1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

  1. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij wie werkt op dit moment het online gedeelte goed?

    Heb pas 1 race kunnen rijden online (was erg vet btw) maar sindsdien niks meer...Kan wel joinen en een beetje rijden en dat opeens word ik eraf gegooit???
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb toch wel veel kunnen rijden maar ik heb ook de problemen met connecten.
    Maar ik heb ook vaak gewoon zelf een lobby aangemaakt en die is zo vol.
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ging net ook online, was net een beetje aan het rijden toen opeens 'Connection to host was lost' in beeld verscheen, helaas.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan quit de Host een beetje jammer idd.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja heel jammer. Trouwens Hybrid op welk niveau speel jij de singleplayer? Speel zelf de middelste. De eerste is te makkelijk maar op professional beat de CPU mijn ass weer zwaar.
     
  6. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon single race doen op pro level. En dan gewoon winnen. Is echt niet moeilijk. Dit kan je doen op ieder circuit en zo haal je iedere keer die achievements.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In het begin Semi Pro en nu soms op Pro.



    Dat doet die ook maar bij hem unlocken ze niet. ;)
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ok, mijn eerste indrukken zijn positief. Spel ziet er in mijn ogen goed uit, maar tot nu toe heb ik ook twee minpunten. Schademodel en impact van crash zijn niet goed, maar ook niet slecht in mijn ogen. En ik heb er een hekel aan als ik met slechte auto's niet goed kan insturen op hogere snelheden. Ok, kan realisme zijn, maar als je raceauto's gebruikt moet je toch ook op hogere snelheden beter kunnen insturen. Anyway, schademodel is mijn grootste minpunt tot nu toe. Controls zijn lekker en ik vind het er wel mooier uit zien dan Forza, met name de omgevingen en natuur.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat probleem heb ik ondekt. Ik ging laatst met assist on rijden en ik schoot overal rechtdoor en ik kreeg hem niet goed ingestuurt.
     
  10. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nu ook em de graphics vindt ik best mooi (mooier als forza 2)
    ik vindt hem vet vooral de seat leon van de wtcc:)
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het trouwens met de game-instellingen online. Kan je net zoveel instellen als bij Forza2? Daarbij bedoel ik dingen als 'force assist off' en 'force in-car-view'. Ik vind het namelijk geweldig om in-car-view te rijden, maar ik dan rij ik wel langzamer en als je online kan instellen dat iedereen zo moet rijden dan zou dat wel vet zijn. Forza2 was wat dat betreft geweldig, je kon echt alles instellen. Het was jammer dat er geen in-car-view in zat, maar dat geeft deze game natuurlijk een pluspunt.
     
  12. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een drama online op dit moment... maar:

    al doet ie het goed, dan merk je meteen hoe vet deze game online is.
    Net een race in een F3000 gehad, ronduit geweldig. Spanning, snelheid, het bevat alles waardoor mijn hartslag de complete race de 180 aantikte.

    Ik hoop zwaar op een goede TitleUpdate, dan kunnen we eindelijk goed beginnen.

    P.s. Hebben een aantal nederlanders hier van het weekend zin om even te racen?
    Ik zoek wat nl'ers om online mee te racen. Voeg me maar toe al zie je hier iets in!
     
  13. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel zin, maar ja gamehubs he..
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    F3000 over Zandvoort of Brands Hatch is geniaal. Je wordt echt helemaal door elkaar geschud.
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wanneer unlock je die F3000? Want ik wil daar wel eens een rondje mee racen, klinkt zo bruut volgens iedereen *)
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik snap niet dat iedereen zo positief over de game is.. ik vind het maar best matig eigelijk, grapix gewoon slecht framerate niet konstant, screen tearing, kraak geluid als ik naar achter kijk, gameplay vind ik niet veel beter als forza 2 wat ik dus eigelijk wel had verwacht.. vanmiddag online gedaan en lagde als de t*ves dus al met al ben ik niet zo positief over de game, meaby komt het nog als ik het wat meer speel..
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    @ WB
    Online is die al vrij.
     
  18. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die hetzelfde als mij denkt, ik vind het ook een tegenvaller maar had het ook verwacht want deze game werd oppeens heel erg overhyped. De auto's maken vaak onnatuurlijke bewegingen, ze zweven over de baan net als bij grid. Graphics zijn ook niet in orde als je het mij vraagt, framerate niet optimaal, AI rijd op porto tegen alle muren aan, beuken je van de baan af, als je de computer raakt en je heb geen TCS raak JIJ altijd in een slip en niet de computer. Veel bugs etc, en ga zo maar door.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2009
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Deze game is volgens mij nooit overhyped geweest.
     
  20. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk bevat de game veel bugs. Valt niet goed te praten en moeten ze ook echt nog wat aan doen door middel van een update.

    Ik ben echter wel van mening dat geen enkele game op de xbox 360 zo goed een racegevoel over kan brengen als deze game.

    Ik vrees dat veel negatief commentaar ontstaat omdat veel mensen altijd een ander beeld van Racepro hebben gehad. Zelfs zonder bugs denk ik dat Simbin/Atari aan het consolepubliek een lastige hebben.
     

Deel Deze Pagina