1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    seth kicked je ass met moves van iedereen in t spel. fighter als je t mij vraagt
     
  2. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ej man voeg je even toe. Ik wil ook Rose gaan spelen dus lijkt me leuk om tegen elkaar te gaan! Rose is koning(in) :9
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb de spel al een paar dagen, en vind 'm wel een beetje eentonig worden.

    Wel jammer, had meer verwacht van het spel..........
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Tsja...
     
  5. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Zal dit spel nooit saai vinden, heh.
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    hebben mensen hier de special edition van deze game? zit er over te denken om deze te kopen in plaats van de normale, maar hoe is die anime film die erbij zit? (Street Fighter IV: The Ties That Bind) en is die strategy guide nog een beetje handig? (tis tog alweer jaren geleden sinds street fighter 2 he)
     
  7. nindo

    nindo Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt alsof je dit spel speelt als een single player spel. Heb je geen drang om te winnen, of om te verliezen misschien?
     
  8. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je mist de drang om te verliezen:) Als je die drang eenmaal hebt laat je het spel nooit meer los!
     
  9. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm nu ook, geniaal spel en ik denk inderdaad dat hij snel verveeld als je geen drang hebt om te winnen. Zit nu vooral veel in training mode om alles onder de knie te krijgen, of gingen jullie gelijk de arcade mode spelen?
     
  10. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begon gelijk met arcade mode maar merk nu wel dat ik niet alle moves kan denk zelf dat ik die training mode maar ga doen om de moves te leren
     
  11. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt ook aan de controller misschien denk dat je met een echte arcade stick heel wat beter je moves eruit kan gooien
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik krijg die shoryuken er behoorlijk lastig uit eigenlijk ;P. Voor al in snelle combat.

    Ook die Seth is knap lastig, ben er nog niet voorbij! Ik ben eerder hooked geraakt aan Mortal Kombat en Tekken denk ik. Maar ik blijf proberen! Er zijn namelijk nog talloze vrienden, klaar om geowned te worden!
     
  13. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik krijg die ultra s er moeilijk uit met de d-pad.
    Voelt allemaal zo ongecontroleerd aan.
    Het ligt ook mijn skills :)

    Zit te overwegen om een arcade stick te kopen.
     
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb geen moeite met de gewone controller, de arcade stick is wel onderweg, alleen die Trials zijn niet te doen met de normale controller. Dat is zo'n beetje hetgeen waar ik moeite mee heb, survival en time attack heb ik beide bijna uitgespeeld (gaat zoveel tijd in zitten) en moet nog met 3 characters het spel uitspelen op normal/hard.

    Ranked online hou ik voor gezien, veel quitters. =(
     
  15. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bijna geen quitters tegengekomen. Vond dat wel opvallend dat er eindelijk mensen waren die sportief met hun verlies omgingen :) Niet dat dat voor mij geldt, want ik quit wel niet, gisteren heb ik mijn vriendin moeten beloven dat ik niet meer zo zal schreeuwen... :)
     
  16. GodPigeon

    GodPigeon Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, herkenbaar.

    Sinds gisteren mijn SFIV van Amazon.co.uk binnen gekregen, en meteen de arcade ingedoken. Ik heb op een redelijk niveau Third Strike gespeeld, speel alle Soul Caliburs al jaren, en dacht dus op medium hem wel even uit te spelen. Uiteindelijk wel gelukt, maar die Seth vereiste wel pure concentratie 8).

    Nu bezig om alle trials te doen en het valt me tegen hoe het me lukt met de gewone controller. Ik gebruik niet de d-pad maar de stick, en nog steeds wil bv. de ultra move er bijna niet uitkomen. Bij Soul Calibur 4 had ik mijn character prima onder controle, dit is echter andere poep. Misschien toch maar eens kijken welke arcade sticks er te krijgen zijn en welke ik moet nemen....(fijn 50 pagina's terug lezen in het topic ;)).
     
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Hahahaha bij mij moet dat mannetje uit Urk ook niet langskomen, komen heel wat onzedelijke dingen uit mijn mond bij deze game!
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hori EX2 Arcade Stick binnen, jeuj! Speelt fijn hoor, alleen het is best wel wennen. Zojuist een paar potjes met Dhalsim gespeeld, speelt goed en de teleports komen er eindelijk goed uit, ook de ultra's gaan een stuk makkelijker. Kan meteen een stuk tactischer spelen, heerlijk.

    Nu zal mijn SE Stick ook nog wel binnen komen, maar daar schijnen zoveel problemen mee te zijn(bij bijna 100% wordt er zelfs gezegd), dat ik hem meteen terugstuur of ga modden als er problemen mee zijn. Deze stick dan lekker nog achter de hand.

    Ik kom trouwens online echt nooit quitters tegen, vaag hoor.
     
  19. lupaie

    lupaie youtube.com/lupaie

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    twee vraagjes:

    1) Hoe heet dat level met die liggende Boedha? Ik ben hem nog niet tegengekomen in SF4
    2) Ik heb een normale SF4 Fightstick besteld...maar is die niet goed genoeg dan?
     
  20. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Die er lastig uit krijgen :confused: Ik speel het al vanaf de super nintendo misschien dat dat het is en ik heb ook zowat ieder deel gespeeld op de dreamcast en noem maar op. Die move is echt gewoon de feeling voor krijgen dan kan je em achter elkaar dat komt wel geloof me. Van mij mogen ze ook wel weer is een keer een Capcom vs SNK maken :p
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina