1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, wellicht zal het veel beter gaan met die Madcatz pad, want die Dpad ziet er veel beter uit gewoon. Gisteren zei een kameraad ook tegen me ' joh gozer, hoe denk je dat ik al die specials doe...met de knuppel natuurlijk'. :cool:

    Dus tja...dus of ik moet gaan oefenen met de knuppel voor al die andere moves en dus ook alleen nog maar zo vechten (want knuppel EN dpad allebei gebruiken, nah....dat komt niet goed) omdat ik hiermee wel die ultra combo kan doen....of gewoon het accepteren dat het met de dpad niet fijn gaat en dus proberen het te redden zonder de ultra's...totdat de Madcatz pad er is.



    Hehe, ik heb een PS3...doe er alleen echt niks meer, daar niet van. Maar nee...al m'n vrienden plus broer zitten allemaal op Live, no way dat ik dus SFIV voor PS3 ging halen. Ik meen mij te herinneren dat ik hier ergens iets las over hoe je een PS3 controller kan gebruiken op 360?
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  2. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niks van die Seth. De ene keer trap ik hem finaal in elkaar, de andere keer is hij een soort van 'god'.

    Survial op normal is 10x makkelijker dan Seth soms is :confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Is gisteravond een discussie over geweest. Schijnt dat wanneer je op easy of easiest speelt en tijdens arcade een keer verliest, de moeilijkheidsgraad wordt gereset naar normal waardoor o.a. Seth niet meer te doen is.
     
  4. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Als je 2 rondes hebt ingesteld is hij de 1ste keer super makkelijk en de 2de keer inderdaad een god.
    Zijn Ultra is ook belachelijk!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En toch heeft een vriend van me een manier gevonden Seth echt te slachten...niet met simpele trapjes en stompjes maar echt een strategie, ik zal hem vanavond eens vragen hoe hij het precies doet...hopelijk dat hij het wil vertellen, hehe.
     
  6. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL..waren je handen niet aan het jeuken toen je iedereen zag spelen? Je zat zeker boven bij de trap ofzo.

    Misschien dat ik ook meedoe aan die van MM
     
  7. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe gewoon jumpin hard kick > crouching hard kick (sweep). Ga een stukje naar achter, wacht tot ie opstaat, doe hetzelfde. Dit werkt trouwens alleen op Easiest.

    Serieus, Seth is geen big deal. Op normal/hogere difficulty heeft iedereen wel beetje moeite met em dankzij ze cheap A.I. Maar in elke A.I. zit een flaw. Vind die flaw, en abuse het.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zijn de laadtijden korter als je Street Fighter 4 installeert op de harde schijf?
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Meteen doen scheelt enorm!

    Kun je trouwens op easiest ook gewoon characters vrijspelen?
    Dan is er geen kunst meer aan..
     
  10. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Easiest en 1 ronde. Het is idd geen kunst. Achievement halen (Gouken verslaan op Hardest.) op zich wel.
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook 1 knop programmeren voor l/m/h kick/punch ?

    zo worden de ultra's wel wat makkelijker
     
  12. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder installatie zijn de laadtijden best kort op 360..bij het tournooi gister op ps3 bij Fame duurden ze wel akelig lang..
     
  13. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nu zeker dat hij kan glitchen, ik maak hem net gewoon af met een perfect :)
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat is al zo in de standaard setup.

    LB = alle punches
    LT = alle kicks
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt? En ik vond de laadtijden al ziek snel!!!! 8)

    Ik heb in mijn button config nu niet een knop gegeven aan 'heavy punch' aangezien die al bij [ hp+lp+mp] zit. Dit maakt toch weinig uit dan?

    Net geprobeerd een paar matches op live met de analog stick,maar dat is echt niet te doen hoor....je kunt veel sneller reageren met die Dpad dan met de analog :mad:.
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa, Akuma unlocked :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  18. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Nice ... nu hopen dat het echt zo is :D!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik bel ze anders wel even, ik wil echt die shit zooooooo graag hebben nu.
     
  20. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag voor het eerst gespeeld, wat een heilige game is en blijft streetfighter. Alleen die ultra combos zijn vrij lastig te doen in een match, althans nu nog :p Hoop dat ik t snel onder de knie krijg met de xbox controller
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina