1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 4 feb 2009.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is wel zo, maar hij is ook wel te stoppen*)
     
  2. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Agbonlahor is de snelste speler uit de Premiership...
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even gezocht en inderdaad, hij is nog de snelste ook

    1. Gabriel Agbonlahor
    Speed to the ball:21.1mph Speed with the ball:20.8mph
    2. Cristiano Ronaldo
    Speed to the ball:21.0mph Speed with the ball:20.7mph
    3. Wayne Rooney
    Speed to the ball:20.8mph Speed with the ball:20.9mph
    4. Theo Walcott
    Speed to the ball:20.5mph Speed with the ball:20.6mph
    5. Emmanuel Adebayor
    Speed to the ball:20.6mph Speed with the ball:20.4mph

    http://www.skysports.com/whoisthefastest/index.html

    Dan wordt ook AV maar een team om te ontwijken denk ik, of je moet Agbonlahor uit de wedstrijd kunnen schoppen, maar dat gaat ook niet werken online :mad:
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    SenorGabacho [niveau 16] tegen II QuicknezZ II [niveau 22] 1 - 2 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 21

    Dit zijn leuke wedstrijden om te spelen, ik was Barcelona omdat ik die wedstrijden daarvoor hele tijd Ajax of PSV wilde zijn en IEDEREEN maar dan ook echt IEDEREEN Barca of Man UTD kiest.

    Vanaf minuut 1 was ik dominant en speelde heerlijk, ik maak een doelpunt met Eto'o waar ik bijna van moest huilen zo mooi(hij leek op Arveladze tegen Excelsior)


    en daarna de simpele 2-0 gemaakt en in 90+ scoorde hij de 2-1
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  5. vPx Secour

    vPx Secour Guest


    Kostte mij maar 20 potjes ofzo, om bij level 9 te komen.
    Raar. :eek:

    Heb iedereen vertelt dat Wayne Rooney een van de snelste spelers was, niemand geloofde me. ''Lol, that fat bitch?''
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2009
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    II QuicknezZ II [niveau 22] tegen thejon16 [niveau 20] 0 - 1 (einduitslag) Vaardigheidsniveau-punten = 37

    Ongeluk wedstrijd, alles ging verkeerd. Geen ENKELE bal kwam normaal aan bij mijn spitsen, dus moet het tactisch helemaal omgooien, iemand idee voor een tactiek voor het team As-Saint Entienne.


    Ik heb "Eigen Level" ingesteld en dan loop ik tegen zo'n speler het lijf:

    igotabigone07 [niveau 1] tegen II QuicknezZ II [niveau 22] 0 - 5 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 0


    EDIT:
    Ook al ging ik zo goed en speelde fantastisch kom ik iemand tegen met 700.000 punten:D
    No-Life dus, en verloor kansloos:

    Booray88 [niveau 25] tegen II QuicknezZ II [niveau 21] 3 - 0 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 25
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Tja, het kost eigenlijk ook maar 20 potjes maar niet als je in het begin alles verliest :9
    Maar ik heb nog wel ergere mensen gezien, iemand met zo'n 500 potjes gespeeld en die was nog maar level 1 :eek:
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  8. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Speelde net met HERTA BSC tegen Frankrijk, ik dacht ik speel tegen een noob want binnen no-time stond ik voor met 2-0 maar het werd 2-5 door Geile Benzema en de Geile Henry. hij kwam op voorsprong en begon achterin te tikken wat erg zielig is uiteraard.
    Ik ging checken bij zijn spelershub wat zijn score was en tot mijn verbazing: 1207-197.

    Dus ondanks de 2-5 verlies toch 12 punten gekregen.

    manu1999 [niveau 29] tegen II QuicknezZ II [niveau 22] 5 - 2 (einduitslag)

    Vaardigheidsniveau-punten = 12
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou Martijn, die 12 punten gaan naar de winnaar hoor en bij jou er juist af ;).
     
  10. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    OOHHHH, ik heb dat kutsysteem nooit begrepen, maar bedankt voor de tip:lol::thumbs:
     
  11. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik heb een vraag en hoop dat iemand me kan helpen:

    Ik wil mijn spelers editen maar ik kan ze alleen echt beter maken als ik XP (experience points?) heb. Kan iemand me vertellen hoe ik aan die punten kom?

    Het gaat hier niet om manager mode maar gewoon als ik vanuit het hoofdmenu naar het editscherm ga.

    Thanks.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige manier waarop je meer van die punten krijgt is door met de desbetreffende speler een Be A Pro-carriere te beginnen, dan krijg je vanzelf die punten. Het kan alleen lang duren voordat je je speler op het gewenste niveau hebt.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7

    Je kan er beter niet aan beginnen, het is namelijk verschrikkelijk saai, ik had een ook een tijdje gedaan met KJH en ik vond het simpelweg: Kut:eek:
     
  14. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat schiet niet op. Ik wil namelijk gewoon een of twee teams helemaal editen. Ik wil de attributen zo wijzigen dat het spel lekkerder en realistischer gaat spelen. Dus enerzijds kwaliteiten verminderen en anderzijds kwaliteiten verhogen. En dan ga ik gewoon steeds offline tegen vrienden of mijn zoontje spelen met die teams voor een betere gameplay ervaring.

    Stel dat ik in manager mode ga. Kan ik daar wel alle stats aanpassen van de spelers van 1 of 2 teams en met die teams dan offline tegen iemand anders spelen (die ook 1 van die aangepaste teams bestuurt)?

    Of krijg je dan teams met spelers die allemaal op 99 ofzo zitten want dat is niet de bedoeling. Ik wil echt een beetje tweaken.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Yeey. Gaat wel erg makkelijk :+
     
  16. Burnie

    Burnie Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ben nieuw op dit forum, en ook fifa verslaaft :$

    Toen ik net fifa had ging ik online spelen en verloor ik alleen maar, nu speel i nog steeds online maar win ik natuurlijk meer (denk dat ik 1 op 3 a 4 games verlies)

    Gamertag: Burniexcelsior
    Favo team: Portugal (:$)
    Zit nog niet in een online competitie, wel in een eigen online team (als je goed ben kanj e altijd joine)
    Hoop een leuke tijd hier te hebben, als je een keer tegen mij wilt spelen moet je maar ff adden.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil wel een paar potjes zend me maar Friend Request: II QuicknezZ II
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Serieus zeg wat een homo online pfffffffff

    Paast die serieus echt ELKE keer naar Torres om hem vervolgens alleen te laten rennen wat een kutmongool zeg kan die niet gewoon skills gaan krijgen inplaats van alleen maar te fucking rennen met die Torres, als het nou gewoon 1 keer was dan ok, maar als je het echt gewoon meer dan fucking 6 keer doet dan moet je gewoon echt skills gaan zoeken! :l

    Ik ga nu maar Pure spelen hoor pff zo is het echt geen reet aan
     
  19. devmarc

    devmarc Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    ben jij burnie van rsnl forum (ik speelde dat spelletje 2/3 jaar geleden) volgens mij was hij ook voor excelsior

    edit; ff gekeken en als het goed is is dat je plaatje daar [​IMG]

    :p
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ze blijven ertussen zitten. Niks aan te veranderen, ik speel gewoon niet meer tegen Barca en Villa. Man Utd valt me nog wel mee, laatste 3 ontmoetingen gewonnen, maar tegen Aston Villa en Barca lopen Agbonlahor en Eto'o/Messi gewoon overal doorheen. Liverpool gaat ook nog wel, om 1 of andere reden verlies ik bijna nooit van hun.
     

Deel Deze Pagina