1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik al deze problemen lees ben ik blij dat het goed gaat met me doosje. :)
    In 3 jaar nog maar een keer RROD gehad en sindsdien geen problemen meer gehad. :)

    * klopt af
     
  2. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mijn is het elk jaar rond deze tijd raak.
     
  3. Boes

    Boes Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2008-01-23
    Error code : nvt
    Signaal RoF : 1,2, 3
    Probleem omschrijving :
    Kwam vanmiddag terug van voetballen en ja hoor, RRoD. Had ik al een keer gehad met mijn vorige xbox die ik 2e hands heb gekocht, maar was al geregistreerd, dus die had geen garantie meer. Uiteindelijk een nieuwe gekocht, bij mediamarkt (arcade) nu na een jaar ongeveer geeft ie RRoD. Ik dus naar xbox.com om te registreren, pakt ie mn serienr. niet. Ik xbox bellen, zegt ie dat deze ook op een andere naam staat! misschien komt dat volgens hem dat iemand m heeft teruggebracht naar MM en ik m dan meegekregen heb. Die gast van xbox zegt me dat ik terug moet naar MM ermee, maar ik kan de bon (nog) niet vinden.. wat moet ik doen? of heb ik sowiesowiesowieso recht op mn garantie?
     
  4. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij had geloof ik hetzelfde probleem als jou. Hij had namelijk ook een Xbox nieuw in de winkel gekocht, maar deze was ook al geregistreerd op iemand anders zijn naam.

    Hij moest toen het aankoopbewijs inscannen en opsturen naar Microsoft. Uit eindelijk heeft hij wel zijn garantie gekregen.
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn vriendin belde me net, ze was GTA IV aan het spelen, *plop* melding op het scherm "disc unreadable", ze haalt de disc eruit en jawel, 3 mooie ronde krassen over de gehele disc! Ze heeft gelijk Xbox support gebeld en de Xbox wordt zsm opgehaald aangezien hij nog in de garantie valt en ze krijgt een maand gratis live. Wellicht beginnen ze het eindelijk te leren bij Microsoft?

    Voor de game moest ze alleen wel contact opnemen met Take2/Rockstar aangezien Microsoft daar niet de uitgever van is. Ergens begrijp ik dit wel, maar ergens ook niet. Het is tenslotte de machine van Microsoft die er voor zorgt dat ze nu d'r spelletje niet meer kan spelen.

    ps. voordat iemand het vraagt, haar 360 lag op de grond! ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2009
  6. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Om even het verhaal af te maken (aangezien het mij overkwam ;)): Ik heb contact gehad met Take Two, als ik hen het spel opstuur krijg ik kostenloos een nieuwe, geen probleem.

    Daarnaast heb ik gisteravond laat contact gehad met de Xbox support en stond begin deze middag al de UPS vent voor de deur om de console op te halen. Tot dusver ben ik nog heel tevreden met de service van Xbox!
     
  7. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu 2 weken verder nog steeds niks van ze gehoord geen mails binnengekregen, en UPS is deze week ook niet langs geweest zoals ze vertelde.
    is die service nou zo bagger omdat i kbuiten de garantie val of is 't gewoon slecht.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zou ze even opnieuw bellen. ;)
     
  9. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf bellen zo.
    maar goed we proberen 't wel weer opnieuw
     
  10. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    De service van Microsoft is wel goed hoor, alleen wil het nog wel eens voorkomen dat ze flink zitten te kloten met die mailtjes.

    Je moet inderdaad gewoon even nog een keertje bellen en hopen dat je de labels nu wel goed toegezonden krijgt.:)
     
  11. Shadowz

    Shadowz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 is vannacht aangekomen in Frankfurt. Op de UPS-site staat de status "Delivered", maar een halfuurtje later (nog steeds 's nachts) staat er een nieuw bericht met "Departure Scan".

    Betekent dit nu dat ze hem gewoon hebben teruggestuurd of is dit normaal?

    FRANKFURT,
    DE 20/02/2009 3:32 DEPARTURE SCAN
    20/02/2009 2:50 DELIVERED
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Das normaal want frankfurt is niet de einde bestemming als ik het goed heb
     
  13. Shadowz

    Shadowz Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het MS Europe Repair Center is in Frankfurt, dus ik vrees dat het wel de eindbestemming is :eek:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hij is gewoon aangekomen en ingescand lijkt mij. Niks om je druk over te maken.
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net dus weer gebeld.
    hij verteld me dat deze week er veel meer problemen zijn met UPS veel van die orders komen niet door ofzo, hijzelf wist ook 't probleem niet.
    maar goed weer een nieuwe order aangemaakt en nu maar hopen dat ze wel komen.
    als ze dinsdag er nog niet zijn moet ik weer bellen zei die, maarja zo blijf je bezig en dan zit ik ondertussen alweer op 2.5 weken dat ik wacht tot die opgehaald word.
    achja ik blijf maar hopen dat 't goedkomt :)
     
  16. cruelduty

    cruelduty Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bijna hetzelfde verhaal legian. Ik wacht morgen ook al 2 weken. Heb inmiddels mijn 6e referentienummer en ik krijg niets per mail of via de post. Ze zijn allervriendelijkst aan de helpdesk, maar feitelijk helpt dat geen klote.

    Het is mij nog niet duidelijk wat ze precies vervangen bij een reparatie, maar zit er inmiddels over te denken om een arcade versie te gaan halen... pffff...
     
  17. ExToMoRpH

    ExToMoRpH Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Toen ik gister mijn Xbox aan zette en er een game in deed, kreeg ik een melding voor een update. Ik heb op ja geklikt en kreeg vrij snel daar een melding dat de update was mislukt en dat ik me internet verbinding moest controleren. De Xbox is niet aangesloten op het internet. Na die melding startte de Xbox opnieuw op en nu blijft hij elke keer hangen in het intro filmpje of als hij net bij het dashboard is. De NXE update is er nog niet op geinstalleerd!

    Met vriendelijke groet,

    Marc
     
  18. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zat ik ookal aan te denken, maar 't punt is wel dat ze mij hebben gegarandeerd dat die gratis gerapareerd zou worden, dus ja dan wil ik ook wel een reparatie krijgen, das eigenlijk nog de enige reden waarom ik niet een arcade heb gekocht.
    naja we zien wel weer
     
  19. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn nieuwe Xbox uit september 2008 die ik had gekregen bij mijn vorige reparatie is vanmiddag gesneuveld. De DVD drive herkent geen enkel schijfje meer. Ik had toch maar Microsoft gebeld alhoewel mijn garantie 10 februari was afgelopen. Hij wordt nu toch nog gerepareerd binnen de garantie. Ik stond al op het punt om in de auto te stappen en een arcade in de stad te halen. Ik heb echt niets te klagen over de service. Alleen jammer dat ik nu niet verder kan met Fallout 3, gewoon midden in een missie stopte de DVD drive er mee...
     
  20. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je hem even probeert op je HD te zetten? is dat niet 'even' een oplossing?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina