1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Haha jij wilt weer eens het risico niet nemen hoor 8) ...
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik koop hem wel gewoon in de winkel, weet zelf namelijk hoe tergend ik het altijd vind om een game die ik erg graag wil spelen niet op tijd binnen te hebben.
     
  3. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Inderdaad, met webshops weet je 't nooit zeker. ;)
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gebruikers instellingen en dan in het linker menu "Schermafbeelding".

    Mocht 1 van je handen last hebben van uitschieters, dan zal een game als Street Fighter nog wel te spelen zijn, maar zul je het denk ik casual moeten houden. Ik weet niet hoe goed je met een controller bent als het gaat om snel A, X, Y en B te besturen, maar met een stick ligt je hand wel in een meer relaxte houding en zijn de knoppen beter ingedeeld en groter. Een pad is ongeveer hetzelfde als een controller alleen is de D-pad beter en zitten de bumperknoppen bij de AXYB.
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    WTF!! waar is mijn en die gast zijn post gebleven(over de handicap)?????
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Let maar niet op de reacties van hiervoor (heb ze even verwijderd). Deze zijn helaas niet serieus bedoeld dus daar hoeven jullie verder ook geen moeite voor te doen. Nu gewoon weer verder met de discussie en hopelijk ziet de member in kwestie ook in dat het nu wel genoeg is geweest.
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ey cookie, mijn post was serieus. zijn mensen die met 1 hand spelen op ARCADE stick vanwege vergelijkbare redenen.

    denk niet zo vies gelijk. lekker niveau van een mod.

    /Mod Bekijk de vorige pagina eens en los het anagram op. Helaas gaat het om iemand die wel vaker nieuwe accounts maakt incl. dit soort posts. Mods hebben vaak wel een hoge tolerantie grens en met dit soort posts heb ik dan ook totaal geen problemen maar in het bovenstaande geval gaat dit helaas niet op - Cookie
     
  8. oefoeky

    oefoeky Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch effe een korte review over de d-pad controller van xbox360.
    Mijn complimentjes aan Capcom, want bijna 90% van mijn special moves lukken in eenkeer. Bij street fighter 3rd strike ging dat heel anders. Soms kon ik de controller wel tegen de muur gooien, omdat die gewoon niet deed wat ik wou.

    Moet wel zeggen dat de Focus Attack lastig is met de xbox360 controller, maar om voor dit probleem een arcade stick te kopen :confused:. Heb wel een beetje spijt dat ik een TE stick heb besteld!! achja ik zie wel. (zou misschien met combo's wel voordeel hebben??)

    btw kwa grafics krijgt deze spel een 9.5 van mij echt super strak. Ook zijn de intro filmpjes geweldig. Oja..1 ding haat ik al!! SAGAT!! hij is te overpowerd echt niet leuk meer om tegen deze gast te vechten in HARD mode. Ik weet nu al zeker dat iedereen online sagat gaat kiezen. Ik iig niet iet. Win liever met mediumpowerd spelers ;)_0/

    /Mod En ineens is je GT uit je profiel. Er wordt hier niet over illegale downloads gepraat. Waarschuwing ~ Kevf
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  9. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    De Xbox 360 controller zuigt sowieso.
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0

    Sagat disgusts me..he always has

    1.Hoe zwaar voelen de characters als je het vergelijkt met third strike? 2. Is de optie om custom colors te zetten voor je characters gelijk anwezig of moet je dat unlocken?
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mijn fout, ik dacht dat je mijn post verkeerd begreep en m daarom verwijderde. sorry.
     
  12. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    In mijn mail stond week 20 en dat vond ik ook een beetje vreemd. Maar denk dat bol.com helemaal geen TE sticks krijgt deze dagen. Doordat teveel mensen hem besteld hebben. En dr niet zo veel van gemaakt zijn. Dus moeten we waarschijnlijk wachten op de 2de shipping.
     
  13. GodPigeon

    GodPigeon Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik ben nu aan het kijken waar ik de game pre-order, en in deze thread heb ik als tips al play en gamehubs voorbij zien komen. Waar hebben jullie hem besteld als ik vragen mag?
     
  14. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamemania Amsterdam zegt dat ze hem nog niet hebben en waarschijnlijk de 20ste of ietsje eerder verkopen.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk dat ze gewoon 20 februari bedoelt hoor, en niet week 20. Het is nu week 6 ofzow, dan zou je nog ruim 3 maanden moeten wachten. Daar geloof ik niets van, ik zou niet blind geloven wat de mensen van de klantenservice zeggen.

    Edit: Op YouTube staan ook al filmpjes van mensen die het spel al online spelen. Het schijnt om mensen te gaan die een vroege Japanse versie hebben. Maar echt helemaal geen lag, dus met de netcode zit het goed. Niet te vroeg juichen, maar het ziet er goed uit.
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  16. oefoeky

    oefoeky Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Je negeert compleet mijn waarschuwing 8) Tot na de releasedate ~ Kevf
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  17. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die al weet hoe het nou zit met de lobbies? Naar het schijnt zitten die er niet in. Mocht dat het geval zijn is het wel erg zuur. Belachelijk eigenlijk zelfs.
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is ie al ergens verkrijgbaar ?
    Ik denk toch dat ie vrijdag / maandag wel zou komen in alle winkels, die houden hem achter ( of verkopen hem al )
    Denk dat ik volgende week iedere dag in de winkel ga kijken of ie er al ligt, verkopers zullen ook wel gek worden van mij dan, haha ! :+
     
  19. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je die ultra combo?
     
  20. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Japan en in die contreien.

    Als het goed is moet/kan ie maandag verkrijgbaar zijn in Nederland.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina