1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Killzone 2

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 1 nov 2007.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Demo gespeeld, ziet er zeker mooi uit maar ik vind de manier van spelen niet echt fijn. Dekking zoeken werkt niet zo goed, geef mij maar Call of Duty !
     
  2. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat denking zoeken nou ook in de multiplayer?
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij wel! Is gewoon een onderdeel van de gameplay.
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag dit omdat met Graw 1 en 2 was de singleplayer met cover en de onlineplayer zonder cover....
     
  5. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Heeft iemand een antwoord op deze vraag?
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    €40 (online) vind ik geen hoge prijs. Waarom hij bij de nederlandse webshops zo duur is weet ik ook niet. Die zullen wel denken dat mensen Killzone 2 toch wel kopen
     
  7. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, ik heb via gametrailers begrepen dat ze dit eruit gehaald hebben in de MP. Opzich prima, nu hou je lekkere snelle gevechten denk ik.
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Adviesprijs is nu eenmaal hoog. Is door Sony gedaan. Maar je kan uiteraard voor een stuk minder de game op de kop tikken!
     
  9. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Klopt, maar ik snap niet waarom. Games zijn al zo duur. 8)
     
  10. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat ze ongeveer 5 jaar met 130 man aan deze titel gewerkt hebben met zo'n budget van 60miljoen. Vandaar de absurd hoge prijs denk ik ;).
     
  11. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Lijkt me niet. Er zijn namelijk wel meerdere games waar zo hard aan is gewerkt. :{
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik begin nu zeer te twijfelen of ik Duke Nukem Forever dan wel haal. :+
     
  13. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Precies. _O_
     
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Omdat er nog steeds mensen zijn die dat er serieus voor betalen, lijkt me. Maar goed, we dwalen heel erg af van Killzone 2.
     
  15. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Achja, nog even en we betalen € 100,- voor een game die je binnen een paar dagen hebt uitgespeeld. :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2009
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Onzin, een voorbeeld.. batman en robin op de SNES was 120/130 gulden in de jaren 90, zoals meerdere games waren toen.. dan is er ondanks dat grotendeels alles veel duurder is geworden, de game-industrie best wel laag gebleven met hun prijzen.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  18. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat er veel minder games verkocht werden en die cartriges verschrikkelijk duur waren t.o.v. dvd's/blu-rays nu.
     
  19. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Waarom is alleen Killzone 2 dan zo duur? Halo 3 en GTA IV lagen bij de release toch ook gewoon voor € 60,- in de winkel? :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2009
  20. Aerschtuner

    Aerschtuner Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond een PS3 opgehaald en de demo van Killzone gedownload. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik geen diehard first persons shooter expert ben, maar ik vond het erg tof. Ik schrok alleen een beetje toen ik de demo opstartte. Ik heb de PS3 op Ebay gekocht en het menu en de laadschermpjes in het begin van Killzone zagen er echt verrot uit naar mijn mening. Het iep me dus al dun door de broek dat ik weer een verrotte console te pakken had, maar de in game beelden schoffelden deze angst gelukkig onderuit.

    Dan de demo zelf. Ik vond het erg lekker wegspelen. Je belandt direct in de actie en het voelt eigenlijk best wel vertrouwd aan. Ik heb gisteren maar een minuut of tien kunnen spelen en heb dus maar een dozijn van die knakkers met rode oogjes weg kunnen blazen, maar ik vond het erg vet. Vanavond wat langer spelen en kijken of de eerste indruk de juiste is. Tot nu toe in ieder geval geen spijt.
     

Deel Deze Pagina