The Sims

Discussie in 'Algemeen' gestart door RizlaPlus, 7 mrt 2003.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    The Sims komt op de xbox maar als je alle sims al hebt op pc is het dan nog leuk om the sims op de xbox te spelen??Natuurlijk is het 3d en ziet er cool uit met een mode met opdrachtjes ofzo maar hoe zit het met de voorwerpen en kun je wel hot daten en dingen uit het rijke leven doen ? Is het het wel waard???? (mischien heeft iemand hem al op ps2 gespeelt neem aan dat dat ongeveer hetzelfde is)

2. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kzou het niet weten ... je kunt geen honden en katten kopen en op vakantie gaan enzo geloof ik.

3. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het zeker niet leuk om de sims op xbox te kopen , want de Xbox versie gaat er vanuit dat je een simnoob bent.

Kheb al een review gezien van de ps2 versie en het ziet er verschrikkelijk saaaaaaaaaaaaaaaaaai uit

4. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je the sims niet op de pc heb gespeelt moet je um cker wel kopen. Maar als je de sims al kent en alle uitbrijdingen hebt...
    Mijn zusje heeft ze allemaal gekocht en de laatste werd niet meer dan zo'n 8 uur gespeetl dus ik dnek niet dat je erg lang met de xbox versie bezig bent.

5. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel split screen spelen .. das wel wat weer nieuw

6. Gameslave

Gameslave Guest

heb n keer the sims bij n vriend gespeelt en mn zussie vind het dacht ik ook wel leuk dus ik ga m wel kopen, kijken wie het mooiste huis kan bouwen:p:D

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    lachuh game ,koop hem ook wel

8. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmzz iz ook jammer dat ze er geen uitbreidingen bij kunnen doen (j a mischien met de harde schijf maar dat is veel ruimte) ik denk dan dat ik hem niet koop!!

9. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog nooit the sims gespeeld en toen kocht ik voor de lol The Sims voor de ps2 (moets van mn geld af 8) ) en ik was meteen verslaafd! :D

maar ik denk dat als je de pc dingen al hebt dat het dan minder leuk is want op pc kun je veel meer

10. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond hem op de PC ff'tjes leuk en toen niet meer.

Ik koop hem dus niet

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Aan de pc versie was er maar een ding echt leuk, het bouwen. Ik weet niet of dat je dat ook in de console versies kunt doen. En idd moet je de console versie niet kopen als je pc versie al hebt.

12. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien koop ik hem later wel als hij zo rond de 30 a 35 euro in Xbazaar wordt verkocht :9

13. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook maar als die 30 euro in de winkel kost dan

14. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    op ps2 vonnik sims maar saai, alleen multiplayer en dan objectives was nog een beetje grappig :{

15. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig

16. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    als je niks te melden hebt meld dan niks...

Ik denk niet dat ik The Sims voor m'n Doos ga halen, heb 't spel op de pc en ik geniet van de brijheid in het spel. Als er nu objectives komen neemt dat een groot deel van de vriheid weg en dat vand ik juist het grootste plus punt van het spel.

17. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het spel op de pc wel leuk, maar het is niet echt spannend of zo. Ik vind niet dat het thuishoort op een console.
    Het is meer een spel voor de pc.

18. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik het goed begrepen heb, krijg je nu meer een doel in elk level, waardoor het dus toch iets spannender wordt. Verder vindt ik een langzaam spel als dit beter als ik lekker op de bank lig dan als ik op zo'n bureaustoel zit.

19. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    sowieso denk ik niet dat een nieuwe sims veel toe te voegen heeft aan het al bestaande spel en trouwens ik heb een paar screens gezien en het leek me maar een lelijk spel.

20. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    lijkt mij erg vervelend zonder muis en toetsenbord te spelen, en is dit spel al niet teveel uitgemolken??? zeker een spel om het vrouwelijke publiek aan te trekken:9. nou ik koop hem niet:p

Deel Deze Pagina