Hoe gaan jullie de controller van Steel Battilion "inbouwen"

Discussie in 'Algemeen' gestart door mastapiece, 15 jan 2003.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Voor de mensen die denken dat de game met de tijd wel goedkoper zal worden...Think again, zulke games zullen alleen in prijs stijgen, ze raken niet in de aanbieding. Check maar bij een spel als Samba de Amigo...

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Het volgt elkaar al wel redelijk snel op hoor. Woaaahhh das egt mijn spel..MIJN SPEL!!!8) Speelt fantastisch 8) :9

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    komt er bij deel 2 ook een controller of moet je 1 al hebbe

4. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm dat weet ik zo gauw niet, ik denk dat de meesten al wel de controller hebben tegen die tijd. Maar het kan zijn dat de tweede versie een gelimiteerde oplage heeft met controller. Kan ik zo niet zeggen zal ik even moeten navragen!:D

5. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    dan kan ik alleen maar hopen dat er tegen de tijd van xbox2 adsl licht en dat er dan ook zo'n spel komt

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    de threadstarter van deze thread, mastapiece, is een "fraud", geen zaken met hem doen over xbazar dus.

die zakenwasser heeft me een keer genaaid voor 60 euro met een snes zonder kabels.

maar goed ff ontopic:

denk dat ik maar ff een bijzettafeltje moet regelen voor steel battalion.

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo willen jullie hem opbergen. Ik heb waarschijnlijk geen tijd om hem op te bergen want ik speel dag en nacht (heb geen sociaal leven meer dan maarja)

Lijkt me trouwens echt cool met Live dan zit je echt in een mech. Alleen wel raar voor me ouders zit ik daar te lullen en te gamen met een huge controller

8. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    bij deel 2 komt een beperkte oplage met controller, maar uiteraard ook gewoon een versie zonder controller.

moet niet al te gortig worden natuurlijk. :)

anyweez, k kreeg een mailtje van gcshop dat mn geld net op tijd binnen was en dat ik ook op 27 maart een pakketje kon verw8en. :D ow jawel!!

k heb er echt zon zin in. onmeeeetelijk. slapeloze nachten worden dat, voor dat ik em krijg en zeker na dat ik em gekregen heb. :9

9. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    Deel twee komt 100% zeker in Japan. Japanse gamers zitten er al over te dagdromen, gezien ze Steel Battalion al een jaar spelen. Daar hebben ze zelfs harstikke veel merchandise spullen voor de DIEHARD fans van SB in hun consolewinkels. Zover komt het niet in Nederland. Eer het in Nederland komt zijn we een aantal jaartjes verder.

10. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    als je hem al koopt (mag ik dan wat geld van je lenen?) dan bewaar je hem gtoch gewoon in de doos??? en je gaat gewoon aan een bureau van 1000m2 zitten (daar pastie wel op denk ik) en klaar is kees... maar waar hebben ze zo'n grote tafels?
    Dat zeg ik Gamma! :+

en over de HUD.. als je zo'n klein camper tvtje hebt heb je toch echt een probleem :)
    deze game moet je spelen in een bioscoopzaal 8)

11. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mooi ruim apart bureau voor mijn XBOX, met een WEGA SONY monitor erop.. Erop aangesloten een Creative 5500 5.1 luidsprekers. Ruimtelijk geluid hoeft ook geen probleem te zijn voor dit spel. Tja... wanneer je het echt helemaal uit hebt gespeeld, (VOOR DE ECHTE VERSLAAFDEN) ongeveer 3 weekjes... dag en nacht.... hahaha... degene die geen vriendin hebben... hebben geluk... dan demonteer je het gewoon en stop het terug in de doos.

12. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik schuif em gewoon onder mn bed als ik em zou kopen

Deel Deze Pagina