Damn hoor, echt gemiste kans met die honkbal knuppel, dat je die niet kan gebruiken voor andere dingen. Net dus samen even met broer online "Races" gedaan. En dat is dus met de knuppel op de bike...je kunt alleen elkaar rammen en verder geen mensen, autos..etc...zeer jammer. Ik keek echt uit ernaar om die knuppel te gebruiken tijdens het biken in de singleplayer mode....maar ja....'t is niet anders.
Verder hebben we ook even Chopper VS Chopper gedaan en dat was eigenlijk best tof, het kan heel gauw gebeurd zijn met je als biker, maar als je echt goed gebruikt maakt van de omgeving kan de helicopter het nog goed lastig krijgen. Deze mode werd steeds toffer na een tijdje.
Verder die mode genaamd ' Club Business' zeer leuk ook om te doen, vooral met een groep ongetwijfeld heel leuk. Moet je allerlei objectives zien te halen..zoals iemand oppikken of een gang mollen...etc...en dan met een hele groep.
Lone Wolf biker, ik deed het samen met broer en das wel geinig,maar met een hele groep is dat zeer vermakelijk. Verder de andere modes nog niet gecheckt...hoe dan ook..gauw een keertje online ermee en dan met een groepje mensen.....veel nicer.
Die heet ook zo he, niet de combat shotgun toch? (want die is ook vrij snel,maar die komt regelrecht uit IV volgens mij) dan moet ik die gun nog krijgen dus.
En die gun van is eigenlijk gewoon Jacob's trunk
Laatst bewerkt: 18 feb 2009