Waarom xbox als je er een Cube bestaat?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door krimi79, 5 dec 2002.

1. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    no offence, maar dit KLINKT alsof je echt fokking verwend bent...

Of ben ik nou jaloers :eek: :'-(

2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    dat ligt eraan of hij ze van zijn ouders heeft gekregen....
    als ik wil kan ik ook wel alle 3 de consoles kopen hoor, en ook wel onderhouden met games.. MAar hallo, ik ga dus echt niet superveel geld uitgeven aan consoles! ik houd het lekker bij mijn Xbox, is goed zat!

3. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    mijn ouders daar woon ik al bijna 14 jaar niet meer bij in huis, ben namelijk 31 en mijn ouwelui die weten waarschijnlijk niet eens wat een xbox is :D , dus verwen ik mezelf 8) 8) 8), moet wat nietwaar hehehehehehe, goed genoeg gekheid, maar ik geniet dus echt elke dag van het feit dat je kunt kiezen daarom is er voor mij ook geen slechtste console, heb hooguit een favoriet en dat is de xbox, maar de rest heeft ook bestaansrecht gelukkig maar anders zou het heel erg saai worden in computergames land als er maar een console zou zijn.............

4. Elite Style

Elite Style N*E*R*D

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef eigelijk maar één ding te zeggen;

GC heeft Rare niet meer. :D }:]

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niet echt het idee dat dat iets is om mezelf voor op te hangen ;)

en het is hier nogal eens uitgeleg door iemand: namelijk een neerwaartse lijn in de kwaliteit van rares spellen.. en een boel van rares mensen gaat multiplatform..

begrijp me niet verkeerd; ik hoop echt dat Rareware jullie fantastische games brengt op de xbox, maar persoonlijk zit ik er niet zo erg mee.. Mede omdat er dit jaar genoeg fantastische non-rare games uitkomen die ik wil hebben! ik vind het wel erg jammer dat ik nu perfect dark 0 moet missen, maar daar probeer ik niet teveel aan te denken..

6. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ach Arowana koop een Xbox, ze worden straks nog goedkoper (zijn ze van plan tenminste). Koop ik weer een cube (als die ook goedkoper word als gepland.) En dan als laatste een PS 2 , die heeft mij gewoon het minste te beiden, en is het duurste (behalve de platinum titles maar die krijgen de andere 2 ook). ;) ;) :+

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ja, kweetet.. maar zo heel veel geld heb ik niet, en ik heb absoluut geen tijd EN geld om me op 2 consoles te richten.. ik vind het serieus jammer, maar ik kom tijd, geld, plek en meewerkende ouders tekort om een xbox aan te schaffen..

8. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja kan altijd nog. Bedoel ik doe het ook pas in de grote vakantie met vakantie werk (anders kan het voor mij erook niet af als student zijnde).

9. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Koop een PS2. De Cube gaat er nu al uit bij de Dixons en dat belooft niet veel goeds. En de PS2 heeft juist het meest te bieden, dus koop die.

10. Mysterio

Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

Leuk Bevonden:
    0
    Because Game Cube Sucks!

/mod Op zulke opmerkingen staan we niet te wachten.

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    en een newbie heeft gesproken..

@ps2/xboxgamer

ps2 heeft voor mij eigenlijk helemaal niks te bieden.. GEEN ENKELE game op de ps2 vind ik het kopen waard.. en het ding is nog duurder dan de xbox ook.. maar de xbox heeft ook gewoon leukere games.. DOA, Halo.. dat zijn al 2 games meer dan op de ps2 die ik leuk vind..

12. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Niet gelijk terug gaan flamen Arowana. Laat hem toch ik reageer er toch ook niet op. (;). Mijn 2 DC's laten niks heel van die Hype machine als die mijn kamertje binnen komt man. Ze hebben er nog een grudge match mee uit te vechten. :) .) Er zijn wel een paar leuke games op de PS 2. Maar voor mij geen toppers. wel kijk ik uit naar Gungrave en Star Ocean 3 lijkt me ook wel leuk. Maar om het moment vind ik de cube gewoon een tien keer leukere machine dan de PS 2. Ook omdat de PS 2 voor mij persoonlijk meer hype dan console is. (voor mij persoonlijk!!!). en Super Monkey Ball Blijft gewoon leuk

13. p1m

p1m Guest

dat is een mening

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ow sorry.. het was als flamen bedoeld.. soms geef ik wel es op een nogal in your face manier m'n mening.. maar het was niet de bedoeling iemand te beledigen..

15. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    nee nee Jongen. zo vat ik het ook niet op. Maar hehe was meer tegen hem bedoelt. Daarom poste ik ook de al die :D en ;) gezichtjes. Ik koop liever een Cube dan een Sony based console. Mijn goal is ze alledrie, maar eerst een cube en daarna misschien nog eens een PS 2.

Dus was meer als steun voor jouw bedoelt ;) en je heb me echt niet beledigt ;) ;)

16. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat je bedoelde dat ik tegen hem aan het flamen was.. boeiend..

17. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasme ik wou alleen niet op die gast reageren. lokt alleen maar weer tegen reacties uit. En dit topic heeft volgens mij al lang genoeg geduurt ;) ;) ;)

18. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Cube zegt me niets door de meer kiddy games, als ik het geld had zou ik nog een ps2 kopen, gewoon voor bepaalde games als gta:vice enzo, maar xbox is toch voor mij nog het beste (veel race games, en beste controller)

19. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    En in de tussentijd dat jullie die reaties hebben zitten typen heeft Sony weer een paar honderd consoles verkocht en komen er weer veel centjes binnen waarmee nog meer en nog betere games ontwikkeld kunnen worden. En iedereen met een PS2 is dus blij en koopt straks een PS3. En dan zien andere mensen ook dat Sony het gewoon dik voor elkaar heeft en kopen ze ook een PS3. En Xbox2? Wat is dat??

20. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja. Jump on the bandwagon as they say

Deel Deze Pagina