1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] xbconnect? LAG?!

Discussie in 'Games' gestart door Creative, 21 okt 2002.

  1. masterape

    masterape Guest

    Haast altijd al speel ik over xboxconnect heb ik LAG, en dit is zeeerr irritant, hier kun je niks aandoen je moet gewoon servers joinen met een hele lage ping waar niet al te veel mensen in een kamer kunnen.En anders ga je toch voor live}:]
     
  2. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    licht er maar aan , als je savonds rond 10 uur speelt en later zijn er veel sweden op die makkelijk 10 man kunne hoste :) hihihi
    khad laatst met een sweed met 16 man gedaan en geen lagg : 8 vs 8 CTF

    Greetz Robo
     
  3. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    eey er staat altijd bij zo'n game don't rush the timer ik weet echt niet wat ze hier mee bedoelen,
    mischien de heltijd van team veranderen dat het kloke weer op 30 sec staat??
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    xbconnect heeft lag omdat deze gebruik maakt van de sytem link optie en system link is eigenlijk alleen geschikt voor een netwerk ... maar ik blijf ook nog xbconnect spelen ... omdat brute force geen live optoie heeft ... maar wel system link ;)
     
  5. xforz

    xforz Guest

    nee, dat je niet de klok moet versnellen met A dat zorgt voor heel veel lag in het begin.


    ps: fardo wat is je nick op xbc?
     
  6. TeiZ

    TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghost recon heeft vreemd genoeg weinig last van lag en je kan het spelen met pal + ntsc. Itt Halo heb ik nauwelijks last van lag met GR. Halo ben ik ook op uitgekeken maar heb het zeer veel gespeeld, heb je een keer een lagloze batlle -avond gooi die host in je buddies list :D
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Fardo :+
     
  8. xforz

    xforz Guest

    Die naam bestaat niet als ik je wil toevoegen, gebruik je niet gamespy?
     
  9. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Gr laggd niet omdat het een compleet ander spel is dan HALO
    Gr gaat niet snel en dus hoeft het niet zo veel snelheid te gebruiken, in tegenstelling tot HALO gaat die veel sneller en heb je dus een snellere verbinding nodig. het voordeel ook van GR is dat alleen diegene die de lagg veroorzaakt allen last heeft van de ping en de andere niet , dat is ook zo met OFP ( opration flash point ) op de pc

    Greetzzz Robo
     
  10. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Als het veel lagt pak dan een kleiner lvl,minder data te verzenden :),hm. Ik heb men friend list toch volstaan(stuk of 11) met mensen met een hoge upload.(500+)Rn raad is?Ze zijn bijna allemaal zweeds :)Die zweden zijn wel aardig zeg vergeleken met andere landen soms,jammer dat je op XBC ook niet met alle landen kan samenspelen en dat ruim 80% NTSC is
     
  11. xforz

    xforz Guest

    Ja gister weer met z'n 12en gespeeld op eens sweedse host 0% lag echt vet:9 :) :)
     
  12. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    HEHE!!!!Ik heb weer een vriend en hij heeft een GEWELDIGE connectie,wat d8 je van 1024+ upload :)Live is good...,had ik ook maar zo connectie vraag me dan ook af hoeveel hij betaalt :)
     
  13. xforz

    xforz Guest

    een zweed weer? volgens mij is het dar niet zo duur want iedereen heeft daar 512up+
     
  14. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een gewone adsl verbinding en kan goed hosten!!!
    Speel vaker met 8 a 9 man in een game.. En na de game vraag ik altijd of er lag was en heeeel vaak is er geen lag.! Dus het is bullshit om een supervette verbinding te hebben. Ik heb een normale verbinding en nooit problemen. Alleen soms als ik een hoge ping heb maar dan speel ik gewoon niet.
     

Deel Deze Pagina