1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks Nindo, ziet er goed uit.
     
  2. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah..leuke Vega :thumbs: Psycho
     
  3. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik was daar ook man. ik speelde alleen niet omdat ik weiger een pad aan te raken voor vechtspellen. Ik ben een man van principes. achteraf echt hilarisch hoe hype alles was om echt random whiffed ultra naar mislukte ultra punish naar whatever. maar verrassing dat er nog een aantal waren die wisten wat ze deden.

    hopelijk duiken een aantal van de mensen daar in de toekomst op bij echte tournooien.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  4. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice gedaan, maar je zei toch dat de FADC niet lukte. Het leek er namelijk op dat ie er wel uit kwam of ligt dat aan mij?
     
  5. DaanNL

    DaanNL Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens, drakenslag is where it's at! kkveel respect greg
     
  6. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
  7. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoge shoryuken raken = gratis makkelijke ultra landen.

    Ik probeerde shoryu > FADC > Ultra heel vaak in andere matches maar ik mistte het elke keer, terwijl ik het op me 360 (op stick) altijd raak :mad: Maarja ach was leuk :p

    Btw weet niemand nog van het Media Markt toernooi ? Zelfde principe, ook op een pod met pad :p
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  8. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  9. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand uitleggen hoe een special gecanceld moet worden?
    Tijdens de hurricane heb ik het bijvoorbeeld geprobeerd, maar dit lukt steeds niet. Ook niet met de shoryuken.
     
  10. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Hurricane kun je niet cancelen. Shoryuken/Hadouken wel. Je moet de move doen en dan ook meteen MP+MK indrukken. Als dit niet lukt moet iemand je het in het echt laten zien. Aangezien Kareem (post regelmatig op dit forum) ook in Maarssen woont kan hij het je wel laten zien.
     
  11. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... Meteen op MP+MK. Ik ga het vanavond checken. Thanks mate :)
     
  12. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft blanka ook een special die kan cancelen?? Enige hulp zou handig zijn want het wil mij niet lukken.

    Btw Menace ik zag laatst iemand een dp cancelen dus volgens mij kunnen we dat wel oefenen.

    greetz me and tnx in advance.
     
  13. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    De potjes van gisteren waren vet of niet? Eerst een beetje zeggen dat het 10 jaar geleden is dat je hebt SF hebt gespeeld en dan het eerste potje dik van mij winnen :)
    Doet me ook denken aan jongens die zo'n 'In Training' title hebben en ondertussen goddamn goed zijn :)
     
  14. Stalkernl

    Stalkernl Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    1
    was zeker tof moeten we zeker weer doen misschien soort lobby maken met meerdere mensen. altijd gezellig toch.
     
  15. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoeveel kleuren zijn er eigelijk weet iemand dat?
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
  17. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel al uit? :confused:
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge, ben ik de enige die maar niet het focus-attack cancelling onder de knie kan krijgen?

    Ik doe nu de training mode met Ken, en ik heb LB als focus attack, ik doe de super shoryuken, en voordat ik die finish probeer ik dan met focus attack en dpad 2xlinks/rechts het te cancellen....maar het lukt nog niet echt goed. Misschien heb ik Focus op de verkeerde knop staan..welke vinden jullie een goeie knop voor de focus attack?
     
  19. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Het toernooi staat ook op de site van media markt zelf. Ik zelf ga mee doen in ehv. Inschrijvingen zijn al begonnen.
     
  20. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een tip over Focus Attack Dash Cancel : Hou de Focus Attack IN tijdens de special move. Begin dan met de dash, en laat los tijdens de dash.

    Ik zal me combos wel ff oefenen op een PS3 pad. Ik wil niet dezelfde executie fouten maken zoals gister. lol
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina