[XOne] snap niets van xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Zexy.Poo.Maker, 11 mrt 2003.

1. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ADSL thuis met een splitter. In de splitter zitten 3 kabeltjes. 1tje loopt naar de modem, een andere naar de telefoon en de laatste zorgt voor de stroom. Ik heb net geprobeerd Xboxconnect aan te sluiten, dus ik haalde het kabeltje van de telefoon eruit. Zodat mijn Xbox in verbinding staat met de splitter en deze weer met de modem. Maar het probleem is dat niemand meer kan bellen en ik kan niet meer gebeld worden!!!:mad:. Doe ik dan iets fout, ik heb net op www.xbconnect.com gekeken en daar aansluit optie A geprobeerd. Dit is volgens mij de goede. Kan iemand mij misschien helpen? Alvast bedankt:).

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zo moet het niet, kan het niet en werkt het niet.

Ik heb thuis dezelfde situatie, en je moet het oplossen door een hub, een switch of een router tussen je modem en je pc te zetten, en daar je xbox op aan te sluiten.

/edit kijk hier anders nog ff, daar heb ik al het eea uitgelegd.

3. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dank je wel. Maar als je niet meer bereikbaar bent met je telefoon en je zit op het internet. Kost dat dan geen telefoontikken??

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want je hebt ADSL :confused:

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee je hebt het echt helemaal fout gedaan.

Een splitter splitst het dataverkeer (internet dus) van het telefoonverkeer. Je Xbox moet je dus na de splitter aansluiten, en wel in de poort voor het dataverkeer.

Dus niets aan je splitter veranderen.

Van de splitter gaat er een kabel naar je modem, je modem sluit je ipv op je pc op je hub/switch aan, evenals je PC en je Xbox.

Je moet dus eerst zo'n kastje kopen en een setje UTP-kabels voor het werkt.

Deel Deze Pagina