Wanneer komt kameo hier uit? Eerst zou het maart zijn, maar nu zag ik hem niet meer op de releaselijst voor maart. Lijkt me wel een mooi spel, Rare is altijd goed.
Ik heb tothegame.com gechecked maar daar staat de release date nog niet op...als het goed is krijgt europa hem eerst..
Dat is wel mooi, Amerika krijgt bijna alle spellen maanden eerder. Bijvoorbeeld Morrowind en Baldur's Gate, dat zijn wel de ergste gevallen. Maar dit zal wel zijn omdat Rare in Engeland zit.
Ik heb net het filmpje van Kameo bekeken en het lijkt me tog wel een geweldig game ! I'm going to kick some hairy tiger ass !?!!!
Kameo is van Rare. Het zal dus ongetwijfeld een nieuwe originele goede topgame worden. Rare staat altijd garant voor vernieuwing van een genre (kijk maar naar Donkey Kong en Goldeneye).
Sorry dat ik ff stoor, maar wat is kameo? heb er nog nooit van gehoord...shame on me blijkbaar, help me plz
Ja lijkt mij ook leip. Ik hoop dat het nie al te pokemon word met dat verzamelen van die beesten. Lijkt me echt leip spel,maar dat komt ook doordat ik Rare fan ben