toen ik met vrienden een paar uur achter elkaar doa3 had gespeeld crashte ineens mijn xbox. Het kreng bleef steken in hetzelfde beeld en toontje op dat moment. Gebeurt dit wel vaker en is dit normaal?
Dat kwam door mijn fantastische move die ik toen deed, hij kon niet bevatten dat ik zo goed was... Bij mij is hij ook een paar keer vastgelopen bij Morrowind, maar dat schijnt vaker voor te komen.
je bewegingen waren al 3 uur lang exact hetzelfde aghshar. Het ergste dat je kon doen is dat je de xbox in slaap hebt laten vallen met je "geweldige bewegingen" waarmee je nog niet weet te winnen...
Bij mij crashte hij wel eens bij Morrowind. Nu te horen is dat een algemeen probleem. Bij DoA heb ik het nooit gehad aangezien ik die niet heb
Heb ik volgens mij drie keer bij Splinter Cell gehad. Was heel vreemd, aangezien het 3x in The Presidential Palace gebeurde, en ik daar voor er nooit last van had gehad. Maar goed, na de Xbox opnieuw opgestart te hebben werkte alles gewoon weer vlekkeloos.
Bij mij is het ook eens gebeurt tijdens DOA3 - Dit is blijkbaar met meerdere gebeurt dus zal het wel aan DOA3 liggen.. Zowiezo als je Xbox overhit raakt gaat er een oranje/rood lampje branden, dat lampje achter de ejectknop wat normaal groen brand.
Als het héél vaak voorkomt, bel dan de costumer care om je XBOX te laten repareren. *ALLEEN ALS HET OOK BIJ ANDERE SPELLEN IS*
Jah had ik ook bij Doa 3, zat ik dat heel lang te spelen in de zomer duzz.... toen liep ie vast en wilde ik hem opnieuw opstarten maar toen stond er iets van "Your Xbox doesn't work anymore,Call service" ..... Die dag niet meer gegamed , volgende dag deed ie het weer -___-
ik heb het 1x gehad bij deathrow 1x In splinter cell, ook dat palace level naar mijn weten, en 1x i Unreal Championship Mijn PC loopt overigens dagelijks vast...
dat komt gewoon omdat u XBOX op en te slechte plaats staat ik bedoel daarmee dat als uwe XBOX ik een kast staat ofzo dan kan die nie goed koelen en dat heeft dan als gevolg dat die vastloopt.Het heeft zeker niks met de games te make! en SyKeS1(member bove mij) als uw PC vastloopt dan komt omdat die telang opstaat ofwel hetzelfde probleem als de XBOX.
Bij mij was het bij DOA3, kdenk dat het komt doordat er te lang met je/mijn xbox wordt gespeeld, want daarna heb ik nooit meer zolang gespeeld en isie nooit meer vastgelopen.
ik had eerst toen ik een dvd aan het kijken was ging hij storteren maar dat kwam omdat hij in een te kleine ruimte stond maar dat is al weer opgelost
Wat kan er mis mee zijn dattie in een te kleine ruimte stond? Koelde hij dan niet genoeg af ofzo omdat er te weinig frisse lucht was? Ik snap dat nie helemaal.
hij kon de warmte niet kwijt doordat hij in een te kleine ruimte stond zeg maar opgesloten. en dat is nie echt goed
raar bij de gamecube heb je dit soort problemen minder mijn xbox is trouwens nog niet 1 keer vastgelopen hij staat ook op een plek waar genoeg frisse lucht is.
Mijn box liep vast tijdens Burnout, inmiddels al 3 keer ofzo. Ik heb hem in dat kastje staan dat ooit in de aanbieding was bij de Marskramer, subliem kastje trouwens, kan het daar aan liggen of ligt het aan het spel?