Maar de game die je in Amerika koopt, kan je die gewoon hier in Europa afspelen ? Mijn DVD-speler is regiovrij, dus daar heb ik geen probleem mee, maar ik dacht dat de Xbox ook regio gebonden is ?! Wie weet dit ?
Mijn dvd speler op xbox is nog niet regiovrij, komt wel eerders. Maar je kan geen amerikaanse games op europese xbox spelen, of je moet een amerikaanse xbox kopen of hem om laten bouwen en dan kan het wel gewoon.
ik hem mn xbox omgebouwd, maar dacht dat het beter was dit niet te zeggen omdat de mods dat niet willen, probeer het hier gewoon netjes te houden
Wel overdreven hier hoor, zodra je het wordt zegt wordt men meteen boos wat minder streng mag ook wel, maakt alleen maar slechte indruk op het forum, maar jah, dat moeten de mods zelf weten..
ik vond die zombies wel vet ik heb 7 jaar op atractie park duinrell gestaan daar hadden ze een speelhal gingen we altijd hotd 2 spelen wow wat was dat vet met die guns.
Maakt voor mij niet veel uit of hij uitgesteld is of niet..... of er zou een leuke gun moeten bijzitten Dat verandert natuurlijk de hele zaak! ps: doe mij maar een leuke Xbox Beretta!!!
ik heb em net ook ff gehaald en hijs echt zo ongelovelijk mooi! *misschien omdat dit me eerste shooting game is* en met controller vind ik best fijn maar hebt ook nog nooit met een gun geervaard dus niet veel dan
Ik ga denkik ook HOD3 kopen maar dan wil ik wel die berretta of een andere coole gun erbij, anders wordt het een beetje saai als je met een waterpistool-look-a-like speelt...
Ik wil zelf ook die Beretta hebben. Maar zoals we allemaal weten is de regelgeving in Nederland nogal streng omtrent speelgoed vuurwapens die nogal echt lijken... alhoewel... wie weet komt het in Nederland. Anders bestel ik het wel via een bekende website consolewinkel in Hongkong
hou me op de hoogte wanneer je die lightgun ziet. Vermeld waar je het kan kopen dan ben ik ook op de hoogte van dit mooie gunnetje