoe :thumbs:!
     
  10. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Foutje. :D
     
  11. Xboxninja

    Xboxninja Unregistered User

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    No offense, maar dan kan je als je dood gaat kan je net zo goed doen of je ''weg'' gaat. Andersom is logischer, anders doe je gewoon je xbox uit ;)
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet? loop ff naar dichtbijzijnde WC en save.

    Quick save? ga weg man, dan kan je zo roekeloos spelen als je wilt aangezien je toch altijd een save bij de hand hebt. Serieus, mensen die geen uitdaging willen moeten maar wat anders spelen.
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Dan snap je de functie van quicksave niet. quicksave is geen standaard save. Als je doodgaat moet je gewoon opnieuw beginnen bij je laatste echte save. Quicksave is handig als je wegmoet. Wordt heel veel gebruikt in PSP/DS-games. Want je kan soms een half uur/uur bezig zijn en dan moet je weg en kan je niet snel even saven.
     
  14. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Teaser een beetje tegenvallen. Maarja.
    Ik heb deel 1 nooit gespeeld maar wel veel van gezien. Dus ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, maar de tijd zal het weten!
     
  15. mitch afca

    mitch afca New Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    zal 100% toch in deel 2 komen.


    het is gewoon kut en dat kan je zeggen het is geen uitdaging.

    mischien moet jij wat anders zoeken dan?

    spel moet leuk blijfen en op het begin van dead rising wat het zo kut dat save werkt gewoon niet.
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is het nog steeds nep.

    loop gewoon ff naar wc en save klaar.
     
  17. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, heb ook volop genoten van Dead Rising ik ergerde me ook alleen een beetje aan de ai van de survivors. maja niets is perfect. De save functie in de survaval mode was wel een gemis, want om nou meer dan 12 uur dat de doen voor 7 dagen.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  18. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt meer over jouw vaardigheden dan over het save-systeem. Er waren genoeg wc's om te saven en ze waren echt niet moeilijk te bereiken, dus ik snap je probleem niet echt.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vond het save systeem ook toevoegen aan de spanning,... strompelend je met een koekepan naar de wc worstelen om te kunnen saven voegt meer toe dan overal zomaar te kunnen quicksaven. Het zorgde ervoor dat je moest gaan plannen. Ik ga NU saven, dan naar de superemarkt voor wijn, dan een rifle halen, dan terug langs het savepoint, dan naar de volgende boss etc.

    het enige nadeel vond ik dat je niet meerdere save slots kon gebruiken.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Saven was geen probleem. Eerder de missies. Ik wil alles relaxed doen, ik wil niet duizend keer kijken hoe laat het is omdat ik dan ergens moet zijn want dan start een missie. Of terwijl ik wat leuks aan het doen ben weg moet omdat er binnen een paar minuten een missie start. Gewoon standaard laten doen door erin te lopen of iets in die richting. Dan lijkt Dead Rising 2 me erg tof, anders ben ik er weer snel klaar mee.
     

Deel Deze Pagina