Moto GP

Discussie in 'Algemeen' gestart door B@se, 11 mrt 2003.

1. B@se

B@se XBox abuser

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: WAAR is moto gp te krijgen? :confused:
    Ik wil hem graag nieuw kopen, maar geen enkele winkel in regio den haag en rotterdam heeft dit spel!! Mijn vraag is dan ook of iemand recentelijk nog dit spel heeft zien liggen ergens (in de buurt van rdam of den haag)??

(ik wil het spel eigenlijk nieuw kopen dus dacht ik niet dat het in het X-bazar forum thuishoorde. Als dat wel zo is moet een van de modjes dit maar even aanpassen)

2. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt em ook ergens online bestellen.

3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    dat is volgens mij geen antwoord op zijn vraag, maar het kan wel, kun je em echt niet in die regio kopen? kan ik em bijna niet voorstellen, sid ie al uit?

4. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een demo van, maar ik vind het eigenlijk maar een saai spel, je rijdt de hele tijd rechtdoor.

5. B@se

B@se XBox abuser

Leuk Bevonden:
    0

Online kopen is een mogelijkheid, toch weet je vaak niet als je online koopt of ze het op voorraad hebben. Je hebt dan best kans dat je weer met een lange levertijd te maken hebt. Zou hem namelijk graag deze week willen hebben ivm Live.

Darksoldier: heb echt alle zaken zo'n beetje gebeld, behalve discovery die naam nergens tel. aan en was in rotterdam wegens omstandigheden dicht (vaag).

Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  6. majestik

majestik Gaming 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Base? kan je ook niet bij gameshop en futurezone halen? Zal je vast al geprobeerd hebben anders vraag je of ze hem voor je willen bestellen.

7. B@se

B@se XBox abuser

Leuk Bevonden:
    0
    majestik: yes ben ik geweest, en als ik mij niet vergis is het spel niet meer te bestellen (correct me if i'm wrong).

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    als je toch beslist om hem online te bestellen, kan ik je www.nedgame.nl aanraden..alleen bij de eerste bestelling bellen ze om je gegevens in de pc te zetten zodat ze de volgende keer meteen op kunnen sturen! (zijn ook redelijk goedkoop)

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nedgame heeft hem ook niet meer :'-(

10. B@se

B@se XBox abuser

Leuk Bevonden:
    0
    nedgame

blokkie15: bedankt voor je advies, maar ik heb even gekeken bij Nedgame maar moto GP staat niet bij hen in de lijst! Misschien dat ze hem nog wel kunnen bestellen, maar dan had ik hem nog wel in de lijst verwacht....raar dat ze dat spel nergens meer hebben, terwijl het toch best een gewild spel is (X-bazar)...maar goed we geven niet op.. :)

11. Terre

Terre My best friend...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Amazon.co.uk hebben ze 'm nog (+/- €70 incl. verzenden). En je hebt 'm in 3 of 4 dagen...

12. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    bartsmit.nl >> geen verzendkosten

13. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    b@se: in den haag is die toko ook al tijdje dicht wegens omstandigheden :confused:

Ik wilde de game ook graag hebben voor LIVE, maar ik denk dat ik wacht voor deel 2, want dat wordt wel een verbetering en om er nou 2 bijna dezelfde games te kopen... met de live-demo ben je denk ik wel ff zoet

14. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa... al 3 kwart jaar ofzo... maar ik zie hem ook nergens meer. Wil hem zelf ook hebben. Dat word dus goed zoeken

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Distributeur heeft ook moeite hem te krijgen..

16. gegron

gegron Guest

wrm is ie zo moeilijk te krijgen wou m van middag voor live ook gaan kopen maar geloof dat dit moeilijk gaat worre kijk wel ff of nedgame er eentje voor me kan regelen

Deel Deze Pagina