1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Star Ocean: The Last Hope

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 10 jun 2008.

  1. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel juist dat het het erg soepel draait ondanks de mooie graphics. Ik ben dus juist erg positief!
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Reden waarom het soepelt draait:
    Bron: Beyond 3D
    Let vooral op de zwarte randen bij de screen (is normaal enkel zo tijdens combat). Gelukkig draait het wel op 60fps (de combat toch).


    En de review van IGN.
    En er wordt ook in bevestigd dat je enkel de Engelse audio heeft. Ze hebben de Amerikaanse retail versie dacht ik, dus de Europese versie zal ook geen Japanse stemmen bevatten. Bummer :mad:.
     
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hebben jullie die "bug" ook gezien in de life feed. Die boss duurde meer dan een half uur om neer te krijgen (Had met wat tactics wel sneller gekund, maar toch). Vind de "normale" combat wel vrij irrant, je zag ook dat de Jap er vaak met een boog omheen liep. De cutscene's en bossfights maken echter wel weer veel goed!

    Edit: Live feed van de speler die hem in 1 ruk uitspeeld is nog steeds bezig. Al een dikke 30 uur non-stop!
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of die draait al van een HDD ;)

    Dat is toch niet altijd zo. Er zijn games die in US Engelse stemmen had, maar in Europa gewoon de Japanse optie had.
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Spellen op de HD installeren versnelt over het algemeen niet de framerate, maar verbetert wel de laadtijden en het inladen van textures (pop-in).
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik merk tot nu toe zeker ook verschil in framerate. Heb dan wel niet veel games geinstalleerd gehad, maar bij The Last Remnant is het zeker te merken.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zoals? Want er schiet me zo direct geen binnen :+.

    En normaal gezien zou Gamersyde vanavond of morgen hun filmpjes online zetten :D.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dacht Naruto en DBZ?
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat zijn fighting games en geen JRPG's en Naruto is niet eens gemaakt door een Japanse developer en daarvan heeft de Amerikaanse versie ook Japanse dubs. DBZ in Amerika weet ik niet, idem voor Blue Dragon en Lost Oddesy die hier wel Japanse audio hadden (al ben ik niet zeker). Eternal Sonata had ook Japanse audio dacht ik, ook in Amerika. Infinite Undiscovery daarentegen had ik dacht ik in zowel Europa als in Amerika geen Japanse audio.

    Is er nog een JRPG voor de 360? :+
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je zei er ook niet bij dat het JRPG's moesten zijn ;)
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb ook niet gezegd dat je appelen met peren moest gaan vergelijken (Naruto <> Star Ocean) ;).

    Anyway, de kans dat de Europese versie Japanse audio heeft is nihil en de kans dat de game region-free is ook niet veel groter is.. Het schiet me juist te binnen dat de game wordt uitgegeven door Square Enix en kan klein kijkje op hun geschiedenis:

    Final Fantasy: nooit Japanse audio
    Infinite Undiscovery: geen Japanse audio en niet regio vrij
    The Last Remnant: geen Japanse audio en niet regio vrij (nja, Aziatische versie ging wel op Amerikaanse 360's en vice versa ook)
     
  12. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe durf je Eternal Sonata te vergeten?

    :+

    Deze heeft zowel Engelse als Japanse stemmen.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben hem niet vergeten hoor:

     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    The Last Remnant =)

    Edit: Had je al dus ;P.

    Deze game lijkt me kwa speelstijl synoniem aan Infinite Undiscovery en bovenstaande. Wees dus niet bang voor framedrops of bugs o.i.d.
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh boy, de game heeft dus geen optie voor originele stemmen? DAMN!
    Game Informer zei al in hun review dat de stemmen werkelijk 'awkward' waren
    dus lekker dan.....echt zo jammer dat ze gewoon niet zo'n optie erin gooien.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay.

    [gt]45709[/gt]
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind het ook al jammer dat we niet de Japanse menu's en icoontjes krijgen :mad:
     
  18. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel ruimtegebrek zijn. Het spel wordt al geleverd op drie 7GB DVDs. Mogelijk zouden ze met zowel Japanse als Engelse stemmen nog een extra DVD nodig hebben. Het is nu al zo dat je in SO4 van disc moet wisselen als je sidequest doet, met 4 discs zou dat alleen erger zijn geworden.

    BTW Het is wel opvallend dat juiste Japanse RPGs zo veel disks nodig hebben, terwijl Fable 2, Fallout, Oblivion en Mass Effect op 1 DVD pasten. Blue Dragon daarentegen had 3 DVDs, Lost Oddysey 4 en Last Remnant/Infinite Undiscovery 2 DVDs.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    JRPG's hebben gewoon teveel tussen filmpjes. De Westere RPG's hebben amper tussen filmpjes met Mass Effect als uitzondering. Maar in die game is alles weeral zo hard gecomprimeerd dat je soms ellenlange laadtijden hebt en dat je soms een minuut zonder de "surface textures" ligt te gamen. Ook heeft ME denk ik wat minder content dan de gemiddelde JRPG (de Citadel, een paar gewone levels en dan 1 stukje grond dat tiental keer herbruikt wordt).
     
  20. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    En duren JRPG's over het algemeen niet minimaal zo'n 4x zo lang als onze RPG's? :)

    Kan niet wachten tot ik kan beginnen met deze, heb al sinds Lost Odyssey niets goeds meer gespeeld.
     

Deel Deze Pagina