wat zijn de nadelen van de XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkmoon, 9 jan 2003.

  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    enige nadeel van de xbox is is dat ie zulke vette graphx produceert dat ik een nieuwe TV moet kopen die ze goed aankan
     
  2. aghshar

    aghshar Active Member

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen zelda en smashbrothers en mario en zo. Als je hem gaat kopen denk je dat dat niet zo erg is, maar als je hem een tijd hebt ga je dat soort spellen toch missen.
     
  3. Darkmoon

    Darkmoon ROAAAR

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Zo te zien gaat bij iedereen wel eens de Xbox stuk. Maar ik ben wel op deze forum.. Maar ik heb geen Xbox. :D Ik vind het nu zonde want met een stevige computer Geforce 4 enz.. kan je beter spellen daarvoor nemen.
     
  4. robo

    robo ®obo

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jong hebben we weer eens een moederskindje die een baby spel wilt doen : geen probleem hoor
    maar zo zielig hoef je dat ooka l weer niet te zeggen :p

    Greetzzz Robo
     
  5. ThePrez

    ThePrez AlbaHoL1C

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Regular Controler Trigger beetje te hard, dikke kramp bij RCS alsik met dat speel na een tijdje.
    Voor de rest tjah Xbox games dik in orde en toekomst ziet er nEEt uit
     
  6. sleepydodo

    sleepydodo dark angel

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    groot nadeel vind ik dat hij vaak crasht. Als je met vrienden speelt crasht het kreng en echt goed rpg's zijn er niet.
     
  7. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ook dat de xbox spellen te duur zijn, en verder had ik liever gehad dat de xbox iets kleiner zou zijn.
    Maar voor de rest ben ik er uiterst tevreden mee! :D:D
     
  8. Da_G

    Da_G Method Man

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij zijn er geen nadelen
     
  9. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    nou morrowind is een goeie rpg. (voor mij is ie bijna perfect), maar ik kan nog wel een nadeel noemen; ik vind dat de xbox wat pc-trekjes heeft, zoals het lawaai en dat ie weleens wilt vastlopen. gelukkig komt vastlopen zelden voor maar vastlopen is wel het laatste wat je wilt met een console.

    voor de rest; Mega fantastische, supervette droomconsole :D:D:D:D:D
     
  10. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    Lawaai is ook voor mij grootste nadeel, vooral met dvd kijken kan ik me eraan storen. En iets waar ik me ook aan stoor maar dat minder met de console te maken heeft zijn de prijzen van nieuwe spellen, en: (how cliché) de creditcard, vereist voor live!
     
  11. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik een nadeel vind is dat de spellen zo verrotte duur zijn. Als je drie spellen koopt ben je net zo veel geld kwijt als dat je een Xbox koopt:confused: Daarnaast vond ik het klote dat je met het online spelen van Halo enzo een vet goeie verbinding nodig hebt. En nu heb je Xbox Live. Waarvan ik eigenlijk alleen nog maar negatieve dingen heb gehoord. Met updaten en verbinding.
    Maar ja, daar heb je dus ook weer een wereld verbinding voor nodig. Waarom dat nodig is snap ik niet, maar om een beetje fatsoenlijk te kunnen gamen heb je een van de duurste verbindingen nodig!! Nou aan het einde ben je dus klauwen vol met geld kwijt en kun je eindelijk gamen. Heb je dat er voor over? Nou ik niet hoor. Laat ze bij Microsoft dan maar het heen en weer krijgen. Ik was het wel van plan om XBL te nemen, maar ik doe het niet meer. Als het allemaal zo moeilijk moet, dan heb ik er ook geen lol meer in. Dan ga ik wel op me pc gamen met een voice commander en gamespy. Misschien is dat nog wel leuker........................
     
  12. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik verkoop m'n doos nu.........
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Het grootste nadeel van de Xbox is dat je er een speciale thread voor moet starten om achter de nadelen te komen. Bij andere consoles kun je de nadelen veel makkelijker vinden en hoef je er niet zo lang over na te denken... 8)
     
  14. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Of er zitten zoveel nadelen aan dat alles inmiddels even op een rijtje wordt gezet, inmiddels dus 8 pagina's.
     
  15. ikah

    ikah Guest

    kan ook haha maar zullen we de nadelen van de 3 consoles bijelkaar vergelijken

    Xbox
    Te weining xbox only games
    Gaat snel kapot

    GC
    Kiddie imago
    geen dvd of muziek die je erop kan afspelen

    PS2
    Lelijke graphics
    de controller ligt niet fijn in de hand
     
  16. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek::eek::eek: komt et door deze thread :p
     
  17. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik was 'm al langer zat ....
     
  18. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik Xbox ook aardig zat was, weinig goede spellen, spellen die uitgesteld worden of stiekum niet komen enz.
    Maar ik heb vrijdag Live! gehaald en dat maakt echt veel goed. Speel op het moment nog alleen motoGP maar dat is ook erg leuk als je er met meerderen achter zit. Het is ook wel lachen dat je nu met de mensen praat die je voorheen altijd neerschoot in Halo!
     
  19. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, dat lijkt me ook wel mooi. Maar ja, jij hebt ook wel een goeie verbinding, tenminste met online spelen wel altijd. En een groot nadeel vind ik dat je er een CC voor nodig hebt. Dat slaat toch nergens op!! Ik ga voor Live! geen CC aanschaffen, dan gebruik ik die kaart straks overal voor. Ik vind het gewoon jammer dat Microsoft weer zo moeilijk moet doen. Daar wordt ik een beetje zat van. En idd ook dat de spellen telkens worden uitgesteld. Maar ja, ik zal ophouden.........
     
  20. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies en hier sluit ik me helemaal bij aan, en op den duur komen er alleen maar spellen uit die op Live echt tot hun recht komen. Dus ik zie niet in waarom ik dat ding zou houden, ik ga me wel verder richten op PC spellen en daarmee online gamen.
     

Deel Deze Pagina