Check de topic titel !!! Ik kan me een vis herinneren in een grot, lang geleden dat ik het heb gespeeld... Wat je moet doen is blijven bewegen, en niet in het water komen - er driven houtblokken volgens mij waar je kunt lopen.. Ook word duidelijk gemaakt waneer de vis gaat springen, zo kun je net optijd vluchten voor een vis (een kat die bang is voor vissen, hoe verzinnen ze het). succes, ik hoop dat ik het goede level heb herinnerd.
nee dat was denk ik ee n andere boss, want in Everwinter heb je te maken met IJS. Prbleem is dat die vis op een gegeven moment CONSTANT knippert, en dus niet meer te raken is....
Ik zelf ben in everwinter in stage 1, maar ik heb wel een boek met tips en trucs, dus als je verteld in wel stage je bent 2,3 of het boss level dan zal ik kijken of daar een tip over vermeld staat in het boek.
Zo, das alweer een tijd terug, maar goed. Dit is ee lastige inderdaad, wat je moet doen is eerst een beetje rondrennen, dan spuugt hij op een gegeven moment aller trash in de ronte, door ervandaan te rennen, moet je zorgen dat je niet geraakt wordt (of gebruik slo-mo) De trash die blijft liggen zuig je op. Vervolgens ga je op zo'n verhoging staan en zodra hij je wil pakken spring je er vanaf met een achterwaardse salto (of gewoon als dat lukt). Je schiet gelijk die trash op hem af en als hij naar beneden gaat laat hij dat schot zinken waar je opstaat op dat moment, dus speel het tactisch en ga niet op het middelste schot staan!!! Zo een keer of 5 doorgaan, vooraf veel pauze's en slowmotions verzamelen, je zult die nodig hebben. Succes!