1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het je wel een keer laten zien :p als je niet precies weet wat ik bedoel. Maar vanavond niet, zit in Amsterdam, launch party's, toernooien enzo.
     
  2. Akihabara

    Akihabara Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je toevoegen als je het goed vindt. Kom graag in contact met mensen die hun kennis willen delen :)
     
  4. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    speel het spel niet maar dacht zal het effe hier neer zetten

    Capcom heeft laten weten dat de mogelijkheden om meerdere personages aan Street Fighter IV toe te voegen er zijn. Het bedrijf heeft namelijk de modellen T. Hawk en Dee Jay al klaarliggen. Het ontwikkelaarsteam achter Street Fighter IV meldt in het Japanse blad Famitsu dat zij absoluut deze twee personages in de game wilden hebben. Het team meldt ook dat wanneer er genoeg mensen vragen of klagen, de mogelijk dan steeds groter wordt dat deze personages in een downloadable content zullen komen.

    Waarom de twee niet direct in de game te zien zijn, is onduidelijk. Vooral ook het feit dat het ontwikkelaarsteam dit nieuws naar buiten brengt is ook opmerkelijk. Wat in ieder geval wel duidelijk is, is dat het aan ons is om meer personages in het spel te krijgen.
     
  5. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Vrijdag heb ik vrij, dus de hele dag om SFIV te spelen.. Add me :D
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Kan iemand mij even in leken taal uitleggen hoe ik de Ultra van Akuma doe ?

    LP,LP, ->, LK, HP staat er, maar ik heb het echt al vaak geprobeerd, maar het lukt maar niet.

    Moet je heel snel drukken ofzo ? Of juist niet ?
     
  7. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    wow.. wat een vet spel is dit... was zelf vroeger een mortal kombat verslaafde.
    heel weinig SF gespeeld op de snes... jeetje wat heb ik daar spijt van. Dit is zooo veel vetter...

    Ik vind ook dat het allemaal best wel te doen is met de analoge standaard controller...

    Kortom zelfs voor een newbie is dit vet!

    mensen voeg me toe op XBL: "mavgink"
     
  8. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet het idd snel invoeren.
    Mij lukt het iedere keer alleen nu de timing nog ff want mensen springen te vaak weg als ik hem doe en dan pakt hij hem niet :+

    @Nindo of iemand die er ook goed mee is met Focus attacks,kan je dat een keer laten zien?
    Want heb het wel een beetje door maar vind het nog erg lastig te gebruiken(doe het ook eigenlijk nooit)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Vetter dan die oude MK games? Ik speelde ze allebei vroeger, maar mijn favoriet is toch wel MK II. Ik merk wel aan de reactie van gamers hier dat een goed uitgevoerde 2-D fighter goed ontvangen wordt. Ik hoop dat de developers dit ook zien en dat de verkoop van SFIV hen aanspoort om ook weer eens een goede 2-D fighter te maken.

    Want SF IV maakt nu natuurlijk naam en laat zien dat het zonde is dat alles maar 3-D moet zijn tegenwoordig. Neem een Killer Instinct. Ik weet 100% zeker dat als Rare een nieuwe Killer Instinct voor de 360 en PS3 maakt gebaseerd op het origineel, dat het spel zeer goed zal worden ontvangen. Want met de nieuwe fighters heb ik gewoon nooit de lol gehad als met MK II, SF II en Killer Instinct.
     
  10. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel goed nieuws ! Niet dat ik sta te w8ten op Dee Jay en T Hawk !
    Maar nog zijn best mensen die daar blij mee zullen zijn denk ik!

    Hoop dat er nog meer chars komen ! :thumbs:

    Net 2x verloren ! ffs haha !
    150 Battle points verloren !

    maar niet erg komt wel goed !!!!!!! :thumbs:
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Capcom verbreekt dus een belofte. Ik word hier niet vrolijk van. Zelfs fighters moeten er dus aan geloven.

    Maar ach, Street Fighter IV Turbo en Super Street Fighter IV Turbo 3D Remix (met een collector's edition 3d bril FTW!) zal er ook nog wel komen...
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    @ Cyrax King of Fighters is op komst van de zomer dus iig al 1 potentiele goede 2-d fighter is onderweg :)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  13. Master BAZZ

    Master BAZZ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Meerdere mensen hebben laten weten dat zij de madcatz pads/sticks al binnen hebben, maar geen van allen heeft laten weten van waar. Het zou mooi zijn als zij die ze al hebben ook vertellen waar vandaan.
     
  14. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet ineenkeer alle 2d fighting games gaan ophemelen.
    Virtua Fighter 5 is bijvoorbeeld meesterlijk.
    Streetfighter is jeugdsentiment + uitstekende gameplay waardoor ik weer helemaal hooked ben.

    Edit: beter dat er nieuwe chars bij kunnen komen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Met behoud van de balans natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  15. Emma

    Emma Guest

    Dit is niet echt mijn spel denk ik, jammer :) Het ziet er wel leuk uit enzo, maar ik kan er niet echt lang mee spelen voordat ik het saai vind worden..
     
  16. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    In dit spel is het anders dan de vorige delen. Dit keer moet je niet LP LP LK HP achter elkaar drukken...maar LP, LP, > (of < voor ultra) + LK + HP... Dus de laatste 3 inputs moet je tegelijkertijd drukken, zoals een throw.

    Voor de mensen die een idee willen over hoe je focus attacks benut ; http://nl.youtube.com/watch?v=iKU4lrPvQcA bekijk dit filmpje helemaal! Het is dan geen tutorial, maar het laat vaak genoeg zien hoe je moet aanvallen + focus attacken.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  17. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg dhalsim's medium kick niet gelinked met de light yoga fire:mad:
     
  18. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Fucking vet!! Die gast kan rammen met Ryu :)
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb dit spel sinds vandaag. Mijn eerste online potje eindigde meteen in een Double KO :emo: Maar het rare was dat hij 30 puntjes ( weet niet meer hoe ze heten )kreeg en ik maar 2 :'-(

    Oja, voeg me maar toe. Ik ben niet zo heel erg goed.
     
  20. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zonet mijn Hori Ex2 binnengekregen.

    Stick is echt wennen als je strictly pad-player bent. In het begin lukte echt niks maar na een uurtje kon ik alweer met Balrog overweg.

    Het is wel erg wennen. QC bewegingen zijn echt lastig voor mij nu..alle soorten charge ultras/supers <--- ---> <--- --->(Vega/Balrog/Guile/Bison) zijn juist weer erg relaxed op een stick :cool:

    Ik ben alleen nog niet op niveau voor online play met stick..alleen met pad.


    Jullie mogen mij adden. Ik speel online met pad momenteel veel met Balrog en Vega _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina