1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark Miracle, 29 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeni3

    roeni3 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit word de eerste fighting game die ik ga spelen in mijn leven ;)
    Met welke character kun je het makkelijkst spelen als je nog nooit een fighting game hebt gespeeld?
     
  2. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn order gecancelled bij bol, en ik wacht gewoon af, misschien een slechte beslissing, maar als ik hem op release kan krijgen, dan ben ik blij en ik weet niet wat ik van bol moet verwachten, zeker omdat ik dan nog eens in het buitenland woon.

    In ieder geval:
     
  3. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je het over de Stick of de game? Ik laat mijn stick gewoon onder bestelling staan bij bol.com. Verwacht dat ze deze gewoon ergens volgende week kunnen leveren, SE Edition welteverstaan. Ik zie het allemaal wel. Game koop ik in de winkel volgende week ergens. Verwacht toch wel dat hij dinsdag/woensdag te verkrijgen is hoor. Als een winkel hem begint te verkopen beginnen ze allemaal meestal.

    Na een dag alleen maar met M.Bison gespeeld te hebben moet ik zeggen dat dit toch wel mijn favoriet is. Wordt denk ik mijn main in SF IV.
     
  4. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Ryu en Ken zijn goede starters. ;)
     
  5. Lollindir

    Lollindir Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister mijn SE stick bestelt bij bol.com, denken jullie dat ie volgende week al gelevert word? Ik houd et gewoon op de 20e.
    Of ik die game volgende week er al is, vraag ik me ook af maar we zullen zien!
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik lees idd ook dat er geen lobbies zijn. Ik hoop dan maar dat het in player match wel kan, anders is het wel erg jammer.
     
  7. roeni3

    roeni3 Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat de Xbox 360 controller voor geen meter werkt met deze game :mad:
    Wat is de goedkoopste andere manier om de game goed te kunnen spelen?
     
  8. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    De beste alternatieven zijn een Madcatz Gamepad of een Madcatz Street Fighter IV TE of SE. De TE versie is op dit moment uitverkocht, de SE volgens mij gewoon normaal verkrijgbaar.
     
  10. Ravebeast

    Ravebeast Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt best mee hoor.
    De d-pad va nde 360 is lang niet zo fijn als de SNES, maar het gata best hoor.
     
  11. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het over de stick, het spel heb ik besteld bij gamehubs, top webshop
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    bij de hardware woensdag van gamekings hadden ze het vandaag over de arcade sticks en komt er volgende week een special over de verschillende soorten fightsticks en pads die er dan komen speciaal voor street fighter..


    begint bij 14 minuten...
    http://www.gamekings.tv/index/videos/hardware-woensdag-x-fi-go/
     
  13. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Zat hem al te kijken inderdaad. Leuk item wordt dat geloof ik, Steven heeft er wel kijk op volgens mij.

    De items bufferen de laatste tijd alleen zo langzaam op gamekings.tv, helaas.
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    heb ik zelf geen last van maar is een bekend probleem.
    maar kijk tegenwoordig ff in de inleiding van een filmpje..
    daar hebben ze nu een link staan als het traag is..
    daarna moet het een stuk sneller gaan...
     
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik kijk eerst of ie goed speelbaar is met een Xbox360 controller. Zo niet ? Dan koop ik denk ik een Madcatz ( als ie er al is ) anders een Hori. En even kijken wanneer ze met de HWW komen met alle sticks.. Hopelijk volgende week :D
     
  16. GodPigeon

    GodPigeon Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik ben nu aan het kijken waar ik de game pre-order, en in deze thread heb ik als tips al play en gamehubs voorbij zien komen. Waar hebben jullie hem besteld als ik vragen mag?
     
  17. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Wil je goedkoop maar niet erg vind om te wachten is Gamehubs of een engelse site zoals Play de optie.

    Wil je ook nog steeds goedkoop maar iets duurder dan hierboven en sneller dan is videogamesplus een optie.

    Anders gewoon in je stad/dorp of op een nederlandse site bestellen.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    GH is tegenwoordig net zo snel als videogames. Tenminste dat was bij mij de laatste paar keer wel het geval. Beide sites binnen 4 werkdagen.
     
  19. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    De Gamekings testen die sticks niet uitgebreid genoeg. ;)
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Achjah, altijd handig om ook een mening van iemand anders te horen en die ze vergelijken
    Gebeurt hier ook al maarja :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina