ik kan het spel oddworld kopen voor 15 euro, maar is het spel de moeite waard om te kopen en is het echt zo een platform spel waar je moet springen en beeste doode in reviews heb ik niet zo veel kunnen vinden dus daarom stel ik hem hier
Ik had dit spel al op de Playstation 1 en dat was toen al een topgame. Kan nu alleen maar beter zijn toch?
voor 15 euro moet je hem gewoon kopen..hiet is niet het beste xbox spel maar wel leuk genoeg om wat tijd in te stoppen...ik zou hem 7 geven
Voor 15 euro is ie zeker de moeite waard. Het spel heeft veel humor, en ziet er goed uit, al gaan de levels op den duur vervelen. Ik zou hem toch gewoon kopen, en als je erop uitgekeken bent, kun je hem altijd nog te koop zetten in X-bazar.
hij is gewoon goed en grappig issie ook mooie filmpjes en je bent er best wel even meej bezig langer als met een ordinary shooter
p.s. nu ik DIT post ben ik elite aan het worden eindelijk ik heb er hard voor moeten knokken de laatste dagen want ik reageer normaal gesproken niet zo heel snel dus
wat heeft dit me het onderwerp te maken? maar goed, het is echt een lang spel, alleen het heeft geen moeillijkheidsgraad wat wel jammer is, dus
heb je toch nog wat aan mij te danken maar wel goed spel dus maar is het zo net als bij blinx dat je ook monster moet killen of echt alleen puzzels
je moet ook monsters killen. ja. het tempo ligt alleen wel hoger dan in blinx. maar anders lees je even een review
over een tijdje kun je dan op het elite forum moet je ook 2 maandjes aangemeld zijn maar nu genoeg offtopic andes halveren ze me posts nog. ik zou heeeel hard gaan janken
Het is de 15 euro echt waard, oddworld bevat een grote dosis humor wat tegenwoordig nog maar weinig games hebben, daarnaast telt het een groot aantal leuke puzzels (vooral het schapen herden vond ik leuk om te doen ) dan heeft het spel nog eens prachtige graphics en leuk geluid.. imo een top game voor 15 euro. je krijgt er zeker geen spijt van voor dat geld.
Je moet echter wel enigszins van het genre houden. Als je alleen maar houdt van ruige shooters kan ik je deze beter afraden. Ik vind platformgames normaal gesproken niet echt geweldig, maar Oddworld was wel echt leuk om te spelen. En je bent er ook wel ff mee bezig.