ik hoorde dat HOTD3 bij de Mediamarkt als pakket verkocht gaat worden incl. gun !! , wie weet er meer van, zoals : welke gun dan wel (toch niet dat madcatz ding... )?
hmm waarschijnlijk met madcatz aangezien 2 andere (scorpion en ......) later komen en de beretta helemaal niet komt. Ik wacht op de scorpion3 die pas in april komt.
Ach het werkt....en daar gaat het om....Ik koop later wel een paar van die mooie over de grens als ze daar uit zijn.
ik ga nu een beetje oftopic, maar ik heb HOTD3 dit weekend (uit)gespeeld.. en ik vind het tov deel 2 echt een kutspel.... graphics zijn wel aardig, maar je loopt er in 1 keer zo doorheen.... hij is gewoon niet echt vernieuwend tov HOTD2
Of het er nu stoer uitziet of niet kan me niet schelen. Als het maar precies mikt. Van het niveau van de Ps2 GunCon 2 dus....
Yup die is echt ownage doe GunCon. Ik hoop dat ze met een beetje coole gun en goed mikkend ding komen. Die madcatz is nix voor. Dan liever de steel battalion controller
ik ben vanogtend bij de media markt geweest en daar lag HOTD 3 al alleen zonder gun en ze zeiden dat misschien ook de berreta in nederland kwam en hij kost volgns mij 59,99
Wat heb je nou aan een schiet spel zonder blaffer.... Hadden ze op z'n minst samen moeten uitbrengen ofzo
De advies prijs voor HOTD3 en de Madcatz gun ( ja die wordt er bijgeleverd ) is 90 euro. De beretta is al te koop trouwens in Belgiƫ, en HOTD3 is ook gewoon los te koop ( gister bij de FRS zien liggen voor 70 euro ... ). Prijs van de beretta weet ik nog niet, maar schat rond de 40 euro.
oke, xbw crew, ik geef het nu omdat er gevraagd om wordt, niet anders: http://shop.insidegamer.nl/showproduct.asp?ProductCode=P870 Dat is de scorpion gun, het is geen beretta maar meer een gun ala blade met ingebouwde laser die aan uit kan ga ik er heel veel plezier mee hebben.