Xbox zwakker dan aangegeven?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door twist, 8 mrt 2003.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    haha die halo pic van dat plaatje stamt nog uit het tijdperk toen de PU zijn oude cover design nog had. er stond toen ooit een verwacht special ofzo in, met o.a. halo. master chief zag er toen nog zo uit als op dat plaatje, met ook zo'n machine gun.

dusz, ik weet niet welke kerel dit tegen je heeft gezegd, maar laat HEM eens een ECHT halo plaatje zien en vergelijk DAT eens met 1 van de gamecube spellen. (trouwens, luigi's mansion is juist zo'n spel dat grafisch heel hoog scoort, andere spellen van de cube zijn niet zo mooi. net zoiets als DOA voor xbox. das ook tering mooi. maar daar vergelijkt mr. gamecubefan zijn luigi's mansion plaatje niet mee)

2. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Juist, dat wapen komt niet voor in het spel!!!|:-

3. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk dat de xbox niet zo'n geweldig veel betere beeldkwaliteit heeft dan de gamecube. Alles is idd vaak wel wat hoekig. Daarmee zeg ik niet dat gc beter is, maar hij is zeker niet slechter dan de xbox

4. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel meer op mijn gamecube dan xbox sinds dat ik me ngc hebt ..waarom? omdat xbox spellen gewoon veels te klein zijn en niet zo'n plezier hebt als je het speelt..

5. sleepydodo

sleepydodo dark angel

Leuk Bevonden:
    0
    idd het is toch veel grappiger als je een grappig roze bolletje een domme mariomans in elkaar ziet drillen?:D

6. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, want je hebt in Halo volgens mij nooit zo'n gun van de Warthog in je klauwen, Fake dus....

7. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox zeker niet zwakker, anders zou hij niet in het Guinnes World Record boek staan als krachtigste console nietwaar?

8. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goh wat maakt die boek me nou uit zolang ik maar plezier van hebt en daar dient een console ook voor *PLezier* en niet alleen om te showen

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet een discussie die gevoerd wordt door 8 jarige jongetjes.Xbox sterker, camecube beter, ps2 wack.

Zolang die doos maar toffe games draait.
    En als je het leuker vind om met kirby achtige ventjes mario te mishandelen zit je inderdaad beter bij de cube.
    Mijn zoon speelt nog steeds power stone 2 op de dreamcast waar hij helemaal gek op is. Nou lekker toch dat je daar nog veel lol mee kunt hebben.

Het is alleen een beetje zielig om met fake foto's je gelijk proberen te halen.

10. GeNoMe

GeNoMe Who's the boss bitch

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met shd eens,
    iedereen maakt zich alleen maar druk welke console de mooiste graphics maakt.

mensen vergeten dat het eigenlijk allemaal om de gameplay gaat,
    alhoewel het oog tegenwoordig ook wel wat vraagt,is de game play het belangrijkste.

ik ben eigenaar van al de next-gen consoles en ik heb absoluut geen spijt gehad met mn aankopen.

een console draait om de games/gameplay niet alleen om de graphics.

11. twist

twist Guest

Daar heb je gelijk in jah, maar begrijp het eens dat er ook mensen zijn die OOK naar de graphics kijken en die het leuk vinden naar de vergelijkingen van consoles te kijken.
    Ik heb een xbox omdat hij in de toekomst gewoon het meest heeft te bieden, vooral qua multiplayer via live,,, ik vind singleplayer veel minder leuk dan tegen ieamand anders.....
    conclusie: wij maken ons niet ALLEEN druk om de systeem eigenschappen van de xbox of gamecube, maar het is ook een onderwerp om het over te hebben.....

12. GeNoMe

GeNoMe Who's the boss bitch

Leuk Bevonden:
    0
    ja akkoord, het vergelijken van consoles kwa graphics is een leuk onderwerp, daar moet ik je wel gelijk in geven.

Maar dat onderwerp blijft 9 van de 10 keer gewoon niet leuk, en krijg je vervolgens flamewars, omdat die ene bobo tegen de andere moet bewijzen dat zijn of haar console MACHTIG is.

en dat vind ik gewoon zielig....

(denkt terug naar de oude sega/nintendo rivaliteit.....krijgt vreselijke flashbacks)

13. ik vind eigelijk dat t nie zoveel uitmaakt je koppt wat je leuk vind alleen ik vin de gamecube wat kinderachtiger dan de xbox

14. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    vreemd he, dat zo'n spartan rechthoekjes heeft op zijn helm. Dat is vorm, dat hoofd hoort niet rond te zijn!! Die hoekige vormen zijn gewoon realistisch...

15. Metsada

Metsada Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ach, waarom plaatst die gast eigenlijk cirkeltjes als het toch zo duidelijk al moet opvallen?

16. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    dat plaatje is niet fake, het plaatje stamt uit de tijd dat halo was geplanned voor pc en niet voor xbox. over de xbox werd toen nog niet eens gesproken. trouwens, dat plaatje is zo oud, toen dit plaatje gemaakt werd, zouden er boten en helikopters in halo komen en was een pentiumIII 600 MHz belachelijk goed.

das dus best een tijdje geleden8)

17. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    D'r staat een logo onder in beeld.. NP, zal me niks verbazen als dat voor NINTENDO POWER staat... lekker objectief :D

18. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo belangrijk zijn graphics toch helemaal niet. Ik vind de spellen en gameplay eigenlijk belangrijker, dus wat maakt mij het uit als de cube betere graphics kan maken.

19. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    voor je status,weet je, ik wil nl wel waar voor mijn geld:+

Deel Deze Pagina