1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Burnout Paradise [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PePzi NL, 12 mrt 2008.

  1. ventouxfreak

    ventouxfreak Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Merci:thumbs: Daar zou ik zelf toch nooit opgekomen zijn...:confused:
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand? :)
     
  3. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    d-pad rechts en evt freemode vanuit daar kan je ook een race opstarten
     
  4. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk net bij de DLC van burnout en er van alles bijgekomen toys collection pack,
    time savers pack,legendary pack echt heel veel.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Burnout Paradise 1.7... Wat doet die nu weer? :+ 1.6 is net een weekje of 2 uit.
    En verdorie alweer 800+MB. Op deze manier gebruikt BP wel erg veel ruimte.
     
  6. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zag het net ook staan. Maar ik vind het wel erg duur allemaal. Die toys collection 1000ms punten. Ze moeten zeker even snel al het geld binnen halen wat ze hebben misgelopen met alle gratis dlc. Maar wat is de time savers pack?? Ik wil het wel graag hebben, maar ik heb liever de boost specials pack.


    Heb die 1.7 nog niet gedownload. Maar waarom is het nou weer 800+MB. Het meeste wat er op mijn HDD staat is van burnout dlc.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    The upcoming PS3 & Xbox 360 update for Burnout Paradise, which will give players the ability to purchase the Legendary Cars Pack has been released early to some users. The update, which brings Burnout Paradise to Version 1.7, will prevent players from participating online with other players that do not have the update.

    The 1.7 update is scheduled to be released globally on February 19, 2009.

    Criterion Games has also released new trailer videos for each of the Legendary Cars that will be available for purchase

    http://www.operationburnout.com/paradise/burnout-paradise-17-released-early-to-some/
     
  8. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    met Time savers pack heb je gelijk alle auto's die in het spel zitten maar moet je wel de licenties nog halen.
     
  9. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh nou die hoef ik niet. Vind het veel leuker om die auto's te unlocken, dan ervoor te gaan betalen. Maar ik d8 dat die Toys cars nog wel ff op zich zou wachten. Ben wel benieuwd hoe dat speelt met die toy cars. Maar ik weet niet of ik er 1000ms punten voor over heb. En is er voor die legendary cars nou ook een hele pack met alle vier de auto's erin voor 600ms punten?? Ik had even snel gekeken op marketplace, maar nou weet ik niet of ik zag staan.
     
  10. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat er tussen maar hij kost 640 ms points
     
  11. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Okej,

    Wel raar op citeriongames.com staat dat de bundel van de legendary cars 600ms points kost.

    Heeft iemand al iets gedownload??
     
  12. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die bundel koopt kan je dan ook meteen met die autos aan de slag of niet
     
  13. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    de toy-pack en boost specials zijn er helaas al afgehaald omdat ze pas later horen uit te komen. wilde ze wel checken maar ben pas net op live vanwege stage. heeft iemand ze?

    Legendary cars heb ik wel ondertussen alleen die update moet ik ook helaas weer downloaden en die gaat zo traag als dikke stront
     
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Stonden de boost specials er ook op dan? Ik dacht dat de legendary cars apart en de complete bundel ervan, de time savers pack (alle autos) en de toy cars alleen erop stonden. Wel jammer dat ze het eraf hebben gehaald. Ik hoop dat ze snel de boost specials online zetten vind die carson extreme hotrod echt wel vet.
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand hier die met mij de challenges wilt halen met Freeburn Online ?

    Add me : Alpine2009
     
  16. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de toy cars en de boost specials al bij andere on-line gezien. van de toy cars was ik niet echt onder de indruk de boost specials zeker wel. aan die auto's kan je namelijk het boost type aanpassen (aggresive, stunt en race). ben die hot rod nog niet tegen gekomen, maar die moet zeker ook vet zijn
     
  17. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, das klote, dat ik die dan ben misgelopen. Had die boost specials graag gewild. Hoe zag die andere auto van de boost specials eruit?? Er zouden er twee komen. Die hotrod die weet ik, maar die andere is nog niet bekend.
     
  18. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ze al wel in de burnout store checken die hot rod heeft oneindige boost die altijd aanstaat en moet zeer moeilijk te besturen is
     
  19. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Een boost die altijd aanstaat. Dat kan nog leuk worden. Maar kan je dan niet met die hot rod stilstaan?? Of slaat die aan zodra je gas geeft??
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan ik na de update naar 1.7 trouwens 1.6 verwijderen? Anders staat er namelijk al 2gig alleen al aan Burnout op de HDD :mad:.
     

Deel Deze Pagina