1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

1. ®øß

®øß Active Member

Leuk Bevonden:
    In Amerika zal hij 40 dollar duurder zijn dan de DS Lite, dus bij ons kun je ook wel zoiets verwachten.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    Uhh....Fable?

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Nintendo of Europe heeft bevestigd dat de DSi inderdaad op 3 april in Europa uitkomt!

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Was vanvond even bij de MM en daar stond een grote bak vol met DSen.
    Zag al heel gauw een probleem.

Mensen pakten een DS uit de bak , vonden de kleur niet mooi en gooiden vervolgens de DS terug de bak in =(

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    Er zaten geen doosjes omheen?

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    Natuurlijk wel , maar een DS terug in de bak gooien is waanzin.
    1 gooide de DS terug in de bak en een andere haalde hem er weer vrolijk uit.
    Voor €122 krijg je wel de DS met koppijn :+

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    Ah zo bedoel je. Tja het is de Mediamarkt ;)

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

Leuk Bevonden:
    Kunnen ze wel tegen hoor, het zit in die doos helemaal verpakt in ander karton etc..of ze hebben t er in moeten smijten. 8)

9. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    Ik ben van plan om ook een ds te halen.
    weet iemand waar je een ds kan halen voor een lkkr prijs.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    Kijk een paar posts hoger ;)

11. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    Ik heb een probleem met ds wifi.
    ondanks dat ik goede bereik heb thuis geeft de ds iets aan met DHCP ofzo
    De nintendo site helpt geen reet dus ik hoef geen verwijzingen naar de nintendo.

heeft iemand hier een oplossing voor

Laatst bewerkt: 4 mrt 2009
  12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    Iemand enig idee waar ik Contra 4 goedkoop kan kopen?

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    Zijn er al reviews verschenen van GTA chinatown wars. Ik ben van plan deze te halen, maar voor deze game wacht ik de reviews af (de filmpjes die tot nu toe te zien zijn, geven me wel dat gta1 en gta2 gevoel. Maar ik ben vooral benieuwd naar de speelbaarheid op de DS).

Nedgame heeft de game voor €30 op de site staan, weet niet of dat goedkoop is.

14. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    Heb hem wel voor 20 gezien maar dat vond ik al duur. (gezien het leeftijd van het spel)
    Ook niet erg veel winkels hebben hem en amazon.com stuurt niet naar NL.

Interview van ruim een maand terug;

http://kotaku.com/5148231/10-minutes-with-grand-theft-auto-chinatown-wars

What Should Stay The Same

The controls are top notch. The biggest fear with almost any GTA game is the aiming system. This game has an auto and manual lock-on system, which works incredibly well. The game automatically highlights enemies for you by putting a green circle at their feet. Tapping and holding the right shoulder button will lock you on the nearest target while allowing you to you're free to circle around them, z-targeting style. While I wouldn't say it's perfect by any means, it gets the job done.

Rest van interview in de spoiler.

10 Minutes With Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Rockstar Games brought Grand Theft Auto: Chinatown Wars, the biggest littlest crime spree in the long running series to the New York Comic Con, giving the public a chance to play it weeks in advance.

Once the doors open up to the fans, the Rockstar booth will surely be filled with people wanting to get their hands on this demo. I made sure to quickly take a look beforehand.

Once the doors open up to the fans, the Rockstar booth will surely be filled with people wanting to get their hands on this demo. I made sure to quickly take a look beforehand.

What It Is
    Grand Theft Auto: Chinatown Wars is a handheld version of the infamous series for the Nintendo DS. The game, while miniature in stature, is a fully-fledged GTA game we've come to expect. The game is being developed by Rockstar Leeds, who is responsible for the two Grand Theft Auto PSP "Stories" side games.

What We Saw

Rockstar Product Manager Nick Van Amburg was on hand to give me a quick overview of the game before playing it myself. The Rockstar booth was surrounded by DS kiosks, tucked away in a small corner of the convention. I only had about 10 minutes to play as much as I could. I also had trouble hearing any of the sound or music in my playthrough.

How Far Along Is it?

Amburg couldn't say what build of the game I was playing, but it was the first public demo made available to fans. There were some notable features that were still not implemented in this version, though, such as the drug trafficking missions that I so badly wanted to try. No coke snorting for me today! The game is scheduled for release on March 17th.

What Needs Improvement

The biggest gripe I had was with the overhead camera. I understand the graphical capability of the DS prohibits the inclusion of a fully rotational, 3D camera, but the static camera found in Chinatown Wars would sometimes pan over the top of a nearby building and obstruct my vision.

Also, I found the touch menu system to be a bit confusing. There are more symbols than words, so it takes time to figure out what everything means and does. I'd like to see that a bit more streamlined if possible.

What Should Stay The Same

The controls are top notch. The biggest fear with almost any GTA game is the aiming system. This game has an auto and manual lock-on system, which works incredibly well. The game automatically highlights enemies for you by putting a green circle at their feet. Tapping and holding the right shoulder button will lock you on the nearest target while allowing you to you're free to circle around them, z-targeting style. While I wouldn't say it's perfect by any means, it gets the job done.

I liked the fact this isn't GTA-lite. Sure, it's not as "big" as GTA IV, but there is plenty of depth and story to chew on. Amburg said the game, if played straight through the missions, would take about 20 hours to complete. The story was also given the same amount of attention as its big brothers, so expect the same great writing and characters.

Final Thoughts

I would have liked to not only have more time to play this, but also in a much quieter location. Who would have thought the first GTA game on a Nintendo system would be for the DS? Amburg said Nintendo is very excited about this game so don't expect any controversy from their side. If you're attending the New York Comic-Con, swing by the Rockstar booth and check it out. You have to be 17+ to play, and, yes, they are carding.

Heb de game al gepreorderd voor 23 euro bij play.
    Had na het 1e filmpje al zoiets van HOLY !@#$.
    Het wordt gewoon [CENSORED] geweldig!!!!! :cool:

Laatst bewerkt: 15 mrt 2009
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    wifi via Router of Modem? Niet iedere router of modem ondersteunt die wifi van de DS dus is je enige optie een USB wifi connector te kopen mocht je modem/router niet geschikt zijn. Op de Nintendo site staat een lijst.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
  17. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    Ik zit ook te twijfelen om GTA te halen. maar ik Twijfel ook nog tussen chrono trigger en the world ends with you. ik moet nog ff kijken.

E: kzat zelf ook te denken om een nieuwe DS te kopen en te wachten dus op de DSi. Maar nu ik heb gelezen dat deze geen GBA games gaat afspelen, laat dan maar. Als ik een nieuwe ds wil koop ik wel een Lite.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2009
  18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    Twijfelen?!
    Halen NU!!!!

Beste DS game ooit.
    Prachtige graphics, geweldige missies (veel afwisselende en vette missies), zoveel inhoud, verhaal etc. _O_

Chrono Trigger moet je ook verplicht halen.

En die The World Ends with You heb ik een video review van gezien.
    Die ga ik ook nog wel ooit halen.

Maar nu eerst Layton en mogelijk Henry Hatsworth als eerst volgende games.

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    Heb GTA net binnen. Wel mooi hoor voor de DS! En die nieuwe manier van politie/sterren afschudden in een achtervolging is ook leuk gevonden.

20. Rutgerboy

Rutgerboy Active Member

Leuk Bevonden:
    Heeft iemand hier worms open warfare?
    Is wel een grappig spel een aanrader.

Deel Deze Pagina