Oude threads verwijderen.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xboxuser, 11 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had misschien een idee. Heel vaak zijn er hier threads die niet meer belangrijk zijn of nooit belangrijk zijn geweest. Ook zijn er threads waar bijv al een maand niet meer op is gereageert en waarvan jullie (mods en admins) denken dat er ook nooit meer op gereageert zal worden. Waarom verwijderen jullie deze niet. Want in het laatste geval vraagt er iemand soms toch nog naar en dan verwijzen jullie (heel logisch) naar de zoekfunktie. Dit is cker terrecht maar wat heb je eraan om nog een thread van 2,3,4 of soms nog wel meer maanden nog te lezen. Meestal verouderede of incomplete info. Als jullie die oude threads weghalen word hierdoor het forum zeg maar schoongemaakt. Dat lijkt mij veel logischer dan dat jullie ze bewaren voor die ene keer dat iemand er nog in kijkt, het lijkt mij een beter idee om dan gewoon weer een nieuwe thread te starten. Veel recenter reacties enzo. Jullie kunnen hier misschien ook een hele nieuwe sub- topic (of hoe heet dat in het begin waar je bijv live lan gaming kan kiezen) met de naam reeds besproken maar nog nuttige threads.

    BTW waarom halen jullie de slotjes threads die geen waarde hebben niet weg, want ik vind dat het er ook een beetje (klein beetje) onoverzichtlijker van word.

    Ideetjes misschien kunnen jullie er wat mee???

    GreetzZ

    ;) ;) ;) ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  2. eraser

    eraser Heilige Boon

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Oude threads verweideren.

    je bedoelt zeker verwijderen :D :+
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom wel verweideren? Ik zie daar geen rede voor in..
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Loze threads worden niet weggehaald zodat andere members kunnen zien waar het fout ging, zo kan iedereen leren van elkanders fouten..
    Oude threads worden niet verwijdert omdat hier soms nuttige informatie in kan staan, en misschien iemand er nog iets aan kan toevoegen. Al is het een oude thread gaat ie automatisch onderaan naar de pagina waar toch amper iemand kijkt.
     
  5. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Oude threads verweideren.

    cker domme fAut.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft het voor nut om threads waar toch niet meer in gereageerd wordt te deleten? Dat mods een link geven naar een eerder topic is vooral omdat er naar informatie wordt gevraagd wat daar ook in werd vermeld. Niet om daar nog ff in te reageren :)
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Re: Re: Re: Oude threads verweideren.

    alstublieft
     
  8. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Oude threads verweideren.

    Pleaze master, Your command is my order.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2003
  9. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ja das ook wel waar:eek:
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja? Ok. Slotje dan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina