1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.460
    Chrono Trigger is vele malen beter dan Golden Sun, ook al is het maar een remake. Beiden RPG's, maar Chrono Trigger is en wordt gezien als de beste RPG ooit
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zozo.. klinkt goed. Dan denk ik dat het toch CT inplaats van Fable 2 voor kerst wordt
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben weer helemaal verslingerd aan Fire Emblem :D De GBA delen waren te gek, maar op de GC en Wii kon het me niet heel erg boeien. Dit zijn echt games om ff kort te spelen. En nu op de DS is het weer helemaal genieten :D Zeker een aanrader!!!
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    heb CT sinds gisteren en vind het echt geweldig. Al is de future setting wat minder voor mij weggelegt maar gelukkig is dat maar een tijdelijke periode. Ik moet mezelf wel echt aanleren veel meer te saven want het is nu al de 2e keer dat ik een héél stuk overnieuw moet doen (eerst ging ik dood en net liep hij vast waardoor ik weer een stuk van een uur overnieuw kan doen).
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wanneer wordt deeltje 2 van Professor Layton hier eigenlijk verwacht?

    ik kan maar weinig info vinden over een europese release datum terwijl de game al lang uit is in japan.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.460
    Er is ook nog geen Europese datum, volgens mij zelfs nog geen Amerikaanse. Dat is eigenlijk erg jammer, want deel 1 was heerlijk!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet alleen jammer maar ook raar,.. deeltje 1 heeft volgens mij heel goed verkocht en in Japan staat deeltje 3 al klaar.

    ik was aan het zoeken naar een releasedate toen ik zag dat er in 2010 een Professor Layton anime uitkomt , kan best leuk worden
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.460
    Had jij Chrono Trigger nou al eerder gespeeld, Delphiki?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja, op de snes en nu weer op DS :D
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.460
    Aah, just like me dus. Ik heb de Japanse versie hier zelfs nog liggen:
    [​IMG]
    _O_

    Anyway, ik moet m denk ik ook eens gaan spelen op de DS, want die extra dungeons en plekken klinken interessant.
     
  11. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze besteld :D
    [​IMG]
     
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Vandaag de zwarte gehaald met:

    - Final Fantasy III
    - Final Fantasy IV
    - Final Fantasy: Crystal Chronicles - Ring of Fates
    - The Legend of Zelda - Phantom Hourglass
     
  13. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    is er wat bekend over een nieuw spel van fire emblem op de ds vond die eerste beetje tegenvallen
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  14. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Game of the Century! Voor de DS!
     
  15. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik lees op serebii.net dat pokemon platinum in europa gerealesed wordt op 22 mei dit jaar.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is die Ring of Fates iets? Zit al een tijdje te denken om die te gaan halen.

    Vond Zelda erg tegen vallen. Mede door de crappy besturing.
     
  17. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    De besturing van Fable werkte juist prima!

    Professor Layton was ook een heerlijk spel, mooie sfeer en leuke, maar soms erg lastige, puzzels.

    Fifa 09 daarentegen is echt vreselijk, er zitten volgens mij een stuk of 2-3 soundtracks in die ook nog eens niet om aan te horen zijn.
    De besturing is zwaar belabberd aangezien je niet de mogelijkheid krijgt om schuin te lopen. Dit betekend dus dat wanneer je de bal krijgt je de bal wel moet passen, doe je dit niet dan raak je bal meteen kwijt.

    Be A Pro voegt ook niet heel veel waarde toe aan dit spel, sterker nog, het is gewoonweg slecht!
    Hier ook weer het probleem dat je alleen verticaal of horizontaal kunt bewegen maar daarnaast krijg je ook bijna nooit de bal! Dit omdat jou team vreselijk slecht is.
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Weet een van jullie toevallig wanneer de nieuwe nintendo DSi uitkomt in nederland. Overal op internet vind ik dat die uitkomt in de lente van 2009. Dit zal dan wel zo zijn maar misschien weet iemand van jullie meer hierover.
    Ik ben namelijk van plan een nintendo DS aan te schaffen maar als de DSi binnenkort al uitkomt wacht ik daar even mee.
     
  19. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    De geruchten gaan dat hij op 3 april 2009 in de Europese rekken komt te liggen.
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk dat ik dan toch daar even op wacht. Hoewel dat wel lastig is aangezien bij MM nu de DS lite voor 122 euro te krijgen is. Dat is opzich wel een koopje.
    Is al bekend wat de prijs voor de DSi gaat worden. Zo niet wat is dan een reële schatting naar de prijs?
     

Deel Deze Pagina