1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wannabee mod

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Magixz, 20 feb 2009.

  1. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat veel members doodgewoon anderen willen helpen met die links. Niks met wannabe mod te maken. Iedereen heeft een beetje mod in zn bloed als ie hart heeft voor de site om die overzichtelijk te houden; daar is helemaal niks mis mee!

    Kortom: meer dankbaar zijn dat het gebeurt en minder "klagen"... ;)
     
  2. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0

    Hehe :p :b: :thumbs: :lol:
     
  3. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Giroblauw past bij jou! 8)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Dat is allemaal afhankelijk van de situatie lijkt me eigenlijk. Een nieuweling als member wegwijs maken is niet verkeerd. Maar er zijn genoeg gasten hier die graag anderen terechtwijzen bij het maken van een fout en daarmee het betreffende topic alleen maar meer vervuilen. Dan gaat het weer een pagina of wat over iets doms van een andere member.

    Dat vind ik dan wel wannabe mod gedrag. Stuur dan een pm als je als member iets ziet van een andere member (van wie je ervan kunt uitgaan dat hij/zij redelijkerwijs op de hoogte is van de regels op het forum) dat tegen de regels is. Wat heeft het voor zin om zo'n member in het topic terecht te wijzen of een link ofzo te geven, het vervuilt alleen maar meer.

    Maar goed, zelf doe ik ook niet anders. Daarbij weet ik eigenlijk ook niet meer zo goed waar dit topic over gaat.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  5. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, iets zegt me dan dat het maken van een nieuw draadje dat dubbelop is al op zich vervuiling is. Jij hebt het dan eigenlijk over vervuiling binnen vervuiling of begrijp ik je nu verkeerd? Dan (met het aanmaken van het nieuwe draadje) is het kwaad als geschied. Maar eerlijk is eerlijk: als je echt iemand wilt helpen doe je dat op 2 manieren -tegelijk-als niet-mod:

    - je geeft gewoon eerst netjes antwoord én je geeft aan waar je dat antwoord ook nog kan nalezen

    Dat misschien naar ieders tevredenheid? Een "onterecht" nieuw draadje is denk ik niet te voorkomen of het nu een nieuweling is of niet toch? 8)

    ps. ik had het dus niet over het wijzen op (eventuele) fouten maar alleen over hulp / antwoord geven...
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zie je, ik had geen idee meer waar het nu eigenlijk om ging. Het openen van een dubbel topic is inderdaad al vervuiling op zich. Een link naar het oorspronkelijke topic is dan natuurlijk geen probleem, wie de member in kwestie ook is.

    Ik bedoelde meer op de vervuiling van een bestaand topic. Als iemand in een bestaand topic iets totaal offtopic plaatst (een vraag of een opmerking) dan vind ik het onzin om daar als member op te reageren. Een offtopic grap of opmerking moet natuurlijk ook kunnen. Als de persoon in kwestie gewoon vervelend zit te doen dan kun je in zo'n situatie dat beter bij een mod aangeven dan erop te gaan reageren.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Linkjes geven lijkt mij praktisch altijd wel op zijn plaats. Daarnaast wat Matrix zegt, het gaat ook een beetje op de manier waarop :)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ja.

    Als je zegt:

    Je kan het beste je vraag even hier stellen.

    Vind ik normaal

    Hier is al een thread van, als je de zoekfunctie had gebruikt had je dat wel gezien.

    Dit vind ik wannabee mod gedrag.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Helemaal mee eens :)
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Uhh slotje graag!!
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, bij deze. ;)

    Inderdaad. :+
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Reageer dan wel nuttig en niet zo offtopic ;)
    /wannabe-mod
     
  13. Big Pim NL

    Big Pim NL Guest

    /Mod Hallo en doei Alizor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2009
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

  15. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    waar het bij mij om draait is eigenlijk

    als ik een vraag heb over iets krijg ik meteen iets van een member als je de zoek functie had gebruikt had je het gevonden

    maar er is ook een manier van:

    Als ik een nieuw topic open met een vraag geef daar antwoord op, geef de link waar ik het misschien duidelijk kan vinden ( dus uitleg in post #1 ) over de uitleg hoe het wel in werking gaat daar heb je iets aan.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ben ik met je eens. Als je iemand ergens op aanspreekt, kun je hem net zo goed meteen helpen. Je post toch al, dus dat is geen extra moeite.
     

Deel Deze Pagina