1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fallout 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    het is het leukste als je zelf een keuze maakt en niet weet wat de gevolgen zijn natuurlijk.
    maar de beloning die je krijgt is vrijwel het zelfde. je moet dus kiezen of je de badguy of de goodguy wilt zijn.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daar ben ik het me je eens luigy, maar ik vond het expres laten ontploffen van die bom leuker. Deed me denken aan die goede oude explosies op YouTube. Echt, wat je daar soms aan knal en plofwerk wel niet vind. ;):)
     
  3. svhheren1

    svhheren1 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Redfield NL

    Redfield NL Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zie op verschillende sites dat je ook een hond mee kan nemen speel het spel al een tijdje maar kan het nergens vinden of is er geen hond?

    [​IMG]
     
  5. ®øß

    ®øß Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is inderdaad een hond te vinden in Fallout 3: Dogmeat. Je vindt hem ergens op de Scrapyard.
     
  6. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Als je naar Scrapyard gaat komt ie vanzelf naar je toe ;)

    Ik heb trouwens nog een handige tip voor de mensen die misschien net nieuw in het spel zijn en weinig caps hebben. De meeste mensen komen als ze uit de Vault zijn het eerste in Megaton aan. Ga dan naar de Brass Lantern, daar zit een terminal - very easy !
    Hack die terminal en dan unlock je de kluis in de grond, en 300 caps !
    Ook lees je info over Leo Stahl, die geld steelt van de Brass Lantern. Praat mete Doc Church. Met hoge speech geeft ie je info over Leo namelijk dat ie verslaafd is.
    Dan ga je naar Leo zelf, praat met hem en zegt dat je hem wilt helpen. Dan krijg je ook weer een speech mogelijkheid klikt die aan en Leo geeft je een sleutel voor een desk in de Water Processing Plant. Als je daarheen gaat en je opent de desk zitten er veel medicine spullen in en 72 caps !
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2009
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vergeet je spoiler tags niet goed te zetten. ;)
     
  8. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ben er nu voor de 2e keer doorheen aan het gaan met een vrouwelijk personage en de Black Widow Perk en ik maak nu hele andere keuzes. Geweldig dat er zoveel verschil in zit! \o/

    Heeft er iemand tips om die hond een beetje in leven te houden? Ik zou hem graag met mij meenemen, maar het is geen doen. Ik moet om de zoveel stappen saven aangezien dat beest alles gaat aanvallen, van mollen tot Super Behemoths. Toen ik de hond voor het eerst vond, was hij 5 stappen later al dood vanwege een Raider hinderlaag....

    Het was leuker geweest als dat beest of heel veel leven had gehad (zoals Fawkes) of dat hij gewoon niet dood kon en dat hij bewusteloos zou raken. Nu is de lol van "Dogmeat" er voor mij heel snel af!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Om die reden kies ik ook altijd voor Fawkes. Er is ook zo'n raider achtig figuur die ook wel sterk schijnt te zijn, maar zijn naam ben ik even kwijt. Hij had een baard en is van middelbare leeftijd denk ik; je krijgt hem als het goed is mee als je slecht bent. ;):)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jericho in Megaton?
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja, die bedoelde ik. ;):)
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Oeps, ja ik moest snel weg de optocht kijken \o/
    Dus was ik het helemaal vergeten 8)
     
  13. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Of Charon. Die 2 zijn imo het beste. Voordeel is dat ze beide ook tegen radiatie kunnen. Dat heeft die paladin knight als nadeel.
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Charon is beter die blijft iig altijd bij je. Fawkes alleen maar als je good karma hebt :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee hoor, ik heb namelijk nadat ik Fawkes bij me had ook vaak genoeg slechte dingen gedaan en hij bleef ook gewoon bij me. ;):)
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heb je dan ook Bad/Neutral Karma? Denk het niet ;)
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee dat zal wel anders zijn. Je hoeft namelijk maar een keer goed te zijn, Fawkes aan te spreken en hem mee te nemen, daarna maakt het niets meer uit. Ik heb al eens op erg slecht gestaan omdat ik o.a. die lui van The Nuka Cola Challenge doodde en dat maakte voor Fawkes niks uit aangezien hij die man in die quest zelf afmaakte nadat ik de vrouw al uit de weg had geruimd. ;):)
     
  18. Bavihoane

    Bavihoane Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    9
    heb hem ook eindelijk gehaald, paar uurtjes gespeeld. ben nu lvl5.
    vette game! gaat me heel wta uurtjes kosten denk ik.
     
  19. Twisted

    Twisted Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem na 40 uur voor het eerst gespeelt ;). Dus je hebt nog wel ff ;).

    Maar Fawkes kun je alleen met een good karma halen. Als je hem "fired" en inmiddels een bad karma hebt zal hij je niet meer vergezellen totdat je neutraal-goede kamra hebt. Zo werkt het ook met die Paladin. Met Jericho weer precies andersom.
     
  20. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Idd,
    Voor Fawkes en Star Palading Cross moet je good karma hebben
    Voor Butch en nog iemand neutral karma
    Voor Jericho en nog iemand bad karma
    Voor Dogmeat en Charon maakt het niks uit !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina