Setup van je steel battalion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 5 mrt 2003.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    als je er een hebt wel jah. alleen weinig hoekbureau in mijn kamer :mad: ik heb wel een groot bureau waar ik aan leer en zit te computeren. maar, om daar mn hele setup nou naar toe te gaan slepen. heb liever al mn consoles bij mn bed. k koop wel gewoon een klein tafeltje om de controller en de pedalen onder te zetten denk ik, das et beste.

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dit vond ik trouwens op een site!

"Full Screen Mode
    After playing 55 hours, you can unlock the full screen mode by pressing Start and Ignition during a mission."

en

"Unlock the jump
    After beating the game in Magnum Force mode, you can unlock the jump by pressing "Start" and "F3" at the loading screen. To jump, you must press at the same time the Brake and Dodging pedals."

3. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb een opklaptafeltje geregeld bij mn ouders, moet ik die maar steeds pakken denk ik :{

FF over die cheat, er zijn ook 3 geheime VT's te unlocken.

4. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben zo zenuwachtig voor die game. Kan echt niet wachten.

Prijs - 200 euro

+

Burotje erbij schat zo een 30 euro ( el cheapo buro)

5. Stanson

Stanson Tech Engineer

Leuk Bevonden:
    0
    ach mensen, ga gewoon op de grond zitten (hehhe) en zet dat ding op twee van die blokker voetstoeltjes... simpel en goedkoop. Geld moet je ook ergens vandaan halen

6. LimaBravo

LimaBravo V.T./Mech pilot

Leuk Bevonden:
    0
    cockpit

Denk dat ik maar een cockpit ga bouwen van MDF daar hang ik dan de 72cm tv in. een autostoel en de controler op een wegklapbare plaat.:9

7. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wacht met bouwen tot dat ik hem binnen heb, straks ben je een tijd bezig om je "cockpit" te bouwen en dan past het misschien niet.

8. IDD straks issie net 5 cm te klein jij &^^%^%*&(*&)()(^$ boos en moet alles were uit elkaar halen das ook nie alles he

Deel Deze Pagina