als ik de xbox-live test wil doen,krijg ik meteen een melding dat ik geen netwerk verbinding kan maken..ik heb het via 2 netwerkkaarten gedaan..maar het wil nog steeds niet..wat doe ik fout!
A: Abonnement/Kabel
1: Naam provider/Multikabel
2: Soort abonnement (naam, type)/Power
3: Kabel, ADSL, of anders/Babel
4: Up- en downloadsnelheid 128 kp upload/755 Downlaod
B: Hardware:
1: Modem merk en type:??geen idee
2: USB modem? (Ja/Nee)[/nee
3: Router Ja/Nee (en evt merk/type)nee
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?)/Ja win 98 ned en engels
5: Direct Connection Ja/Nee[/nee
6: Crossover kabels in gebruik?[/ja
7: Hub in gebruik?[/nee
C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway[/
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)?[/geen idee..
D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien?[/ja
2: Dashboard versie?[/weet ik niet
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test?[/Ip adress
4: Wat is de exacte foutmelding?/Could not create a network connection
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?[/kom niet verder dan ip adres
Laatst bewerkt: 11 mrt 2003