1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RrRadicaLL

    RrRadicaLL Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt.. k had de xbox al open geschroeft om te kijken of ik er zelf wat aan zag maar helaas... dan koop ik wel gewoon een arcade...

    thnx voor je snelle antwoord :)
     
  2. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdenk mijn Xbox dat hij krassen maakt.

    Voorheen heb ik nooit problemen gehad met krassen, maar sinds ongeveer een maand maakt mijn Xbox een flinke herrie als ik naar het Dashboard gaat. Het klinkt dan net of er een soort van handrem op de CD wordt geplaatst waardoor de disc in 1 keer stil ligt.

    Eerst dacht ik aan gebruikers krasjes. Maar ik heb vorige week een nieuwe game gekocht en op precies dezelfde plaats zitten krassen. Bij Gears Of War 2 idem.

    Het zijn niet de welbekende ronde krassen. Deze krassen zijn kleiner maar hebben wel een beetje een ronde vorming.

    [yt]lpA0o_c4ZYw[/yt]
    Dit is het geluid wat ik hoor als ik van een game naar het Dashboard ga.

    Heeft iemand hier ervaring mee, dat dit geluid krassen produceert op je CD produceert?

    Wel balen dat ik mijn Xbox weer mag opsturen. Heb ik volgende week eindelijk even vakantie en geen stage, kan ik alsnog niet gamen. :9
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Doet die bij ook maar niet zo hard als bij jou.
     
  4. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mijn Xbox niet maar gewoon een filmpje van Youtube van iemand die dat probleem ook heeft. Maar mijn Xbox klinkt iets minder hard dan de Xbox van het filmpje

    Ik vind het wel vreemd want sinds mijn Xbox dat geluid maakt zie ik steeds meer krassen op mijn CD's verschijnen.

    Ik wacht het nog wel even af en ik houd alles even goed in de gaten.
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoor niet iets wat echt vreemd is? Behalve dat of de fans verstopt zitten, of hij al heel lang heeft aangestaan voordat het filmpje opgenomen werd. De fan gaat wel erg snel harder draaien.
     
  6. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ben ik ondertussen al, ga vanmiddag ff bellen en kijken als 't via de post kan.
    maar hoelang duurt het dan voordat UPS em op komt halen
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    2 a 3 dagen.
     
  8. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan het einde van het filmpje hoor je een soort krassend geluid van een disc die stopt met draaien. ;)
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ..dat is het? Als dat echt een disc is is dat een kras zo groot als morgen heel de dag :'). Zijn gewoon normale benq geluiden. Die drive produceert van alles.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gebeld, ff alles eruit/eraf halen en dan opsturen maar.
     
  11. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat erom dat die 2 keer stuk gaat. Ik vind niet dat dat hoort.
     
  12. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Nou 4de dag, Nog steeds geen sticker maar, al 3 keer gebelt echt Top SERVICE.
     
  13. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen donderdag heb ik naar ms gebeld voor mijn twee xboxen elite dat nog vet op garantie is en voor een pro dat over de twee jaar heen is.ze zeiden dat ze alle twee woorden gemaakt.dus ik had de stikkers voor de elite al de zelfde avond binnen gekregen en gisteren is ie al opgehaald door ups maar voor de pro heb ik nog steeds geen stikkers gekregen.hoe lang moesten jullie op de mail met die stikkers wachten ?en komen die eigelijk wel of moet ik nog een keer bellen ?
     
  14. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al is het de tweede xbox die stuk is gegaan, de service die ze verlenen is goed.
     
  15. spolak

    spolak Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    over dat krassen, geld dat ook als je xbox360 uit is? of is het puur dat als het spel draait en je hem dan beweegt dat hij dan gaat krassen? En is het verder erg dat je xbox soms nog wel eens wat beweegt tijdens het spelen? Na een fifa goal wil ik nog wel eens opspringen en dan trilt het kastje toch wel een beetje haha :D
     
  16. cruelduty

    cruelduty Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook al veel last om de stickers te krijgen:
    Afgelopen zaterdag RROD. E74. Moederbord krom of doorgefikt. De Xdoos viel (net) buiten de garantie (2 jaar), maar ze wilden deze wel binnen de garantie maken. Binnen korte tijd een bevestigingsmail van de helpdesk gekregen en de stickers zouden binnen 24 uur binnen zijn. Zondag gebeld. Stickers niet binnen gekregen. Eerste order geannuleerd. Nieuwe order aangemaakt. UPS zou binnen drie werkdagen stickers brengen en Xdoos meenemen. Niemand gezien. Vrijdag gebeld. Order geannuleerd. Nieuwe stickers zouden binnen 24 uur binnenkomen. Zaterdag gebeld, geen stickers ontvangen. Nu adviseren ze me tot en met maandag te wachten. Pfff... 8 dagen verder en nog geen stap verder. 2 b continued :mad:

    Is het trouwens geen tijd voor een nieuw deeltje?
     
  17. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    cruelduty je bent niet de enige.. Ik wacht nu ook al 6 dagen..
     
  18. ToxicVenom 81

    ToxicVenom 81 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb voor mijn elite al twee dagen geleden stickers gekregen en vandaag een mail dat ie al op ms reperatie centrum is.En voor mijn premium nog steeds geen mail met stickers.Hoe zou het komen >?
     
  19. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb weer een RROD dus ik microsoft bellen maar nu krijg steets geen bon om UPS te bellen. Dus ga nu voor de derde keer bellen hopen dat het nu wel lukt. Iemand anders hier ervaring mee ?
     
  20. cruelduty

    cruelduty Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    Bij de 3e keer word je als het goed is doorgezet naar de 2e lijn. Heb ik nu ook toegezegd gekregen. Als het goed is krijg ik nu de verpakkingsdoos incl. de stickers binnen 3 werkdagen (vanaf gisteren) door UPS aangeboden om de console direct in te pakken en mee te geven. Morgen is werkdag 3, ben benieuwd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina