jij bent Gewn Ali dan? Ik dacht daarna pak eens HSV, maar is toch niet echt veel.. Had trouwens laatste 2 partijen wel veel last van lag? Misschien ff naar je internet kijken
Een vriend van me heeft pas fifa 09 gekocht, maar kan het spel niet online spelen. Als hij de dienstvoorwaarden wilt acepteren zegt hij dat dat hij te jong is. Maar hij en ik weten niet hoe ze weten dat je te jong bent en hoe je die instellingen moeten veranderen.
Ik ben die vriend waar hij het over heeft. Maar ik weet dus niet hoe je je Xbox Live leeftijd aanpast...?
Gewoon via hotmail inloggen -> opties (rechtsbovenaan) -> meer opties -> persoonlijke gegevens bekijken en bewerken -> dan op dat blauwe ''geregistreerde gegevens'' klikken -> en dan daar je geboortedatum naar 1990 veranderen Maar als het goed is zou dat ''je bent te jong'' er niet meer moeten te komen staan. En bij xbox live hoef je niks te veranderen, want xbox live is verbonden met je email account
vaag ff kijken Dit is wat ze hebben gezegd, dat dat dus een ongeluk was en dat ze het hadden verholpen... Anders zou ik ff bellen als ik jou was, emailen duurt een jaar
Had een weekje niet meer fifa gespeeld. Maar speel nu 5 wedstrijden en alle 5 arsenal. Die zijn in 1x goed geworden?
Wooh had net een rare goal tegen Die gozer schiet van ongeveer 5 meter megazacht en dan grijpt me keeper gewoon mis (1 meter ernaast) ik denk huh wtf? heb ik toch nog in de 90e minuut gescoord Haha, stond in de 80e minuut nog 0 - 0 (allebei hadden we evenveel kansen, had ook zijn penalty gestopt) en daarna disconnect hij
Hmm, ik kan veel hebben van Man United, maar dat die Ronaldo en Rooney met links net zo makkelijk in de kruising knallen kan ik niet langer verkroppen. Ik ga ze ook maar ontwijken.
@viktor Nice, maar 1 loss OMGAWHD~! ik heb net in 1 keer vanuit een corner gescoord. (Zelfs bijna 2 keer) Storyline Spoiler Ik stond al 3 - 0 voor dus ik ging wat klooien (het was een turk!) kreeg ik een corner, ik dacht laat ik het maar proberen ik sta toch 3 - 0 voor, de bal ging richting de kruising en de keeper moest duiken om hem te duiken ik denk achja jammer, ik kreeg dus ook nog een corner en die draaide ik in de 1e paal en de keeper wou hem pakken maar hij liet los! en geweldig ben nu al weer level 7, terwijl ik daar met me andere account meer dan een maand heb overgedaan...
Ik heb een vraagje hoe kan je online je keeper laten meekomen voor een corner? Ik speelde gisteren tegen een gast die dat deed (in de laatste minuut natuurlijk) maar dat heb ik zelf ook wel eens gehad maar nog nooit gehad dat me keeper mee op kwam!!