ik zag net dat er een topic gesloten was waar ik antwoord wilde geven,. dan maar even zo. two towers ligt al in de winkels. heb hem hier in leiden bij verschillende winkels gezien. sowieso bij de intertoys en de free record shop. dit even voor de mensen die hier op zitten te wachten.
Quote van hantheman Check voortaan allemaal gewoon www.tothegame.com Daar staat het meest recente en hoef je steeds geen nieuwe thread aan te maken
Dit is echt ff offtopic maar damn ik heb hard gelachen om jouw avatar zeg (ben in melige bui) WHAAHAHAHA die muis is echt ownage....... LOL sorry vor offtopic gaan maar moest ff zeggen WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Two Towers is een megavet spel Jammer dat er niks eztra's is toegevoegd anders had ik hem ook wel voor de Xbox gehaalt.
weet je welniet hoe kort Two towers op PS2 was! ik speel het toen in 3 uur uit op moeilijkste graden:{!
hij was wel heelkort op de ps2 ja, zo uitgespeeld, maar hij is wel leuk¡¡¡ offtopic : die muis is toch mr jingles¿¿¿
Eendje komt wel weer terug Dit is tijdelijk, om de opening van The Green Mile te openen Maar anywayz, back on-topic!
hoihoi, ik ga hem ook halen , jammer dat ik geen geld heb, morgen even mn broertje ompraten! Wordt weer dure tijd... breedbeeld nog, ghost recon, xbox live...