[XOne] Nog geen 18, van vader en moeder mag het niet en @home

Discussie in 'Games' gestart door Robbertos, 11 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus best diep in de penarie, ik wordt pas in September 18, maar ik wil op xbox live. Mijn ouders willen geen creditcard kopen, want die zijn bang dat ze gehacked worden (zoals in Amerika bij miljoenen mensen). Dan hoor ik ook nog eens dat je misschien met @home helemaal geen Xboxlive kunt spelen. Weten jullie een goede oplossing voor mij? :'-( :'-( |:- |:- :mad: :mad:

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Met @home kun je wel live, ze geven alleen geen support als je problemen hebt.

Je kunt bij de bank informeren wat de mogelijkheden zijn om toch een credit card te nemen, want ik ken mensen die al sinds hun 16e een credit card hebben (vraag me niet waarom).

Anders zit er niks anders op dan te wachten....

3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    gehacked????????/ hoe dan? al hun geld weg?

4. MR. Perfect

MR. Perfect Guest

Iedereen met een credit card is verzekerd voor fraude!
    Gegevens zijn opgeslagen in een zwaarbeveiligd informatiecenter te Redmond. Het is 99.9% kans dat die NIET gehact wordt. Gegevens staan ook niet in de XBOX zelf. Alleen bij het invullen.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2003
  5. <play more>:)

<play more>:) Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou jij bent nie de enige die genaaid is. Me ouders gaan denk wel accoord met de cc maar me cijfers zijn ech zo gigantisch laag dak eerst moet zorge dak over ga. en dat word lastig

6. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    oke, maar er zijn miljoenen mensengehacked hoor ik????????
    kun je dat niet beveiligen of zo? CC nummer verbergen op XBL?

7. twist

twist Guest

Je credit card zal echt niet worden gehacked..
    xbox live bewaart die gegevens echt veilig (hoop ik :9 )
    en bovendien is de technology van de creditcards ook al vooruit gegaan.

8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ziet MISTER ABAGNALE weglopen met mijn CC Money :D

*catch me if you can*

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Whahaha wat liggen jullie achter zonder cc, jullie moeten zeker voordat je gaat bellen eerst de koeien een rondje laten lopen om stroom te krijgen :D nee grapje

maar dat je cc gehacked word is dus dikke bullshit want er zit meer kans op dat je pinpas gejat word en ze een pistool op je kop zetten voor je pincode dan dat ze achter je gegevens van je cc komen. Na dat schandaal is namelijk de beveiliging zo omhoog gegooid en btw een cc is fraude verzekerd.

10. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Nog geen 18, van vader en moeder mag het niet en @home

maar hoe zijn die mensen gehacked dan? hoe hebben ze dat gedaan?

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, computers hacken waarin al die CC gegevens staan (nummers plus gegevens van de eigenaren)..

Die computers zijn tegenwoordig echter zo goed beveiligd, daar komt zelfs swerelds beste hacker niet meer in :p

12. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    oke, maar als ik XBL wil moet ik eerst een roputer kopen, en een tv!!! want ik heb mijn xbox boven staan en dan moeten we door de vloerverwarming boren en als je daar iets kapot boort ben je de zak, dus moet ik em naast mijn pc zetten( in de kelder!!!!!)

en mijn vader moet ook nog een dvd speler kopen maar ik moet dus een deel betalen van dat alles, dus ik moet een goedkope maar wel grote tv, das wel shit..........

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    tja, een credit card die verplicht is gesteld is eigenlijk best wel jammer, ik snap het wel uit het standpunt van Microsoft maar baal er zelf ook van, heb geen credit card (ken mezelf te goed ervoor om er een te nemen want dan ga ik alleen maar uitgeven ;)
    Gelukkig heeft mijn vader last van een Xbox verslaving.
    Maar ik leef/voel met je mee.
    Succes met je pogingen om je ouders om te praten.

14. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog geen 18, maar een creditkaart, is dat dan je gewone bankkaart? en dient dit om te betalen, of voor wat dan?

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, een credit card is niet hetzelfde als een bankpas. Een credit card is een kaart die je apart aanvraagt, en die gebruikt wordt om, zoals de naam al aangeeft, op krediet te betalen. Achteraf dus. Bekende credit cardmaatschappijen zijn Visa en Eurocard Mastercard.

Bij Xbox Live dient de credit card in eerste instantie om je te registreren, maar wordt ook gebruikt om bijvoorbeeld downloadable content en MMORPG's mee te betalen, en uiteraard het abonnementsgeld op Xbox Live na het gratis jaar.

16. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens als mijn ouders dan een cc zouden aanschaffen weten jullie ongeveer hoeveel dat gaat koste, per mnd, per jaar? Of moet je voor een bepaald bedrag besteden binnen een bepaald termijn?

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van de Credit Card af ... ga naar een bank of een site van de cc maatschappij ...maar hier zal je geen antwoord krijgen en hoort hier ook niet thuis

sluit thread

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina