als ik op gamespy een game wil hosten dan staat er dat ik 1 ms heb en al anderen die een game hosten die hebben minstens 150ms.hoe kan het dat ik dat niet heb? kan iemand mij dat uitleggen? alvast bedankt Ricardo
als jij de game host dat moeten de tegenspelers data naar jou sturen dus krijgen ze een vertraging (150 ms) terwijl jij alleen info naar jezelf stuurt en dus zelf geen vertraging oploopt...
dus.... zie hierboven het klopt je zend alleen naar jezelf kost eigenlijk geen tijd als iemand anders op een game van jou inlogd dan is die tijd wel belangrijk voor de snelheid van de game
ja ok bedankt, en ik heb eigenlijk nog een vraagje. elke keer als ik online speel dan schokt HALO nogal. kan ik dit verhelpen?
het enige wat je kunt doen om de lag wat te verlagen is tegen mensen te spelen die dichterbij je locatie zijn, of zorgen dat je alleen met mensen speelt die ook een goeie verbinding hebben (want als je online halo speelt en er zit één iemand bij met een gigantische lag loopt je hele game verrot) verder kun je er nix aan doen ligt aan je connection zoals TheOne2000 zij
Er is nog 1 oplossing en dat is elkaar gewoon opzoeken en ik kan je wel vertellen dat is echt de moeite waard want als je eenmaal Halo in multiplayer zonder lag heb gespeeld dan wil je nooit meer anders.
Zorg ervoor dat je alleen met mensen speelt die een lage ping oftewel vertraging hebben. Boven de 300 wordt het al snel schokkerig. Rond de 100 zit je zeker goed. Sluit ook je downloads en email programma's af, die kunnen je bandbreedte inpikken. Wanneer je thuis met meerdere mensen tegelijk online speelt, moet je een snelle upstram verbinding hebben. Bij ADSL van Mxstream basis is dit sinds kort van 64kbps naar 128kbps gegaan. Met 2 spelers lukt dat nog wel. Met 4 genereer je teveel data en wordt het weer schokkerig.