1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar je kan ook iemand zoeken op hetzelfde niveau als jij.
    Standaard staat hij op connection stabillity.
     
  2. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ben net terug van het SF IV Fame tournooi van Amsterdam. Het was echt DRUK! Ik ben samen met mijn maatje gegaan. Hij speelde met Blanka...ik met Balrog. Ik zag heel wat oude gezichten van Drakenslag..was best leuk.


    Er waren heel veel Ryu en Kens. Ik ben er de 1e ronde verslagen door Jaykei's Ryu van Drakenslag (1-2). Mijn maat de 4e ronde door Gians Ryu (ook v Drakenslag). Jammer dat je maar 1 match krijgt..als je 1 verliest..Game Over..


    Het was heel gezellig..maar jammer dat je weinig van de matches kon zien als je daar niet goed stond..zo druk was het. Ik ben niet gebleven voor de finales.

    Mijn maatje werd geïnterviewed door gamekings. De releaseparty zou om 8 uur beginnen maar ik denk dat velen het wel gehad hebben na het tournooi. Toen ik daar wegging was het al 22:10 en waren ze bij de 4e ronde.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  3. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
     
  4. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man..vandaag gekregen. Hij speelt lekker.
     
  5. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4


    Oke Thnks, ik heb namelijk een vanochtend een track and trace gekregen alleen die doet het niet, kan ik hem dan toch morgen verwachten?

    Duurde het bij jou ook 1 dag?
     
  6. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als het goed is heb je hem morgen. Bij mij ging het ook snel..in de middag besteld..in de ochtend aangekomen.
     
  7. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Oke thnx!!
    Vond het alleen raar dat mijn track and trace niet werkte!

    Echt een geweldig spel dit, zit echt genoeg diepgang in!
     
  8. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Begin nu toch wel behoorlijk zenuwachtig te worden, ben bang dat bol me in de steek gaat laten met de levering van mijn SE Stick. Speel momenteel heel veel met Rose, GEWELDIG. Het is zo grappig om te zien dat haar Ultra gewoon door alle animaties van de tegenstander heengaat. Hij gaat zelfs door jumps heen. Verder gooi ik alle moves er redelijk gemakkelijk uit met de analoge stick, maar een echte stick speelt zoveel fijner. Ga vannacht tot lekker laat met Rose oefenen online en in de survival. Lekker!
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik haat het echt dat ik hem keurig bij GCShop heb besteld en hun zich aan de release houden. Iedereen is al pro en ik kan nog vrolijk een week wachten =(! Ook het nieuw van de sticks doet me weinig goed!

    IK WIL OOK =(.

    (Zul je zien dat ik hem Zaterdag binnenkrijg als ik de hele dag werken moet).
     
  10. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah ik denk dat GCShop ze morgen wel op de post doen. Is meestal bij pre orders.

    Eindelijk alle characters unlocked :D
     
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Heb 2 dagen geleden de TE besteld en heb 'm vandaag afgehaald. Topwinkel..echt.
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Kan jij dit ook met je arcade stick?

    Klein beetje offtopic, maar als je dat kan, zou SF4 peanuts moeten zijn!
     
  13. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    hahaha damn hij is echt goed :D !
     
  14. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, 3/4de geworden. Had ik me stick maar. :mad: Geen stick = geen FADC raken voor mij.
     
  15. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er gewonnen?
     
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuk toernooi, jongens?

    Ben nu online aan het spelen, met Rose. Mijn ass wordt 9 van de 10 keer gekicked, maar ik hou gewoon lekker vol. Gaat steeds soepeler en beter, ik wil een arcade stick!
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb er ff en paar toegevoegd voor wat online potjes.

     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  18. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was wel een leuk toernooi ja. Heel erg druk. Ik ben momenteel een match aan het uploaden van mij. Misschien waren er meer mensen van het forum daar gekomen?

    1. Blanka speler
    2. chunlie (zo heet ie op XBL, niet mij een retard vinden, ik weet dat je het spelt als Chun-Li)
    3/4. ik / een of andere dude.
     
  19. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik een dude in een Japanse arcade ook een keer zien doen. Echt ziek die mensen. Ik vraag me echt af hoeveel tijd ze daar aan besteden. 8)

    Lol die ken ik. Das een vriend van me. Achternaam is Lie, vandaar. ;)
     
  20. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina