1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [XBConnect] hoe werkt het?

Discussie in 'Games' gestart door balleknieper, 11 mrt 2003.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb gezocht voor een antwoord maar kon niets vinden..
    weet alleen dat het gratis is.

    Omdat ik geen creditcard heb en kan krijgen en mijn moeder er geen heeft en wil kan ik dus niet LIVE. Ik heb gehoord van xboxconnect.. maar weet totaal niet hoe je het moet aansluiten en hoe je het kunt krijgen..

    is misschien een domme vraag maar zou graag antwoord hebben om toch online te gaan gamen :)

    alvast bedankt!
     
  2. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je eens kijken op www.xbconnect.com daar staat precies uitgelegd hoe je het moet doen en welke games online te spelen zijn!! Maar je moet in ieder geval een breedband internet aansluiting hebben en een router(hub) en een patchkabel en klaar is kees. Maar wat voor een internet verbinding heb je dan kan je iets precieser uitleggen wat je moet hebben om het te laten werken!!
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    breedband @home Basis..
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je moet een hub, switch of een router aanschaffen om je Xbox online te laten gaan. De verschillen:

    een hub is een soort verdeelkastje voor netwerkaansluitingen;
    een switch verdeelt het netwerkverkeer wat intelligenter en georganiseerder;
    Een router tenslotte heeft in principe een ingebouwde switch, maar maakt ook rechtstreeks een verbinding met het internet. Je moet dan je inloggegevens invoeren in je router. Een router werkt het efficientst, maar is het duurst en geeft met installatie nog wel eens wat problemen, terwijl hubs en switches meestal 'plug & play' zijn.

    Naast een van deze drie kastjes, moet je een kabeltje (een gewoon standaard netwerkkabel, RJ-45 Cat5) leggen van je Xbox naar de hub/switch, en een kabel van je hub/switch naar de netwerkkaart van je PC. Vervolgens sluit je je modem aan met eenzelfde soort kabel op de hub. Dan is je verbinding fysiek klaar. Het enige wat je dan nog moet doen is Xboxconnect installeren. Zie hiervoor www.xbconnect.com

    Succes!
     
  5. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    bedankt.. zodra ik geld heb ga ik me amuseren met al die zooi 8)
     

Deel Deze Pagina