1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Had mijn oude xbox ook. Dan is het sensortje wat kijkt of je xbox ligt of rechtop staat een beetje gaar. Boeit niet veel verder.
     
  2. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik zat zoiets al te hopen! Bedankt, boeit inderdaad niet dus :)
     
  3. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Nou, Me laser KAPOET... over 2-3 weken Weer online.. En heb over een paar dagen 1 week VRIJ... GEWELDIG.
     
  4. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej! 3 van de 4 lampjes branden rood. Tievus apparaat, is al de tweede keer!
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Word steeds meer een diehard Microsoft hooligan. wats gebeurt zul je denken?

    Nou ik heb een xbox 360 vanaf launch, en 2 weken geleden begon deze dvd's te bekrassen (mass effect). Helaas heeft mijn broertje zonder het te weten ook nog geprobeerd te spelen, wat dus resulteerde in 2 kapotte games en Xbox 360.

    Ik heb laatst gebeld met Microsoft en verwachtte gewoon een nieuwe xbox te moeten kopen. Maar nee hoor, meneer zei dat ik de xbox maar gewoon op moest sturen en deze binnen (allemaal dus buiten garantie) 14 dagen weer gerepareerd bezorgd zou worden. Ook krijg ik 2 nieuwe spellen aangezien de dvd drive deze gemold heeft.

    Ik ben echt heel content met Microsoft en hun aanpak. Je voelt je gewaardeert als klant en gamer. Toppie dus :D
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Shit happens son.. Helaas.
    Top service!
     
  7. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    en het begon zo goed, ze zouden de mails sturen met de info en de verzendsticker, mar ik krijg steeds maar een mail binnen, alleen maar de informatie over hoe die versonden moet worden enze, maar geen info over hoe ik die verzend sticker moet uitprinten.
    heb al 2 keer gebeld met de klantenservice maar ik weet dus echt niet meer wat te doen, op de een of andere manier komt die mail gewoon niet aan?????
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat met die mail werk ook niet echt goed nee. Bij mij heeft het een week geduurd voordat het helemaal geregeld was. Je kan beter je order annuleren en opnieuw een order laten maken en nu ipv van mail laat je ups de bon meenemen binnen een dag of 2 dagen zijn ze er.
     
  9. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik wacht ook nog op me sticker, Wacht nu een dag..
     
  10. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ole, net de mijne ook voor de tweede keer. Gelukkig kon ik nog net terecht bij de helpdesk, dus hij mag al snel op vakantie;)
     
  11. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0


    ben net terug van een korte vakantie en dus een niuwe kabel gekocht en wat denk je ? bij het opstarten liep ie een paar keer vast en na de vijfde poging kreeg ik 1 rode lampje hardwere failuire en weer geen beeld en geen error code ben die shit zat morgen vroeg bellen.mijn xbox kapot en elite van mijn broertje ook.dat wordt druk voor microsoft.

    die van mijn is trouwens van juni 2006 en elite is van sept.2008
    hoop dat die gemaakt kan woorden
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2009
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is er weer! Gistermiddag weer afgeleverd na hem precies een week kwijt te zijn geweest. En het mooiste is: hij is inderdaad van de laatste week van 2008: de fabricagedatum is 24 december 2008! Maandje live er bij, helemaal perfect. En stil dat hij is! Echt :thumbs:.
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Gedraag je een beetje aub....als je er zo'n hekel aan hebt koop dan lekker een PS3 of een Wii of zo.....
     
  14. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0


    hahah ja man koop een gameboy of zo

    net ff ms gebeld en de boxen worden gemaakt alle twee kosteloos.
     
  15. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Weer geen sticker, TOP service, me ass.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volg me advies even op, Anders ben je straks een week verder. :)
     
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al gebeld naar de helpdesk?

    of ben je al aan het schreeuwen voordat je geslagen word?
     
  18. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    uuhm, Ik heb nu in 2 dagen 2 keer gebeld ja. Smart guy.
     
  19. RrRadicaLL

    RrRadicaLL Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 doet sinds zondag niks meer... was cod5 aant spelen en na nog geen half uur werden heel veel kleuren fel groen.. xbox gereset en start op met weer die fel groene kleuren.. weer gereset en nu doet niks het meer .. geen beeld en geen geluid ... verder doet ie het gewoon hij laat ook de spellen enzo maar geen beeld en geen geluid... kan iemand mij vertellen wat ik kan doen om de xbox te maken? MS bellen heeft niet geholpen.. want heb geen garantie meer...(kost me 75 euro maar dan kan ik net zogoed een nieuwe halen)
    oja en aan de kabels of tv ligt het niet (al van alles uitgeprobeerd)
    heb het forum al uitgekamt voor dit probleem maar ik vind niks.

    help me!?!?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je videokaart is kapot. Daar kan je verder niks aan doen. Je kan hem wel opsturen maar als ik jou was zal ik gewoon een Arcade halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina