Lips

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 15 jul 2008.

  1. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze de lijst binnen Lips eindelijk weer een keer geupdate bij Microsoft, want die komt bij mij nu weer overeen met Marketplace en dat alles zonder rare fratsen.
     
  2. annemiek123

    annemiek123 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha Microsoft heeft het vandaag gemaakt, alle nieuwe songs staan er weer in, zonder iets te hebben gedaan. Happy:)
     
  3. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Over the next three weeks, the Xbox Live Marketplace will receive new Lips music from bands including Angels and Airwaves, The Rasmus, Hinder, Metro Station and a three-pack of songs from Coldplay. Also, a title update will be released sometime in March, providing "improved scoring, better vibrato detection and initiate global leaderboards." (Joystiq).

    Available on February 27

    "The Adventure" by Angels and Airwaves
    "Amber" by 311
    "In The Shadows" by The Rasmus

    Available on March 6

    "Hook Me Up" by The Veronicas
    "Lips of an Angel" by Hinder
    "Shake It" by Metro Station

    Available on March 13

    "The Scientist" by Coldplay
    "Speed of Sound" by Coldplay
    "In My Place" by Coldplay
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2009
  4. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Alweer Coldplay - In my place? Die heb ik een tijdje terug ook al gedownload. :9
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    shake it ga ik zeker downe
     
  6. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Las ook het volgende:
    In het begin van maart komt er ook een update voor de game die voor een betere klankherkenning zorgt en de wereldwijde Leaderboards voor iedereen beschikbaar maakt.
     
  7. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt alsof die vibrato detectie nu al verbeterd is. of misschien komt het door de nieuwe batterijen. anyways, van de lips site:

    Coming Soon to an Xbox 360 Near You: Lips Title Update and Power Pack DLC
    This week, we're excited to announce the new upcoming title update and Power Pack DLC. Over the past few months, we've been listening to your feedback and working hard on a title update to improve the Lips experience for everyone. The new title update includes several highly-requested features and fixes, and implements some significant changes to the scoring system.

    First, some key features: the Lips Title Update includes song leaderboards, a mic calibration tool, and a news ticker for DLC announcements and other Lips-related updates.

    With the leaderboards, you can now compare your score with those of players across the globe! Compete against your friends and with anybody around the world to get the highest score on your favorite songs.

    Delays between the audio and video can put a serious kink in your Lips experience--but fear no more! The new mic calibration tool now adjusts your scoring to account for delay. Now your perfect timing will get that well-deserved Cool! rating!

    Want to know what the latest DLC is without leaving the comfort of your Lips home screen? Problem solved: the news ticker now displays the latest and greatest Lips DLC announcements. Just flip over to your Get Music screen and purchase your favorite new tracks from this week's selection. It's as easy as 1-2-3!

    Expanding your library with DLC is even easier now with the new title update. Now, downloaded Lips tracks added to your library will automatically be imported into the Sing! menu. How convenient.

    Lastly, we wanted to bring your attention to a significant change in the scoring system for Lips. For starters, we've added algorithms to help detect white noise and reduce its impact on scoring, so simply blowing into the mic won’t rack up the points anymore. We've also made rap-marker detection more precise than before; no more mumbling your way through "Bust A Move" or "Lip Gloss"--now you've got to enunciate and elucidate. Finally, adjustments to pitch-detection, vibrato detection, and scoop detection have balanced out gameplay that some people have complained is too "easy" or random.

    With these scoring changes, people may notice their scores on songs changing significantly, which is why we wanted to give you a heads-up before the newest title update comes out. For a more in-depth explanation of the scoring changes, we'll be posting an article explaining the scoring in the title updated Lips next week.

    Until the new title update comes out, enjoy the newest DLC for the week and start brushing up your chops! The time to compete against players from across the globe is almost nigh. Finally, a chance to prove that you are the best Lips singer out there!
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2009
  8. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    shit man, al mn songs, sterren en medailles weg :mad:!
     
  9. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dat? is er een update ofzo?
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    The Scientist is wel echt een heel vet nummer.
     
  11. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Leaderboards is wel dope :D Hoop dat er ook is een update komt of DLC (gratis) als je online tegen elkaar kan of met elkaar kan zingen. Want dat mis ik wel echt met dit spel. Of zou dit niet meer kunnen? Als dit er eigenlijk alleen kan als het al op de DVD stond.
     
  12. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    er staat op de cover rechtsboven dat je via xbox live kan maar hoe doe je da ??
     
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Leaderboards hebben geen zin, want als je de perfecte score wilt halen leg je gewoon je mic voor de speaker.

    Je kan iemand (uit je friends-list) vanuit My Lips uitdagen om een zang-confrontatie aan te gaan
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  14. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee. Op de officiele Lips forum lees ik dat meer mensen hier last van hebben. Even kijken wat ik nu moet doen...

    Ben benieuwd wanneer de update komt en hoe de leaderboard eruit gaat zien.
     
  15. Zzzz

    Zzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar nummers gekocht, maar ik kan ze niet terug vinden in het spel:-s, als ik het ga spelen. Er staat dat er geen gedownloade nummers zijn...
     
  16. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me hetzelfde probleem als een poosje terug zou na de update eigenlijk niet meer mogen : heb toen oplossing hierboven geprobeerd en die werkte toen !!
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  17. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ik had ook

    je moet naar mijn nummers ofzoiets gaan en dan kijken naar die gedownloade nummers naar dat nummer zoeken

    heb je hem gevonden op drukken enzo en dan vraagt ie of hij overgezet moet worden ofzoiets

    en dan staan ze bij de rest van je nummers ( met rechtsboven nieuw)
     
  18. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat veranderen van Locale heeft mij geholpen om de liedjes die op marketplace staan weer te zien in Lips.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Kost de downloadable content money?
    The Scientist van Coldplay is echt vet!
    Misschien toch maar even de game ergens vandaan halen, ik snap trouwens niet dat In My Place in Lips en Guitar Hero zit, dat vind ik juist een minder nummer
     
  20. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Liedjes kosten 160 of 180 msp. De laatste tijd zitten er geen leuke liedjes bij, heel veel die ik niet ken.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009

Deel Deze Pagina